LPG = ostuda BMW

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4292
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

LPG = ostuda BMW

Příspěvek od Gabo » 16. 01. 2009 11:52

V jedné diskusi ( viewtopic,p,509356.html#509356 ) zaznělo, že LPG je ostuda BMW. Spíš už by se teda mělo napsat ostuda majitele, BMW si do sebe LPG samo nenainstalovalo, ale to je celkem vedlejší. Mě by zajímalo jak se na o kdo koukáte. Hlavně na spojení LPG a BMW, BMW má image luxusního a sportovního auta, LPG má zase image paliva pro sociály, co koukaj na každou korunu a je jim jedno, že to nejede.
Nejčastějš padají argumenty typu: "Když máš na sál, musíš mít i na muziku", já bych rád slyšel něco objektivnějšího.

Žabomyší válka příznivců a odpůrců LPG může začít :twisted:
BTW - já jsem příznivce
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 16. 01. 2009 11:59

ja jsem priznivce... ;) nevidim v tom zadnej problem...jestli nekdo jo je to jeho boj ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 16. 01. 2009 12:02

kdyz bude clovek jezdit e32kou, tak uz je stejne vsem jasny, ze je social, takze proc to tam nemit :twisted:

podle me do auta s velkym objemem dobry reseni, pokud ho clovek potrebuje denne na sve premistovani...ruzny 34,38,32 apod. povetsinou jeste v autmatech, stejne to nejsou zadny zavodaci( to ani nikdyu nebyli :twisted: )

jinak nejsem priznivce LPG, ve svym aute bych to nechtel

ser na image, poslouchej zizen
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: LPG = ostuda BMW

Příspěvek od Venca » 16. 01. 2009 12:19

Gabo píše:...... BMW si do sebe LPG samo nenainstalovalo, .......
Ale samozřejmě, že se vyráběly BMW na plyn.

Např. 518g.

Uživatelský avatar
baskeez
člen E30.cz
Příspěvky: 948
Registrován: 14. 03. 2006 22:28
Bydliště: Kynšperk n/O

Příspěvek od baskeez » 16. 01. 2009 12:22

Je to jako s každou jinou úpravou-pokud to někdo udělá prasácky (a při startování to třeba bude vystřelovat vstřiky jako u mojí bejvalý e21 318 :lol:,zdravim předchozího majitele s nickem "řezník" :evil: ),tak je to špatně a takový auto bych nechtěl.
Jinak proti kvalitně udělaný zástavbě LPG nic nemám.
m10b18 "kloboukwagen" in progress

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4292
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: LPG = ostuda BMW

Příspěvek od Gabo » 16. 01. 2009 12:26

Venca píše:
Gabo píše:...... BMW si do sebe LPG samo nenainstalovalo, .......
Ale samozřejmě, že se vyráběly BMW na plyn.

Např. 518g.
Tak to je pro mě novinka ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 16. 01. 2009 12:31

nevidim co je na tom, ze majitel chce jezdit levneji?? To neni o "salu a muzice", ale o tom jestli jsem "ekonom-dement" a nebo clovek ktery si vazi vydelane "koruny". Vnitrne nejsem zastancem LPG (spis mam averzi vuci vsemu co existuje a neni videt = plyn), ale proti odborne zastavbe vubec nic nemam i kdyby to mel majitel treba v ENZU.

Takze Gabo - bud v klidu a koutkem se usmivej na ty co jezdi s 2.5 za 2x tolik.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 16. 01. 2009 12:50

Nebyt ta zastavba tak draha, tak to uz v aute mam :( Proc utracet pro stat, kdyz se ty penize daji efektivneji vyuzit jinde.
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4292
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 16. 01. 2009 12:59

Ja se vnitrne usmivam. Penize, co usetrim rozdilem cena*spotreba LPG/benzin vicemene investuju do udrzby - treba komplet GO zadni napravy mi rozdil v cenach LPG/benzin pokryl do halire a mozna jeste neco zbylo na novy predni svetla :wink:
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 16. 01. 2009 13:08

taky bych si dal LPG do auta, ale mě se to nevyplatí, tolik toho nenajezdím :lol:

jediný nevýhody to má, že ofiko se s tím prý nesmí do některých podzemních garáží a tunelů, teda co jsem zaslechl. :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 16. 01. 2009 13:15

Osobně LPG mi do BMW prostě nesedí. Tudíž jestli se ptáš na BMW + LPG, tak jsem odpůrcem. Do VW, kterým bych denně najezdil 150km bych to klidně šoupnul. Osobně jsem tedy řidil jen E36 v plynu, nevim jestli to bylo špatně seštelovaný nebo co, ale předjet náklaďák ve 100km rychlosti byl značný problém.

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 16. 01. 2009 13:16

Ja bych to řekl takhle - lidi co maji prachy a i ty co maj hodně prachu a přišli k nim svou praci(nemluvim o zbohatlicich co se k nim dostali nahodou) jsou ty co uměji prachy počitat a když maji auta na denni ježděni s 3, 4, 5l obsahu tak když maji možnost snižit naklady tak to udělaji. Taky když někdo nema moc peněz ale stejně tak umi počitat, hodně jezdi a chce lepši auto tak zvoli lpg aby snižil naklady což dava smysl.

Jako pokud lpg ušetři ročně někomu desetitisice ktere by mohl dat do rodiny dovolena/oblečeni/dětem tak je blb a okrada svou rodinu když to nevyužie.

Ty co najezdi par set km měsičně se to nevyplati a tam neni o čem diskutovat. Jako ja :lol:
Naposledy upravil(a) ARMAN dne 16. 01. 2009 13:21, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 16. 01. 2009 13:17

a v E36, s kterym bys najezdil 150km denne do prace? :twisted:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 16. 01. 2009 13:19

Hanzz píše:a v E36, s kterym bys najezdil 150km denne do prace? :twisted:
Do E36 bych to možná vsunul, to auto mě nikdy nějak nevzalo....
Ale názor koupim si 5ti litr a dám do něj LPG abych ušetřil, to mi hlava prostě nebere :D

Uživatelský avatar
Hoonnza
Příspěvky: 1264
Registrován: 04. 04. 2007 12:35
Bydliště: Praha 18 Letňany,Mlázovice

Příspěvek od Hoonnza » 16. 01. 2009 13:35

mě lpg vůbec nevadí ba naopak .. mám to v 535i a vubec to nevadí že to jede jen do asi 5tisíc ..v normálnim provozu se stejně nedá jezdit rychle..
Ted by mě ale zajímalo když budu měnit motor za jinou m30 jestly se tam musí na tom motoru něco vyměnit nebo se tam dá jenom váha s tim plynovím sáním a jede se..? :? je to ještě uplně obyč. systém jakože to vstřikuje tu směs do sání (asi) ..
Toyota KE35, AE86, Golf Mk2 20v turbo, BMW E30 335i tour, E30 335i Turbo coupe, E30 324td chromák sedan, E34 520i tour

Uživatelský avatar
V6 blázen
Příspěvky: 2454
Registrován: 25. 06. 2006 11:58
Bydliště: Opava

Příspěvek od V6 blázen » 16. 01. 2009 13:52

Plyn patří do zapalovaču a ne do auta a už vubec ne do BMW měl jsem jednu e30 318 na plyn a v zimě se to neskutečně sralo ale nejel jsem v sgi soustavě lpg to měl jeden člen z fora a vychvaloval si to ale stejně my pak říkal že se mu to nějak mrda a neví si rady ani lpg servise a to ten plyn stal 25tis nevím no podle mě auto co jezdí 15roku na benzín a pak se do toho nacpe plyn tak jde rychle srat a hlavně nejede na plny vykon :?
ex318 m10 karbec,325i m-tech 1 luxusní kára,2x 318i m10 kua to je nuda,nova 320i na 13kach to jede,new 525e/i e28 US ,520I e28 driftcar R.I.P.passat b4 tdi ,528i e28vrak,E28 eta mat delfín,Alpina E39 avusblau

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 16. 01. 2009 14:04

Myslim že neni třeba psat že motor musi byt v dobrem stavu a lpg zapojeno profesionalně aby vše fungovalo jak ma.
Obrázek

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 16. 01. 2009 14:44

jsem zastánce lpg , většina mých spotřebáků to měla, momentální winterwagen je lpg pozitivní též, ušetřím dost kaček který pak spapá bmw :twisted: tejdně najezdim kolem 600km, a když je to dobře seřízený a navíc tomu člověk trošku rozumí, tak to na prdíky jedelíp než na benžo, samozřejmě je to asi kus od kusu, ale já si nemůžu stěžovat
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 16. 01. 2009 15:33

V6 blázen píše:Plyn patří do zapalovaču a ne do auta a už vubec ne do BMW měl jsem jednu e30 318 na plyn a v zimě se to neskutečně sralo ale nejel jsem v sgi soustavě lpg to měl jeden člen z fora a vychvaloval si to ale stejně my pak říkal že se mu to nějak mrda a neví si rady ani lpg servise a to ten plyn stal 25tis nevím no podle mě auto co jezdí 15roku na benzín a pak se do toho nacpe plyn tak jde rychle srat a hlavně nejede na plny vykon :?
no, tohoto nazoru bych se drzel... :)

jedna "pani" povidala. Kdyz uz nejaka zkusenost tak na systemu ktery tezko relevantne posoudit a dalsi od "kamose"...

Jestli pak Te treba napadlo, ze LPG ma vyssi oktanove cislo (min99, casto i kolem 110) nez benzin, dale treba ze jiz system pripravy smesi nemusi pomerem kapalneho benzinu a vzduchu "plynou smes" jako u benzinu atd.
Na druhou stranu je treba rici, ze to ma i par nevyhod napr. vyssi tepelne zatizeni motoru (ciste plunna smes neochlazune steny valce). Z hlediska výhřevnosti je na tom LPG výrazně hůře na jednotku objemu a o něco málo lépe na jednotku hmotnosti proti benzínu. Tento fakt zpusobuje, ze lze dosáhnout výkonu srovnatelného s benzínem, ale za cenu větší spotřeby paliva, a to zhruba o 15 – 25%.
Pokud se clovek o toto palivo trochu zajima tak se rozhodne neodvazi tvrdit, ze... "s plynem to jede nahovno". Leda ignorant.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 16. 01. 2009 15:43

Vasa píše:
V6 blázen píše:Plyn patří do zapalovaču a ne do auta a už vubec ne do BMW měl jsem jednu e30 318 na plyn a v zimě se to neskutečně sralo ale nejel jsem v sgi soustavě lpg to měl jeden člen z fora a vychvaloval si to ale stejně my pak říkal že se mu to nějak mrda a neví si rady ani lpg servise a to ten plyn stal 25tis nevím no podle mě auto co jezdí 15roku na benzín a pak se do toho nacpe plyn tak jde rychle srat a hlavně nejede na plny vykon :?
no, tohoto nazoru bych se drzel... :)

jedna "pani" povidala. Kdyz uz nejaka zkusenost tak na systemu ktery tezko relevantne posoudit a dalsi od "kamose"...

Jestli pak Te treba napadlo, ze LPG ma vyssi oktanove cislo (min99, casto i kolem 110) nez benzin, dale treba ze jiz system pripravy smesi nemusi pomerem kapalneho benzinu a vzduchu "plynou smes" jako u benzinu atd.
Na druhou stranu je treba rici, ze to ma i par nevyhod napr. vyssi tepelne zatizeni motoru (ciste plunna smes neochlazune steny valce). Z hlediska výhřevnosti je na tom LPG výrazně hůře na jednotku objemu a o něco málo lépe na jednotku hmotnosti proti benzínu. Tento fakt zpusobuje, ze lze dosáhnout výkonu srovnatelného s benzínem, ale za cenu větší spotřeby paliva, a to zhruba o 15 – 25%.
Pokud se clovek o toto palivo trochu zajima tak se rozhodne neodvazi tvrdit, ze... "s plynem to jede nahovno". Leda ignorant.
Nebudu to tu rozvádět,ale ještě jsem neviděl auto s LPG který by fungovalo normálně.A že jsem jich viděl.
Obrázek

Odpovědět