Zlomene vahadlo ventilu

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Zlomene vahadlo ventilu

Příspěvek od Helldiver » 17. 11. 2008 23:16

Takze, zasa prichadzam s trocha "netradicnou otazkou". Ide o to, ze mam zaujem kupit jedno auto, ktore je v zahranici, ma, zlomene vahadlo ventilu,je to R6. Bohuzial nepoznam nikoho s platakom, nemam vodicak triedy C... Isli ste uz niekto dlhsiu trasu s autom co ide na 5 valcov? Ak by som vybral sviecku a vytiahol konektor so vstreku, tak by teoreticky pri maximalnej opatrnnosti a nizkych otackach malo to auto zvladnut prejist nejaku vzdialenost, nie?
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 11. 2008 23:20

na dlshej ceste pravdepodobne rozflakas piestne capy a salky na mrtvom pieste
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 17. 11. 2008 23:32

Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 17. 11. 2008 23:59

Dakujem za ponuku, akurat je to dokopy cez 1200km, takze na plataku by sa to hoodne predrazilo (ak dobre pocitam tak nejakych 25 tisic kc). Skoda, vyzera to byt pekne auto za dobru cenu, ale tak asi kaslem na to.
E30 325i
E34 535i

tom@s
Příspěvky: 139
Registrován: 08. 12. 2007 16:45
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od tom@s » 18. 11. 2008 11:39

Teoreticky bych rek ze pokud budes met zavreny saci ventil a o jeden valec min tak to vaha odmeri tak ze na ostatnich valcich pojedes na trochu chudou smes (aby tomu tak nebylo musel by jsi met jednobod nebo karbec), pokud se ti bude saci ventil otvirat tak ti to bude pres otvor pro svicku prisavat do sani falesnej vzduch.
Rek bych ze cepy na mrtvym valci by to mely vydrzet pokud to nebudes vytacet do otacek.

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 18. 11. 2008 13:13

11.200.-
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 18. 11. 2008 19:08

Já jsem jel z motorem s 325ix automat na 4 válce z Domažlic až za Prahu, nejméně kraválu to dělalo při maximálce...t.j. 160km/h :lol:
Mělo to být prasklé vahadlo na jednom válci a nakonec to byla ještě prasklá ojnice na jiném válci... nic jsem nevyndaval a neodpojoval, pěkně to smrdělo... doma jsem tam pak hodil jiný motor. Dneska bych odpojil vstřik, na svíci bych se vykašlal, akorát by to tam ještě nasálo bordel. Nechápu, proč by se měl kurvit čep, když se ten píst vlastně fláká...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 18. 11. 2008 20:10

Taky mi přijde divbné tvrzení o tom čepu
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 18. 11. 2008 20:18

vaca s prasklym vahadlem najel asi 500km a v pohode, akorat pred jizdou vyndej ten zbytek vahadla z podvika ventilu, a nebio se to da docela jednoduse i opravit bez nejakejch slozitejch veci na miste, proste si privezes svojeho konika a sundas rozdelovac a chladic a vutahnes tu tyc s konikama a proste ho vymenis, jinak neni to prvni pripad s prasklym konikem na r6, ja bych se toho nebal :wink: ps i s prdlym konikem to jelo 180 :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 11. 2008 21:02

Sopťa píše:Taky mi přijde divbné tvrzení o tom čepu
no dobra, zkusme na neco prijit....

ja vyzchazim z toho, ze napr pri stavu ze nepali jedna svice to silene klepe, mlati a boucha.,... co to tedy mlati, kdyz to neni nevyuzitej a nepalici pist, na kterej neni vyvijen nakej ten tlak od vybuchu? klidne mne opravte
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 23. 11. 2008 10:18

ve stavu kdy nepali jedna svice je sice slyšet divný zvuk ale žádné bouchání nebo klepání tam není může ti maximálně střílet směs nepálicího válce ale nějaké mechanické klepání tam rozhodně není.Ještě jsem neviděl motor který by se kvůli běhu na tři nebo pět válců mechanicky poškodil.Pokud odpojí střik taky bych s tím klidně jel
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 11. 2008 10:19

Sopťa píše:ve stavu kdy nepali jedna svice je sice slyšet divný zvuk ale žádné bouchání nebo klepání tam není může ti maximálně střílet směs nepálicího válce ale nějaké mechanické klepání tam rozhodně není.Ještě jsem neviděl motor který by se kvůli běhu na tři nebo pět válců mechanicky poškodil.Pokud odpojí střik taky bych s tím klidně jel
no mne se to stalo na fabce, vydrela se sala
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 23. 11. 2008 10:33

Max-Max píše:
Sopťa píše:ve stavu kdy nepali jedna svice je sice slyšet divný zvuk ale žádné bouchání nebo klepání tam není může ti maximálně střílet směs nepálicího válce ale nějaké mechanické klepání tam rozhodně není.Ještě jsem neviděl motor který by se kvůli běhu na tři nebo pět válců mechanicky poškodil.Pokud odpojí střik taky bych s tím klidně jel
no mne se to stalo na fabce, vydrela se sala
Tak to nebyl určitě původ toho že nepálil ten válec.Jediný problém který mě napadá by mohlo být smývání olejového filmu ze stěn válce nespálenou směsí ale ze by se dostala na lágry je blbost takže si myslím že to mělo původ trošku jinde
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

tom@s
Příspěvky: 139
Registrován: 08. 12. 2007 16:45
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od tom@s » 23. 11. 2008 16:33

Treba u starych zavodnich dvoutaktu zpusobovalo vynechani zapalovani pretrzeni ojnice, ale u ctyrtaktu tohle nehrozi.
Jediny problem ktery by mohl odrovnat saly pri nepaleni jednoho valce je torzni kmitani klik. hridele, ale to by jsi asi musel najet hafo km

Odpovědět