Zlomene vahadlo ventilu
Zlomene vahadlo ventilu
Takze, zasa prichadzam s trocha "netradicnou otazkou". Ide o to, ze mam zaujem kupit jedno auto, ktore je v zahranici, ma, zlomene vahadlo ventilu,je to R6. Bohuzial nepoznam nikoho s platakom, nemam vodicak triedy C... Isli ste uz niekto dlhsiu trasu s autom co ide na 5 valcov? Ak by som vybral sviecku a vytiahol konektor so vstreku, tak by teoreticky pri maximalnej opatrnnosti a nizkych otackach malo to auto zvladnut prejist nejaku vzdialenost, nie?
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
Teoreticky bych rek ze pokud budes met zavreny saci ventil a o jeden valec min tak to vaha odmeri tak ze na ostatnich valcich pojedes na trochu chudou smes (aby tomu tak nebylo musel by jsi met jednobod nebo karbec), pokud se ti bude saci ventil otvirat tak ti to bude pres otvor pro svicku prisavat do sani falesnej vzduch.
Rek bych ze cepy na mrtvym valci by to mely vydrzet pokud to nebudes vytacet do otacek.
Rek bych ze cepy na mrtvym valci by to mely vydrzet pokud to nebudes vytacet do otacek.
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
Já jsem jel z motorem s 325ix automat na 4 válce z Domažlic až za Prahu, nejméně kraválu to dělalo při maximálce...t.j. 160km/h
Mělo to být prasklé vahadlo na jednom válci a nakonec to byla ještě prasklá ojnice na jiném válci... nic jsem nevyndaval a neodpojoval, pěkně to smrdělo... doma jsem tam pak hodil jiný motor. Dneska bych odpojil vstřik, na svíci bych se vykašlal, akorát by to tam ještě nasálo bordel. Nechápu, proč by se měl kurvit čep, když se ten píst vlastně fláká...

Mělo to být prasklé vahadlo na jednom válci a nakonec to byla ještě prasklá ojnice na jiném válci... nic jsem nevyndaval a neodpojoval, pěkně to smrdělo... doma jsem tam pak hodil jiný motor. Dneska bych odpojil vstřik, na svíci bych se vykašlal, akorát by to tam ještě nasálo bordel. Nechápu, proč by se měl kurvit čep, když se ten píst vlastně fláká...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
vaca s prasklym vahadlem najel asi 500km a v pohode, akorat pred jizdou vyndej ten zbytek vahadla z podvika ventilu, a nebio se to da docela jednoduse i opravit bez nejakejch slozitejch veci na miste, proste si privezes svojeho konika a sundas rozdelovac a chladic a vutahnes tu tyc s konikama a proste ho vymenis, jinak neni to prvni pripad s prasklym konikem na r6, ja bych se toho nebal
ps i s prdlym konikem to jelo 180 


clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no dobra, zkusme na neco prijit....Sopťa píše:Taky mi přijde divbné tvrzení o tom čepu
ja vyzchazim z toho, ze napr pri stavu ze nepali jedna svice to silene klepe, mlati a boucha.,... co to tedy mlati, kdyz to neni nevyuzitej a nepalici pist, na kterej neni vyvijen nakej ten tlak od vybuchu? klidne mne opravte
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
ve stavu kdy nepali jedna svice je sice slyšet divný zvuk ale žádné bouchání nebo klepání tam není může ti maximálně střílet směs nepálicího válce ale nějaké mechanické klepání tam rozhodně není.Ještě jsem neviděl motor který by se kvůli běhu na tři nebo pět válců mechanicky poškodil.Pokud odpojí střik taky bych s tím klidně jel
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no mne se to stalo na fabce, vydrela se salaSopťa píše:ve stavu kdy nepali jedna svice je sice slyšet divný zvuk ale žádné bouchání nebo klepání tam není může ti maximálně střílet směs nepálicího válce ale nějaké mechanické klepání tam rozhodně není.Ještě jsem neviděl motor který by se kvůli běhu na tři nebo pět válců mechanicky poškodil.Pokud odpojí střik taky bych s tím klidně jel
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak to nebyl určitě původ toho že nepálil ten válec.Jediný problém který mě napadá by mohlo být smývání olejového filmu ze stěn válce nespálenou směsí ale ze by se dostala na lágry je blbost takže si myslím že to mělo původ trošku jindeMax-Max píše:no mne se to stalo na fabce, vydrela se salaSopťa píše:ve stavu kdy nepali jedna svice je sice slyšet divný zvuk ale žádné bouchání nebo klepání tam není může ti maximálně střílet směs nepálicího válce ale nějaké mechanické klepání tam rozhodně není.Ještě jsem neviděl motor který by se kvůli běhu na tři nebo pět válců mechanicky poškodil.Pokud odpojí střik taky bych s tím klidně jel
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour