BMW E-30 325 a její rychlost

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Rudy
Příspěvky: 87
Registrován: 24. 04. 2008 21:27
Bydliště: Hradec Králové

BMW E-30 325 a její rychlost

Příspěvek od Rudy » 16. 11. 2008 20:15

Kluci prosím o pomoc,jsem novým majitelem 325 a při dnešní jízdě po dálnici jsem byl překvapen rychlostí,spíš otáčkama které jsem točil. Při 4 tis jsem tam měl asi + - 140 km/h na 5ku. to se mi zdá dost,jde s tím něco udělat abych točil méně a jel víc ???? Dík za info Rudy.
Rudy

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 16. 11. 2008 20:31

Je to tím že máš krátkej diferák, to znamená do zrychlení... Dělat by se s tím něco dalo, že bys při těch 140 točil míň, ale na úkor zrychlení a pružnosti motoru.. Maximálka by byla pak vyšší než co máš teď, ale na úkor zrychlení, to znamená horší časy z 0 na 100 a delší čas na dosažení maximálky... Pokud to máš na delší trasy a dálnice, tak si tam dej něco delšího, rozuměj tak že např. tam máš 3,9 poměr, tak tam dáš delší, například 3,64, nebo ještě delší... Na sprinty zase čím kratší, tím lepší... :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 16. 11. 2008 20:34

jen doplním kolegu.: druhy-deferencialu-t47981.html
jsou tam konkrétní příklady diffů a a následný rychlosti... :wink:
Obrázek


BMW? momentálně ne..

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 16. 11. 2008 20:45

Díky Flipe, ještě dodám že to jakej máš převod zjistíš na štítku, který by měl být připevněn na víku diferenciálu pod jedním ze šroubů. Ale bývá zarezlej, tak pokud se ti nepodaří ten poměr přečíst z toho, tak se to dá ještě zjistit z poměru otáčení kardanu vůči poloose, tzn. kolik otáček kardanu ti stačí k jednomu otočení kola o 360 stupňů :wink: Tak si ten poměr zjisti, z toho se pak dá vycházet :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Rudy
Příspěvky: 87
Registrován: 24. 04. 2008 21:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Rudy » 16. 11. 2008 22:32

Dík, asi to nechám tak jak to je. Dálnice je opravdu jen zřídka,ten zátah motoru je super :lol: nechám to tak. Původně to byla 318i v německu tam dali 2.5 ( 125kw ) teď čekám na odpověď od Bit Power cena a výkon,chci tomu ještě malinko pomoc :roll: má někdo už zkušenost ?
Rudy

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 11. 2008 22:45

dalsi tuner :roll: by mne zajimalo, zda si tak linej si o tom neco najit nebo nedej boze tak blbej... tipuju ze bit power tomu prilozi alespon 30 koni dle katalogu... nech to jak to je :!:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 16. 11. 2008 23:00

Max-Max píše:dalsi tuner :roll: by mne zajimalo, zda si tak linej si o tom neco najit nebo nedej boze tak blbej... tipuju ze bit power tomu prilozi alespon 30 koni dle katalogu... nech to jak to je :!:
a kdyby chtěl,tak mu tam daj těch koní ještě víc... (jak už mi bylo jednou vysvětleno)

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 17. 11. 2008 12:14

jo, naky zkusennosti jsou...par potunenejch motoru jsem uz dokupy daval...ziskat pak z upraveny 2.5 zpatky svou zivotnost a seriovej vykon je kolikrat drazssi nez uprava samotna :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 17. 11. 2008 12:22

adam320 píše:jo, naky zkusennosti jsou...par potunenejch motoru jsem uz dokupy daval...ziskat pak z upraveny 2.5 zpatky svou zivotnost a seriovej vykon je kolikrat drazssi nez uprava samotna :lol:
jo, napriklad "bmw rally" uprava? 8) :twisted:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 17. 11. 2008 12:30

no jinak co...tak predne vocipovat, to je jasna vec, pak kónus, at tam jde poradne horkej vzduch, no a jestli jses fajnsmekr poradnej, tak to jeste polecis treba turbonatorem nebo magnetizerem paliva...no pojede to pak jako krava!!!
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 11. 2008 12:53

Hanzz píše:no jinak co...tak predne vocipovat, to je jasna vec, pak kónus, at tam jde poradne horkej vzduch, no a jestli jses fajnsmekr poradnej, tak to jeste polecis treba turbonatorem nebo magnetizerem paliva...no pojede to pak jako krava!!!
samozrejme vyndat kat, dozadu nakej poradne ladak z polska
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 17. 11. 2008 13:13

Hanzz píše:... pak kónus, at tam jde poradne horkej vzduch, ..
To se právě musí poladit - rozbrušovačka a fik porádnou díru do kapoty.

Dyš je to málo, narazí se ještě kravskej nasávač a máš přetlakový sání.

Hustý borcí tomu říkaj "náporový turbo"...

:twisted:

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 17. 11. 2008 13:18

jooo, na tůto bych uplne zapomnel, kucí neco rikali vo nakych dirach, tak to zkusim nak naporcovat 8)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Luboš_325i
Příspěvky: 419
Registrován: 21. 10. 2008 21:27
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Luboš_325i » 17. 11. 2008 20:57

:lol: Lauf z polska mě dostal ...

Já bych teda (zatim) 2,5li neladil, mě naprosto vyhovuje, jak jezdí ... 8)

Ps. Teď se zeptám, jako "blbec" ale v čem je "špatný" zrušení katu ? Já si vždy myslel, že to jen "prospívá" lepšímu vyplachování motoru, kterej jde pak "osřeji". :oops:
... '91 VW Golf mk. II 1,6 GTD + BBS RS ...
" No smoke, no fun ! "
Obrázek
ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 19. 11. 2008 12:29

Luboš_325i píše:Ps. Teď se zeptám, jako "blbec" ale v čem je "špatný" zrušení katu ? Já si vždy myslel, že to jen "prospívá" lepšímu vyplachování motoru, kterej jde pak "osřeji". :oops:
Špatný to je z hlediska emisí...plnění emisních norem je jediná funkce katu.... Zrušení katu je přínos když víš co tam dat místo něho (když se dají jen trubky tak je to krok zpět..)

Odpovědět