e30 316i nebo 324D
e30 316i nebo 324D
Co si myslíte o motorizaci 1.6i v BMW e30 kupe. Poměr váha výkon? spotřeba? Zajímájí mě vaše nazory a zkušenosti teměř cokoli. Předem díky za vaše odpovědi a zkušenosti s timhe motorem.
Naposledy upravil(a) Ondráš dne 12. 11. 2008 20:00, celkem upraveno 1 x.
nema to cenu nejmiň iso spotřeba stejná a jede to mnohem líp navíc m40 má rozvodový řemen odcházi vačky nebrat
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
plky - záleží na co auto chceš a v jakým stavu motor bude.M40TURBO píše:nema to cenu nejmiň iso spotřeba stejná a jede to mnohem líp navíc m40 má rozvodový řemen odcházi vačky nebrat
dycky se najdou nějaký extrémisti, co budou tvrdit, že auto se 100 koněma je slabý ap. - takovejch tady je moc.
nezačínej tady typický flamewar téma a přečti si to - jsou tady toho tuny.
a moderátoři by tohle měli smazat.
jestli ale řešíš spotřebu (třeba já jsem najel i na studiích nějakých 15000 km ročně, takže mě to nějak zajímalo), tak je 316i klidně akceptovatelná - to auto jede dobře a spotřebu má prostě nejnižší z e30 motorů (asi kromě dieslů).
s 318is bude větší legrace, ale ono ty vaše řetězový rozvody dokážou být u těhle aut taky hendikep, když už se musí měnit.
tím autem se projeď a když se ti bude zdát, že jede blbě, tak ho nekupuj.
M40B16 na dopravu stačí úplně parádně a cestovní rychlost 170 kmh v ní vůbec není problém.
s 318is bude větší legrace, ale ono ty vaše řetězový rozvody dokážou být u těhle aut taky hendikep, když už se musí měnit.
tím autem se projeď a když se ti bude zdát, že jede blbě, tak ho nekupuj.
M40B16 na dopravu stačí úplně parádně a cestovní rychlost 170 kmh v ní vůbec není problém.
316 M40 jako prvni auto na jezdeni je absolutne ok.
Jen je potreba dat pozor na honeni motoru ve vysokejch otackach, -> do omezovace. Pak je treba menit rozvodovej remen mnohem driv, nez po 60 000km.
Az se s BMW seznamis, tak ma smysl jit do silnejsiho 6valce...
Rozsekanejch 325 je dost, ty zdravy kusy ubivaj
(ubivaj = lidi s nima mlatej do obrubniku, sloupu, do stromu vedle silnice... )
Jen je potreba dat pozor na honeni motoru ve vysokejch otackach, -> do omezovace. Pak je treba menit rozvodovej remen mnohem driv, nez po 60 000km.
Az se s BMW seznamis, tak ma smysl jit do silnejsiho 6valce...

Rozsekanejch 325 je dost, ty zdravy kusy ubivaj

(ubivaj = lidi s nima mlatej do obrubniku, sloupu, do stromu vedle silnice... )

- Luboš_325i
- Příspěvky: 419
- Registrován: 21. 10. 2008 21:27
- Bydliště: Střední Čechy
Smutná pravda ...samiq píše:Rozsekanejch 325 je dost, ty zdravy kusy ubivaj
(ubivaj = lidi s nima mlatej do obrubniku, sloupu, do stromu vedle silnice... )


To je jediný, čeho se bojím, abych si třícu někde nerozštípal, to bych si to hodil.

... '91 VW Golf mk. II 1,6 GTD + BBS RS ...
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
Za to ten Baliho dvoulitr bude ztelesnenim uspornosti...BALI píše:když jsme ti to řikali...Kroci píše:ac si myslim ze motor uz mam ted vpohode (po vymene vacky , hydrostelu , vodni pumpy) a funguje jak ma tak to proste nejede a zere to pomerne dost ...Ondráš píše:For Kroci:Můžu se zeptat proč?...

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Pokud mas naftu " za dobre ", tak jo, ale jinak je to asi " prašť jako uhoď " ...........Ondráš píše:Estě sem se chtěl zeptat když sem nakous to spoření nebylo by radši lepsší místo tý šestnáctky 324D
316 je zivejsi ........ a o neco malo zravejsi
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520