Jakou máte spotřebu?
Zákonitě nezákonitě, při stejným tempu můžeš mít s výkonějším motorem lehčí nohu...nepřesně řečeno...
Jinak s menším objemem budeš mít nižší spotřebu hlavně po městě, obecně...tam je ta "rozežranost" z objemu poznat... Na dálku se rozdíly často smazávají...ale vše záleží na stylu Už nevím, co chceš slyšet, pořiď si 518 v individualu a sleduj, jak tě podělá u udejchaná felina
Jinak s menším objemem budeš mít nižší spotřebu hlavně po městě, obecně...tam je ta "rozežranost" z objemu poznat... Na dálku se rozdíly často smazávají...ale vše záleží na stylu Už nevím, co chceš slyšet, pořiď si 518 v individualu a sleduj, jak tě podělá u udejchaná felina
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
myslím že ne
ono ten výkonový rozdíl je asi ten pravej důvod
např. měl jsem corollu ae86 1.6 16v 91kw a váha 850kg a žrala mi stejně jako e30 m20b20 a kdýž jsem ji šlapal po krku tak žrala více než m20b25 za stejných podmínek
ED: jsem pomalej
ono ten výkonový rozdíl je asi ten pravej důvod
např. měl jsem corollu ae86 1.6 16v 91kw a váha 850kg a žrala mi stejně jako e30 m20b20 a kdýž jsem ji šlapal po krku tak žrala více než m20b25 za stejných podmínek
ED: jsem pomalej
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use
Takže 520 by měla žrát po městě míň než 525?WilD píše:Zákonitě nezákonitě, při stejným tempu můžeš mít s výkonějším motorem lehčí nohu...nepřesně řečeno...
Jinak s menším objemem budeš mít nižší spotřebu hlavně po městě, obecně...tam je ta "rozežranost" z objemu poznat... Na dálku se rozdíly často smazávají...ale vše záleží na stylu Už nevím, co chceš slyšet, pořiď si 518 v individualu a sleduj, jak tě podělá u udejchaná felina
těžko říct ... počet válců je stejnej ... pokud tomu nebudeš šlapat do maxima, tak spotřeba u dvaapule bude tak o pul litru vyšší ... to je tak trochu jako srovnávat spotřebu 1.6 a 1.8 u E30 ... taky stejnej počet válců, jinej výkon, spotřeba identická ... záleží na stavu motoru a pod ...pr.petr píše:Takže 520 by měla žrát po městě míň než 525?WilD píše:Zákonitě nezákonitě, při stejným tempu můžeš mít s výkonějším motorem lehčí nohu...nepřesně řečeno...
Jinak s menším objemem budeš mít nižší spotřebu hlavně po městě, obecně...tam je ta "rozežranost" z objemu poznat... Na dálku se rozdíly často smazávají...ale vše záleží na stylu Už nevím, co chceš slyšet, pořiď si 518 v individualu a sleduj, jak tě podělá u udejchaná felina
Škoda Fabia 1.2TSI 12'
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
Pánové proč to řešíte? Stejně je to o slylu jízdy a o řidiči, vidím to ve firmě na referenský fábii SDI jezdí od 4 do 6 litrů na 100km, záleží kdo s tím jede... Takže řešit jestli mám u BMW spotřebu 9, 9,5, nebo 10 litrů mi přijde směšný... Pokud je mojí prioritou u auta spotřeba, koupím si oktávku v TDíčku nebo ještě úspornější (ale o to línější) SDíčko... Myslím že si lidí nekupují BMW protože chtějí jezdit ekonomicky...
E36 Saloon - M43B18 -> E46 Touring - M52TUB28
Michale09 kolik najezdíš Báwem ročně?
Myslím, že porovnání spotřeby je docela dobré a v mnoha případech může úplně jednoduše poukázat na to, že s motorem není něco v pořádku.
Třeba podle mého názoru, jestli někdo jezdí s m40 za víc než 10litrů (pokud nejezdí pouze město a divoce), tak má ten motor nějak docela dost v nepořádku.
Mám 528i a opravdu jsem si to auto nekupoval kvůli spotřebě, ale rozhodně se nedá říct, když mě teď benzín stojí přes 30kč, žere mi to dlouhodobě 11litrů a najedu 40.000 km ročně, že by mě nezajímala spotřeba, když ročně projedu 120.000,- Kč, tj. docela dost přes polovinu ceny auta.
Myslím, že porovnání spotřeby je docela dobré a v mnoha případech může úplně jednoduše poukázat na to, že s motorem není něco v pořádku.
Třeba podle mého názoru, jestli někdo jezdí s m40 za víc než 10litrů (pokud nejezdí pouze město a divoce), tak má ten motor nějak docela dost v nepořádku.
Mám 528i a opravdu jsem si to auto nekupoval kvůli spotřebě, ale rozhodně se nedá říct, když mě teď benzín stojí přes 30kč, žere mi to dlouhodobě 11litrů a najedu 40.000 km ročně, že by mě nezajímala spotřeba, když ročně projedu 120.000,- Kč, tj. docela dost přes polovinu ceny auta.
Hey dude, where is my car?
M52B28 e39 a spagheti story
M52B28 e39 a spagheti story
KuaJa:
No já ve svým autě najezdím poměrně málo, nějakých 10 tisíc ročně, kdybych věděl že z autem budu jezdit denně a najezdim pár desítek tisíc km ročně asi bych volil nafťáka... Ale to je to co jsem psal, je to otázka priorit, pokud najedzíš 40k km ročně, zajímá tě u auta spotřeba, což mě trápit při mém ročním nájezdu nemusí... Ano, porovnání spotřeby za účelem zjištění jestli není v s motorem něco v pořádku je dobré, ale tam nějakej litr nebo dva nehraje roly, protože ten litr dva z většiny případů bývá rozdílným stylem jízdy a rozdílem těžké nohy atd... Mě když odešla lambda tak jsem jel Praha - Brno se svojí M43B18 za 13 litrů a to při rychlosti 130 - 150, což normálně jedu za necelých 8l/100km, takže bylo hned jasné že je něco v nepořádku. Tím chci říct, že když někdo jezdí např. s tvojí M52B28 za 9l/100km ještě nezanmená, že ty při spotřebě 11/100km máš něco v nepořádku...
Jen tak btw. mám na jaře v plánu tu samou motorizaci akorát do 3er...
No já ve svým autě najezdím poměrně málo, nějakých 10 tisíc ročně, kdybych věděl že z autem budu jezdit denně a najezdim pár desítek tisíc km ročně asi bych volil nafťáka... Ale to je to co jsem psal, je to otázka priorit, pokud najedzíš 40k km ročně, zajímá tě u auta spotřeba, což mě trápit při mém ročním nájezdu nemusí... Ano, porovnání spotřeby za účelem zjištění jestli není v s motorem něco v pořádku je dobré, ale tam nějakej litr nebo dva nehraje roly, protože ten litr dva z většiny případů bývá rozdílným stylem jízdy a rozdílem těžké nohy atd... Mě když odešla lambda tak jsem jel Praha - Brno se svojí M43B18 za 13 litrů a to při rychlosti 130 - 150, což normálně jedu za necelých 8l/100km, takže bylo hned jasné že je něco v nepořádku. Tím chci říct, že když někdo jezdí např. s tvojí M52B28 za 9l/100km ještě nezanmená, že ty při spotřebě 11/100km máš něco v nepořádku...
Jen tak btw. mám na jaře v plánu tu samou motorizaci akorát do 3er...
E36 Saloon - M43B18 -> E46 Touring - M52TUB28
Mám E36 M52B20 a průměrná spotřeba je u mě lehce přes 9l/100km. Jezím mimo město/město v poměru 70/30 a to celkem svižně. Ale je fakt, že skoro nikdy nedávám neutral,brzdím co nejvíc motorem a to i ve městě při přijezdu na semafory. Mimo město tomu občas šlapnu na krk. Ale průměrně jsem se nikdy nedostal přes 10l. Na stylu jízdy záleží.
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 27. 01. 2009 18:49
- Bydliště: Žamberk
Že se svižně rozjedu na požadovanou rychlost a tu udržuju, jezdím, jak sem psal mimo město/město poměr 70/30 dálnice skoro vůbec a brzdím převážně motorem. Ne že prasím jak hovado - ono to ani na těch cestách kolem nejde a 150 mimo obec fakt nejezdím. Ale občas to prostě musím vytočit do červeného, protože ten zvuk miluju = žádný opa v klobouku. Takže počítám že bych těch 10l/100 km dlouhodobě měl.Killerforever píše:tak to bych chtel videt zalezvi co myslis tou sviznou jizdou...PeteBMW píše:Jo a myslím si že s dobrým motorem M52B28 se v E36 dá svižně jezdit cca za 10l/100 km.
ty voe, co tady pořád spoekulujete, když tady má každej druhej v podpisu ten odkaz na stránky s měřením spotřeby - tam si kliknete auto a motorizaci a jsou tam dlouhodobé spotřeby - a je jich tam spousta.
Jinak e36 320 jsem jezdil v pohodě kolem těch 9,5l a to auto už je tak dynamický se 150 koněma, že o tolik pomalejc s e39 528i nejezdím a s ní se dlouhodobě motám kolem 11l/100km.
Pořáde se mi moc nezdá, že by někdy M52B28 byla schopná jezdit za 9litrů při "svižný" jízdě - myslím, že se budeme dost lišit v tom, co je svižná jízda.
Jinak e36 320 jsem jezdil v pohodě kolem těch 9,5l a to auto už je tak dynamický se 150 koněma, že o tolik pomalejc s e39 528i nejezdím a s ní se dlouhodobě motám kolem 11l/100km.
Pořáde se mi moc nezdá, že by někdy M52B28 byla schopná jezdit za 9litrů při "svižný" jízdě - myslím, že se budeme dost lišit v tom, co je svižná jízda.
Hey dude, where is my car?
M52B28 e39 a spagheti story
M52B28 e39 a spagheti story
Ty taky umis jezdit svizne? Jeste jsem tak s tebou nejel ...KuaJa píše:ty voe, co tady pořád spoekulujete, když tady má každej druhej v podpisu ten odkaz na stránky s měřením spotřeby - tam si kliknete auto a motorizaci a jsou tam dlouhodobé spotřeby - a je jich tam spousta.
Jinak e36 320 jsem jezdil v pohodě kolem těch 9,5l a to auto už je tak dynamický se 150 koněma, že o tolik pomalejc s e39 528i nejezdím a s ní se dlouhodobě motám kolem 11l/100km.
Pořáde se mi moc nezdá, že by někdy M52B28 byla schopná jezdit za 9litrů při "svižný" jízdě - myslím, že se budeme dost lišit v tom, co je svižná jízda.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520