Ekologická daň při registraci od 1.1.2009 - Kam zapadnou E30
chlapi co resite?
Mozna jsem prisel na zpusob, jak to ochcat....
Co kdyz prijede kupec, zaplati a my napisem do smlouvy, ze auto dostal darem..... tim padem by se zadna ekologicka dan platit nemela.
Co kdyz prijede kupec, zaplati a my napisem do smlouvy, ze auto dostal darem..... tim padem by se zadna ekologicka dan platit nemela.
ex e30 325i M-tech II sedan by Uhlíř. speeera
ex e36 328i coupe individual ///M.Jedna velká nuda
ex e36 325i coupe 223PS racecar
ex e30 325i m tech II svor coupe show car
Ex e30 325i sedan car 4fun
e34 M5 3.6 ...
ex e36 328i coupe individual ///M.Jedna velká nuda
ex e36 325i coupe 223PS racecar
ex e30 325i m tech II svor coupe show car
Ex e30 325i sedan car 4fun
e34 M5 3.6 ...
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlapi co resite?
Daň se platí při převodu a už je fuk, jestli auto dáš, prodáš nebo k němu dáš ještě zájezd na hory...neboj, tohle maj ty svině ošetřenýrychlik píše:Mozna jsem prisel na zpusob, jak to ochcat....
Co kdyz prijede kupec, zaplati a my napisem do smlouvy, ze auto dostal darem..... tim padem by se zadna ekologicka dan platit nemela.
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Re: chlapi co resite?
těžko říct, dnes jsem si to pročítal a píše se tam ,,při první přeregistraci" žádnou vyjímku jsem nezaregistroval....rychlik píše:Mozna jsem prisel na zpusob, jak to ochcat....
Co kdyz prijede kupec, zaplati a my napisem do smlouvy, ze auto dostal darem..... tim padem by se zadna ekologicka dan platit nemela.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
musíš každému tvrdit, že to S na te registračcejajic píše:za odměnu jsem ho po 15měsících provozu konečně přepsal na moravské značkyDVORIS píše:Voe mu dáváš pokouřitjajic píše:taky mi kazíš radost;-)
dnes ten můj dejchavičnej stroj tahal za sebou přívěs a na něm Nissan 200SX s13 CA18DET
v okolí Karviné se jim 3S8 1499 nějak nezdálo
znamená Severomoravský kraj.
ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring
Nevím, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem, že to půjde krásně obejít. V zákoně je to prý napsaný tak, že ten poplatek se má platit při první přeregistraci, ale prý tam není uvedeno od kterýho data. Takže pokud by někdo koupil auto s tím, že v TP bude jako 3 majitel a víc, tak by to platit nemusel, protože první přeregistrace byla z 1 na 2 majitele. Nevím, jestli je to pravda, jen jsem to takhle slyšel.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Ani by mě to nepřekvapilo.BOOST píše:Nevím, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem, že to půjde krásně obejít. V zákoně je to prý napsaný tak, že ten poplatek se má platit při první přeregistraci, ale prý tam není uvedeno od kterýho data. Takže pokud by někdo koupil auto s tím, že v TP bude jako 3 majitel a víc, tak by to platit nemusel, protože první přeregistrace byla z 1 na 2 majitele. Nevím, jestli je to pravda, jen jsem to takhle slyšel.
A ty víš o někom, kdo by do tohodle šel, když provozovatel bude pro majitele naprosto neznámý člověk, kterého vidí při prodeji poprvé v životě? Já bych teda svojí hlavu do takový oprátky nestrčil. Navíc skoro každá E30 plní Euro1 a ten poplatek je 5t, což zase není snad taková hrozná částka.hyry píše:Pak je ještě další možnost:majitel zůstane v tp stejný a následný majitel bude jen provozovatel auta.Ty si udělají smlouvu mezi sebou a je to ok.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 18. 09. 2007 21:18
- Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem
m40 s katem plní Euro2BOOST píše:A ty víš o někom, kdo by do tohodle šel, když provozovatel bude pro majitele naprosto neznámý člověk, kterého vidí při prodeji poprvé v životě? Já bych teda svojí hlavu do takový oprátky nestrčil. Navíc skoro každá E30 plní Euro1 a ten poplatek je 5t, což zase není snad taková hrozná částka.hyry píše:Pak je ještě další možnost:majitel zůstane v tp stejný a následný majitel bude jen provozovatel auta.Ty si udělají smlouvu mezi sebou a je to ok.
Co já vím, tak M40 plní Euro1, pokud nemá dodělanou tu blbůstku od Twintecu z německa na Euro2. Nicméně to nevylučuje to, že někdo může mít v TP Euro 2 a že někdo tam nemá vůbec nic.jajic píše:m40 s katem plní Euro2
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
To si asi někdo spatně přečetl, pochybuju, že by tam tohle bylo, to by potom nemel ten zákon žádnej smysl, když vetšina aut, na který se to stahuje mám min. 2. majitele.BOOST píše:Nevím, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem, že to půjde krásně obejít. V zákoně je to prý napsaný tak, že ten poplatek se má platit při první přeregistraci, ale prý tam není uvedeno od kterýho data. Takže pokud by někdo koupil auto s tím, že v TP bude jako 3 majitel a víc, tak by to platit nemusel, protože první přeregistrace byla z 1 na 2 majitele. Nevím, jestli je to pravda, jen jsem to takhle slyšel.
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
Prodávám, jak jsem nakoupil. Já ten zákon nečetl, ale už v minulosti bylo ve spoustě zákonů takových kiksů, že by mě tohle nepřekvapilo.Mikka.M5 píše:To si asi někdo spatně přečetl, pochybuju, že by tam tohle bylo, to by potom nemel ten zákon žádnej smysl, když vetšina aut, na který se to stahuje mám min. 2. majitele.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Tak jsem pohledal to znění zákona a nakonec našel a tohle je část vyloženě se toho týkající a já tam teda čtu, že je tam napsaný, že se platí při dovozu a první registraci do ČR a nebo při první přeregistraci a není tam uvedeno od kdy. Takže možná na tom něco bude.
viz:
§ 37e
Poplatky na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků
(1) Žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních vozidel podle zvláštního právního předpisu 31f) je povinen zaplatit poplatek na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků. Poplatek se platí při první registraci použitého vybraného vozidla v České republice. Pokud je již vozidlo v České republice registrováno, platí se poplatek při první přeregistraci vozidla.
(2) Poplatek podle odstavce 1 je stanoven podle plnění mezních hodnot emisí ve výfukových plynech v souladu s právními předpisy Evropských společenství 31g) ve výši
a) 3 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 2,
b) 5 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 1,
c) 10 000 Kč v případě nesplnění mezních hodnot emisí podle písmene a) nebo b).
Poplatek se neplatí u vozidel, která splňují minimálně mezní hodnoty emisí EURO 3.
(3) Stupeň plnění příslušné emisní úrovně se pro účely stanovení poplatku podle odstavce 2 prokazuje zápisem v osvědčení o registraci vozidla.
(4) Poplatek podle odstavce 2 platí žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních motorových vozidel na příslušném obecním úřadu obce s rozšířenou působností. Obecní úřad obce s rozšířenou působností provádějící registraci vystaví po zaplacení žadateli doklad osvědčující, že poplatek byl zaplacen. Na dokladu musí být uvedeno identifikační číslo vozidla (VIN) nebo číslo karosérie, případně podvozku.
(5) Poplatky jsou příjmem Státního fondu životního prostředí. Vybrané poplatky převádí příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností vždy k poslednímu dni následujícího kalendářního měsíce ode dne jejich vybrání Státnímu fondu životního prostředí České republiky.
Celý zákon je zde:
http://www.env.cz/www/platnalegislativa ... ODPADY.doc
viz:
§ 37e
Poplatky na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků
(1) Žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních vozidel podle zvláštního právního předpisu 31f) je povinen zaplatit poplatek na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků. Poplatek se platí při první registraci použitého vybraného vozidla v České republice. Pokud je již vozidlo v České republice registrováno, platí se poplatek při první přeregistraci vozidla.
(2) Poplatek podle odstavce 1 je stanoven podle plnění mezních hodnot emisí ve výfukových plynech v souladu s právními předpisy Evropských společenství 31g) ve výši
a) 3 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 2,
b) 5 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 1,
c) 10 000 Kč v případě nesplnění mezních hodnot emisí podle písmene a) nebo b).
Poplatek se neplatí u vozidel, která splňují minimálně mezní hodnoty emisí EURO 3.
(3) Stupeň plnění příslušné emisní úrovně se pro účely stanovení poplatku podle odstavce 2 prokazuje zápisem v osvědčení o registraci vozidla.
(4) Poplatek podle odstavce 2 platí žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních motorových vozidel na příslušném obecním úřadu obce s rozšířenou působností. Obecní úřad obce s rozšířenou působností provádějící registraci vystaví po zaplacení žadateli doklad osvědčující, že poplatek byl zaplacen. Na dokladu musí být uvedeno identifikační číslo vozidla (VIN) nebo číslo karosérie, případně podvozku.
(5) Poplatky jsou příjmem Státního fondu životního prostředí. Vybrané poplatky převádí příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností vždy k poslednímu dni následujícího kalendářního měsíce ode dne jejich vybrání Státnímu fondu životního prostředí České republiky.
Celý zákon je zde:
http://www.env.cz/www/platnalegislativa ... ODPADY.doc
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Jj je to možný, já už dopředu upozorňoval, že jsem to pouze slyšel a nevím jak moc je to pravda.Lukas-e21 píše:to je hezkej zákon, ale ke každýmun zákonu je tvz. prováděcí vyhláška, která nabyde účinnost k 1.1.2009 a tim je to daný, anebo klidně může bejt v této vyhlášce datun od kdy to paltí.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7