E39 523 versus 528
E39 523 versus 528
Pomalu se začínám poohlížet po novém autě,ale mam dilema do čeho jít. Určitě to bude E39,ale nevim jakou motorizaci. Nafta to nebude sto pro, takže jedině benzín a šestiválec. 520 je slabá,takže uvažuji o 523 či 528, zakže by mě zajímalo jaký máte názor na tyhle motory v pětce. Na 528 je sice větší povinný,ale to se dá přežít. Pak mě napadla ještě 530,ale ty se dělali tušim od roku 2000,takže tam bude cena trochu jinde... Zajímají mě vaše názory popřípadě zkušenosti s tou motorizací co sem tu vypsal. Všem díky za odpovědi. Možná se to tu už řešilo,ale opakování je matka moudrosti...

BMW E34 540iA

pokud ti nevadi ta neprijemna skupina povinnyho, tak urcite 528, jede celkem obstojne a fakt za malo to jezdi...
kdyz jsme jeli z D, tak byl prumer asi 6,5 , ale jako to se jelo fakt pohoda 120-140....normalne 8,5 a v Praze tak 11, ale dalo se i min.
kdyz jsme jeli z D, tak byl prumer asi 6,5 , ale jako to se jelo fakt pohoda 120-140....normalne 8,5 a v Praze tak 11, ale dalo se i min.
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
kámoš měl 528i a jezdila opravdu luxusně. Tu rozstřelil a má 523i a prý oba motory jsou na tom skoro stejně. I když si myslim že na to těžkou e39 se asi víc hodí 528 a vejš. Taky záleží co jsi do toho schopen dát.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
To mě právě mate,jak řikáš měl 2,8 a teď má 2,3 a je to skoro stejný.... Jestli je rozdíl jen nepatrnej,tak nemá cenu dávat prachy za vyšší povinný skoro za nic... Tak kolik bych za to obětoval,by se vidělo no....Zavarenec píše:kámoš měl 528i a jezdila opravdu luxusně. Tu rozstřelil a má 523i a prý oba motory jsou na tom skoro stejně. I když si myslim že na to těžkou e39 se asi víc hodí 528 a vejš. Taky záleží co jsi do toho schopen dát.


BMW E34 540iA

jj, jeste opticky pred faceliftem, tu ma jeden znamej a ta jede jeste lip... a odslouzila jako nic 200tis. jako tago ve mestepaca píše:já myslím že takový rozdíl v tom nebude, určo ta 2.8 půjde o něco líp odspodu (nevím jistě, ale někdy od 99 se začla dělat s double vanosem)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
podle me zalezi jak s tim budes jezdit a na co to chces..... mel jsem 528i touring a jelo to prijemne, jinak pokud chces jezdit v klidku tak bych se ani ty 523 nebranil, ma ji bratr v automatu a jede to normalne -na silnici to neprekazi a porad to patri k tem rychlejsim autum na nasich silnicich.... ja bych se spis zameril na cenu a stav a jestli 523 nebo 528 bych nejak neresil....530i je asi pecka, ale rozdil v cenach je porad relativne dost velky
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Resim to stejny, chci e39 touring benzin v automatu.
Jelikoz za tim chci obcas tahnout platak, tak 520i odpada, takze mi zustava stejne jako tobe na vyber 523i nebo 528i.
Co se tyce spotreby to bude pocitam +- stejny, a jelikoz mam naky bonusy, tak rozdil v povinnym neni ani 15 stovek, tak muj favorit je motorove 528i.
Na druhou stranu s tim bude hlavne jezdit manzelka, ktera vic nez vykonnejsi motor oceni jiny veci, takze se spis rozhodnu jak rika Radek podle stavu a podle toho jestli to ma vybavu jakou chci.
Ohledne vyberu motoru by nam asi pomohly krivky prubehu krouticiho momentu. Zkusim to najit.
Jinak samozrejme pokud by bylo vic zetonu, tak je 530iAT pro me jasna volba.
Jelikoz za tim chci obcas tahnout platak, tak 520i odpada, takze mi zustava stejne jako tobe na vyber 523i nebo 528i.
Co se tyce spotreby to bude pocitam +- stejny, a jelikoz mam naky bonusy, tak rozdil v povinnym neni ani 15 stovek, tak muj favorit je motorove 528i.
Na druhou stranu s tim bude hlavne jezdit manzelka, ktera vic nez vykonnejsi motor oceni jiny veci, takze se spis rozhodnu jak rika Radek podle stavu a podle toho jestli to ma vybavu jakou chci.
Ohledne vyberu motoru by nam asi pomohly krivky prubehu krouticiho momentu. Zkusim to najit.
Jinak samozrejme pokud by bylo vic zetonu, tak je 530iAT pro me jasna volba.
e30 325i Cabrio & e34 525iXAT & e38 740iA & e65 735iA & e46 323i Cabrio
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
Já chci sedana,manual a jedině benzín,takže nevim no. Taky to budu brát i podle výbavy,je toho hodně,takže se člověk nahledá než něco fakt pěknýho najde....ČernyPetr píše:Resim to stejny, chci e39 touring benzin v automatu.
Jelikoz za tim chci obcas tahnout platak, tak 520i odpada, takze mi zustava stejne jako tobe na vyber 523i nebo 528i.
Co se tyce spotreby to bude pocitam +- stejny, a jelikoz mam naky bonusy, tak rozdil v povinnym neni ani 15 stovek, tak muj favorit je motorove 528i.
Na druhou stranu s tim bude hlavne jezdit manzelka, ktera vic nez vykonnejsi motor oceni jiny veci, takze se spis rozhodnu jak rika Radek podle stavu a podle toho jestli to ma vybavu jakou chci.
Ohledne vyberu motoru by nam asi pomohly krivky prubehu krouticiho momentu. Zkusim to najit.
Jinak samozrejme pokud by bylo vic zetonu, tak je 530iAT pro me jasna volba.

BMW E34 540iA

Tohle jsem taky před pár lety řešil a pročítal vše možné, nakonec jsem kupoval ojetou 523 i (1996, maximální výbava vč. šíbru, el. koženého int, multf. volant atd...) v BMW Autobase a za relativně dobrý peníz, srovnatelně s bazary a inzeráty (byl to protiúčet od klienta), měl jsem ji rok a vešel jsem se se spotřebou při rozumné jízdě do 10 l (manuál), jinak absolutně rozumná volba, vozil jsem se i se silnějšími, ale až takový skok v prožitku jsem nepociťoval. Jinak to není raketa, ale ani lenochod. Jen mi chyběl krouťák od spodu a tak jsem
přešel do 530dA a už výhrady nemám.

hasi
Tak sem o vikendu pritah 528iAT.
Jede to tak nak akorat, asi sem cekal vic, ale je to proste tezky auto a nakej vykon se ztrati i v tom automatu.
Pro manzelku to ale bude bohate stacit.
Zadnou 523i sem neridil, takze to neumim porovnat, ale do automatu, kterej jezdi spis v nizzsich otackach bych asi nic slabsiho nekupoval, do manualu bych se ty 523i nebal...
Spotreba byla na 500km dalnice (do 160kmh) 9l/100km.
Jede to tak nak akorat, asi sem cekal vic, ale je to proste tezky auto a nakej vykon se ztrati i v tom automatu.
Pro manzelku to ale bude bohate stacit.
Zadnou 523i sem neridil, takze to neumim porovnat, ale do automatu, kterej jezdi spis v nizzsich otackach bych asi nic slabsiho nekupoval, do manualu bych se ty 523i nebal...
Spotreba byla na 500km dalnice (do 160kmh) 9l/100km.
e30 325i Cabrio & e34 525iXAT & e38 740iA & e65 735iA & e46 323i Cabrio
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
ex: e38 725tds & e46 325iXAT