čip - ano či ne...
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
čip - ano či ne...
na přečipováni řídící jednotky jsem slyšel více názoru, od těch, kteří říkají, že to přidá pár koní, a nadruhou stranu i opačné názory že v tom není žáden rozdíl oproti sérii...
o víkedu jsme udělali takový test s E30 318IS:
-půjčil jsem si "přečipovanou" řídící jednotku ze svého bývalého auta, původ čipu nevím, ale omezovač v 7200ot/min
-kolega donesl GPS s měřením zrychlení 0-100km/h
-prvních několik měření proběhlo s origo jednotkou mého červeného ISa, průměr dosažených časů - 9,9s
-další měření s "přečipovanou" jednotkou, průměr dosažených časů 8,7s
-několik dalších informaci, auto bylo odstrojené (tento týden snad půjde do lakovny), cesta v jednom směru velmi mírně dokopce, zpátky opačně,
můj závěr je takový, že jakýsi rozdíl existuje...
o víkedu jsme udělali takový test s E30 318IS:
-půjčil jsem si "přečipovanou" řídící jednotku ze svého bývalého auta, původ čipu nevím, ale omezovač v 7200ot/min
-kolega donesl GPS s měřením zrychlení 0-100km/h
-prvních několik měření proběhlo s origo jednotkou mého červeného ISa, průměr dosažených časů - 9,9s
-další měření s "přečipovanou" jednotkou, průměr dosažených časů 8,7s
-několik dalších informaci, auto bylo odstrojené (tento týden snad půjde do lakovny), cesta v jednom směru velmi mírně dokopce, zpátky opačně,
můj závěr je takový, že jakýsi rozdíl existuje...

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
samozřejmě, že je to znát i tak, ale chtěl jsem se opřít o fakta, jinak by mnozí řekli, že jde jen o subjektivní pocitHelldiver píše:Pokial ej to tak ako hovoris, tak rozdiel predsa musi byt velmi jasne pocitelny aj bez GPS, 1,2s v zrychleni na 100 je velmi vela...

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
ja nameril na letisti s gps s kompletnim isem 0-96kmh opakovane kolem 9,6s
jeste by me zajimalo, jak se subjektivne projevuje ten motor kolem tech 7000? v jinem threadu se to tu taky resi, tak me zajima osobni zkusenost
jeste by me zajimalo, jak se subjektivne projevuje ten motor kolem tech 7000? v jinem threadu se to tu taky resi, tak me zajima osobni zkusenost
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
no, jak to popsat... muj dojem je, že od 4000 to zatáhne o cosi více, a jde ochotněji až do 7200, i na čtyřku, na pětku nevím ale to asi ne...Hanzz píše:ja nameril na letisti s gps s kompletnim isem 0-96kmh opakovane kolem 9,6s
jeste by me zajimalo, jak se subjektivne projevuje ten motor kolem tech 7000? v jinem threadu se to tu taky resi, tak me zajima osobni zkusenost
origo ISo ma svých 100kW v 6000, podle nějakých tabulek co jsem hledal po čipu je strop v 6500, v 7000 uz to jde asi dolů ale mě připadá, že to táhne až do omezovače pořád až dost, a to, že je omezovač tak vysoko má podle mě výhodu, že další kvalt zařadíš do vyšších otáček, kde je zas cosi více výkonu...
a v kterém theadru se to ještě řeší?

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
s tim posunutym omezovacem bych to jako vyhodu nevidel, pokud je to dobre zkombinovany - prevodovka + diff tak po prerazeni z nejvyssiho vykonu by meli otacky klesnout do oblasti mezi max kroutakem a vykonem coz je idealni oblast, tim ze posunu omezovac se nikam moc lip nedostanas a krom toho se budes po prekroceni otacek max vykonu pohybovat v otackach kde ten vykon uz dost strme klesa. Treba ja na ixu jasne citim jak nad 6000ot nic neni a nema smysl to tam honit takze bych tim leda tak ztratil. Nicmene pokud jak rikas je ten prubeh nejak upravenej a zda se ti ze to i v 7 porad tahne je to zas jina
5er
Tak čipoval jsem taky, né sice Iso, ale 2,5 Vanos a podle stopek spolujezdce jsem byl s čipem taky zhruba o vteřinu rychlejší a bylo to i pocitově znát, omezovač posunut o 700 ot. na 7200.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
kdo ti to dělal, přimo ty?Exclusive píše:Tak čipoval jsem taky, né sice Iso, ale 2,5 Vanos a podle stopek spolujezdce jsem byl s čipem taky zhruba o vteřinu rychlejší a bylo to i pocitově znát, omezovač posunut o 700 ot. na 7200.

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
do seriovky jsem vložil "čipnutou" řídící jednotku z jiného auta, jo a je tam vložka airboxu KN, ale ta byla při obou měřeních!Gabo píše:A na tom ISu byly na motoru i nějaký další úpravy nebo čistě jenom chip?

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no hlavne bych moc neskakal stestim, pac predpokladam ze ste menili RJ pri odpojene baterce..tzn ze doslo k resetu a po zapojeni se RJ zapne do defaultu a jede na bohatou smes... pokud ste to delali se zapojenou baterkou, prepne se do nouzovky a taky to muze spusobovat bohatsi smes.
pojezdi par desitek km, do 100 km bude bohate stacit a pak mereni zopakuj.
pojezdi par desitek km, do 100 km bude bohate stacit a pak mereni zopakuj.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
no jo tak to jsem nevěděl, vím, že u kolegy co má audi byla na reset jina složitější kombinace odpojení času baterky a ještě dalšího...Max-Max píše:no hlavne bych moc neskakal stestim, pac predpokladam ze ste menili RJ pri odpojene baterce..tzn ze doslo k resetu a po zapojeni se RJ zapne do defaultu a jede na bohatou smes... pokud ste to delali se zapojenou baterkou, prepne se do nouzovky a taky to muze spusobovat bohatsi smes.
pojezdi par desitek km, do 100 km bude bohate stacit a pak mereni zopakuj.
druhá věc, že obě řídící jednotky byly nejprv z auta, i seriová byla venku než proběhlo první měření, takže pro oba byly stejné podmínky
no a změření případně někdy zopakuju, ale to už asi s nastrojeným autem, se světly atd.

a dotaz: po resetu se přizpusobuje jednotka stylu jízdy?
dotaz 2: reset jednotky je po kažém odpojení baterky, nebo jen, když pak jde ven jednotka?

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
no schvalne to nekdy zkusim pri merenych sprintech...prvni zajet normalne a pred druhym odpojit baterkuMax-Max píše:teoreticky, zavisi to od vic faktoru... ne lip, jen na default mapu, ruzna auta se muzou ruzne chovat v "zabehu"paveld píše:max-max: tim chces rict ze pokud si budes pravidelne odpojovat baterku, ze ti auto pojede lip??
BMW 323i E36
Né chip jsem si nechal poslat od Německé firmy "XtremeTechnologi" a můžu doporučit, byl jsem velmi zpokojen, spotřeba nebyla o moc větší, ale jelo to citelně lípswaczynad píše:kdo ti to dělal, přimo ty?Exclusive píše:Tak čipoval jsem taky, né sice Iso, ale 2,5 Vanos a podle stopek spolujezdce jsem byl s čipem taky zhruba o vteřinu rychlejší a bylo to i pocitově znát, omezovač posunut o 700 ot. na 7200.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Cena?Exclusive píše:Né chip jsem si nechal poslat od Německé firmy "XtremeTechnologi" a můžu doporučit, byl jsem velmi zpokojen, spotřeba nebyla o moc větší, ale jelo to citelně lípswaczynad píše:kdo ti to dělal, přimo ty?Exclusive píše:Tak čipoval jsem taky, né sice Iso, ale 2,5 Vanos a podle stopek spolujezdce jsem byl s čipem taky zhruba o vteřinu rychlejší a bylo to i pocitově znát, omezovač posunut o 700 ot. na 7200.
Přijde za kolik to vydražíš, já jsem se vlezl do 55eur bez poštovného a balného.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e