které motory mají jako rozvod řetěz?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
hasi
Příspěvky: 408
Registrován: 05. 05. 2004 16:20
Bydliště: všude, hlavně Prágl

které motory mají jako rozvod řetěz?

Příspěvek od hasi » 26. 05. 2004 13:25

Tohle mě velmi zajímá. Pak mám dotaz jestli v E36tkách (těch prvních) jsou motory e30. Pak mě zajímá jaký rozvod má IS e30.dík :lol:
hasi

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 26. 05. 2004 13:35

E36 prebrala iba 4 valce M40, tie majú remeň, a M42 (is), ten má reťaz. Ostatné motory boli nové, resp. prevzaté z E34.
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
hasi
Příspěvky: 408
Registrován: 05. 05. 2004 16:20
Bydliště: všude, hlavně Prágl

Příspěvek od hasi » 26. 05. 2004 13:38

jak je to s poruchovostí IS?
hasi

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 26. 05. 2004 13:47

Hm, ťažko povedať.. ja som už mesiac nepojazdný, najprv som menil zdvíhatká a teraz sa čaká na šponováky rozv. reťaze. Pokiaľ viem, najnáchylnejšie sú práve zdvíhatká, ale nie sú drahé - celá sada ma vyšla na 7 000 Sk, to nie je veľa za 16 ks. :wink:
Inak, povedal by som, že tento motor so vyžaduje asi najväčšiu pozornosť a opatrné zaobchádzanie (hlavne na studeno) zo všetkých motorov v E30 (ak neberiem do úvahy 320is a M3).
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
hasi
Příspěvky: 408
Registrován: 05. 05. 2004 16:20
Bydliště: všude, hlavně Prágl

Příspěvek od hasi » 26. 05. 2004 13:49

před dvěma lety jsem iso měl než mi ho zbourala tatra na parkovišti a právě mě zaráželo, že jsem musel počkat než se ohřeje a pak teprve jet.
hasi

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26. 05. 2004 14:10

hasi píše:právě mě zaráželo, že jsem musel počkat než se ohřeje a pak teprve jet.
jak to myslíš ? jako že jsi čekal na parkovišti než se to ohřálo a pak ses teprv rozjel ?
každý motor vyžaduje zahřátí, ale dělá se to tak, že nastartuješ, normálně se rozjedeš a rozumnou jízdou-nevytáčet třeba na 3 000, dosáhneš provozní teploty, na co ti bylo když si na parkovišti čekal na zahřátí a pak to začal honit se studenou převodovkou ?????
pojem zahřátí motoru zanamená jezdit v klidu dokud nedosáhneš provozní teploty a pozor to neznamená že teplota vody bude zhruba uprostřed, důležitá je teplota oleje a ta stoupá pomaleji než voda, takže abych to zkrátil-jeď normálně, rozumně nevytáčej motor a tímto způsobem ujeď 15-20 km.
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 26. 05. 2004 14:12

Na www.318is.de je na túto tému takáto poznámka:"Ein Junger Fahrer macht meistens den größten Fehler den man beim IS machen kann, IM KALTEN ZUSTAND HOCH DREHEN. Das bedeutet das der Wagen in den ersten 10-15 Km nie über 3000U/min gedreht werden sollte. Der Motor besitzt einen ALUMINIUM Zylinderkopf der durch das schnelle warm werden des Motors Risse bekommen kann"
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 26. 05. 2004 14:16

me iso nekdy po startu vydalo takovej vykrik o pomoc. ale jen kratce zarval a byl klid. jde o to ze v napinaku retezu se neudrzi olej, resp. tlak. no takze nez se retez dobre napnul to bylo potreba aby se motor parkrat prevalil a natlakoval to. vymena napinaku tisic korun a 15minut prace

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 26. 05. 2004 18:32

gusto318is píše:Na www.318is.de je na túto tému takáto poznámka:"Ein Junger Fahrer macht meistens den größten Fehler den man beim IS machen kann, IM KALTEN ZUSTAND HOCH DREHEN. Das bedeutet das der Wagen in den ersten 10-15 Km nie über 3000U/min gedreht werden sollte. Der Motor besitzt einen ALUMINIUM Zylinderkopf der durch das schnelle warm werden des Motors Risse bekommen kann"
Was für ein Unsinn.

Momentální 4,000 při řazení je fajn, ALE vlítnout na autobánku a střihat to naplno za studena je rasovina.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 26. 05. 2004 18:52

750IL má řetěz jako kráva :D
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
hasi
Příspěvky: 408
Registrován: 05. 05. 2004 16:20
Bydliště: všude, hlavně Prágl

Příspěvek od hasi » 27. 05. 2004 11:58

Mirek píše: jak to myslíš ? jako že jsi čekal na parkovišti než se to ohřálo a pak ses teprv rozjel ?
každý motor vyžaduje zahřátí, ale dělá se to tak, že nastartuješ, normálně se rozjedeš a rozumnou jízdou-nevytáčet třeba na 3 000, dosáhneš provozní teploty, na co ti bylo když si na parkovišti čekal na zahřátí a pak to začal honit se studenou převodovkou ?????
pojem zahřátí motoru zanamená jezdit v klidu dokud nedosáhneš provozní teploty a pozor to neznamená že teplota vody bude zhruba uprostřed, důležitá je teplota oleje a ta stoupá pomaleji než voda, takže abych to zkrátil-jeď normálně, rozumně nevytáčej motor a tímto způsobem ujeď 15-20 km.
Mě to vždycky škubalo, tak jsem musel počkat až se to mírně ohřeje cca 2min a pak už to jelo. Nejsem typ, který tomu dá pak hned za uši. Kdyby byl člověk placenej za ničení aut, tak to budu dělat, ale když pak hloupé ničení sám zaplatím, můžu za chvíli jezdit sockou. :(
hasi

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 27. 05. 2004 12:02

hasi píše: Mě to vždycky škubalo, tak jsem musel počkat až se to mírně ohřeje cca 2min a pak už to jelo...:(
tak to je nějaký problém na motoru...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
hasi
Příspěvky: 408
Registrován: 05. 05. 2004 16:20
Bydliště: všude, hlavně Prágl

Příspěvek od hasi » 27. 05. 2004 12:06

právě, asi ten motor nebyl úplně o.k., bylo to fakt k nasrání, když člověk potřeboval jet a musel čekat jak trubka...
hasi

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 27. 05. 2004 12:15

hasi píše:když člověk potřeboval jet a musel čekat jak trubka...
já když nastartuju tak čekám 1 min. aby se promazaly kanály a pak teprve jedu...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 27. 05. 2004 12:22

Mirek píše:
hasi píše:když člověk potřeboval jet a musel čekat jak trubka...
já když nastartuju tak čekám 1 min. aby se promazaly kanály a pak teprve jedu...
Přesně tak i já. Ta minutka mě nezabije. Teda když je studenej motor. Při teplým tak 20-30s.
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Uživatelský avatar
hasi
Příspěvky: 408
Registrován: 05. 05. 2004 16:20
Bydliště: všude, hlavně Prágl

Příspěvek od hasi » 27. 05. 2004 12:28

Jenže já pokaždým startu, to už je o něčem jiným...
hasi

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 27. 05. 2004 12:38

hasi píše:Jenže já pokaždým startu, to už je o něčem jiným...
vady a závady se mají odstraňovat...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Odpovědět