Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
jzxr
- Příspěvky: 84
- Registrován: 10. 03. 2008 13:40
- Bydliště: Praha, Chrudim
Příspěvek
od jzxr » 29. 07. 2008 22:08
měl bych dotaz na majitele 324TD ohledně měrky oleje. po koupi auta jsem měl olej mezi "tečkama" na měrce oleje, po výměně oleje kdy jsem nalil 5L (mělo by se vejít 7L) do motoru mám na měrce ale podstatně víc a jsem někde u spodního "zakroucení" měrky. podle čeho teda měřit olej na měrce?
316i E36 Coupé, Mitsubishi Galant V6-24, Golf III TDi Variant
-
Dave 80
- Příspěvky: 133
- Registrován: 19. 03. 2008 21:09
- Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od Dave 80 » 30. 07. 2008 19:48
nevím kde jsi vzal 7 litrů koukej to upustit nebo to někde vylítne.s výměnou filtru 5,25 l bez výměny 4,50l.čtu to z originál německý příručky takže tomu věř.já když měním olej tak to vychází okolo 5l s filtrem.Věř měrce.

BMW DAVE
324 td,320i cabrio,525d touring
-
jzxr
- Příspěvky: 84
- Registrován: 10. 03. 2008 13:40
- Bydliště: Praha, Chrudim
Příspěvek
od jzxr » 05. 08. 2008 21:43
těch 7L jsem našel na odkazu níže a jak je to s tou měrkou, má být olej mezi "tečkama" nebo tam jak je měrka "zohýbaná" do takovýho jakoby S? nicméně já nalil rovných 5L včetně výměny filtru tak by to mělo být OK.
http://eshop.paramo.cz/produkty/MazaciPlany.aspx[/url]
316i E36 Coupé, Mitsubishi Galant V6-24, Golf III TDi Variant
-
jzxr
- Příspěvky: 84
- Registrován: 10. 03. 2008 13:40
- Bydliště: Praha, Chrudim
Příspěvek
od jzxr » 05. 08. 2008 21:43
316i E36 Coupé, Mitsubishi Galant V6-24, Golf III TDi Variant
-
Dave 80
- Příspěvky: 133
- Registrován: 19. 03. 2008 21:09
- Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od Dave 80 » 06. 08. 2008 21:15
Maj v tom nějakej bordel mrkni při výběru auta o řádek níž 324TD/TDS to už souhlasí.Olej musí být mezi tečkama.To "s" zakřivení tam je jen na vymezení vůle ve vedení tý měrky.Aby se měrka nemrcasila v tý trubičce.

BMW DAVE
324 td,320i cabrio,525d touring
-
jzxr
- Příspěvky: 84
- Registrován: 10. 03. 2008 13:40
- Bydliště: Praha, Chrudim
Příspěvek
od jzxr » 06. 08. 2008 22:16
v tom případě jsem z toho fakt jelen. nalil jsem totiž do motoru 5L a jsem na vršku toho "s". tzn. asi tak 1cm nad vrchní tečkou. v tom případě by se tam vešlo cca tak 3.5L. tohle mě škeble nebere, podotýkám že se měnil i filtr a auto stálo na rovině, bylo na zvedáku a u výměny oleje jsem osobně byl...
316i E36 Coupé, Mitsubishi Galant V6-24, Golf III TDi Variant
-
Dave 80
- Příspěvky: 133
- Registrován: 19. 03. 2008 21:09
- Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od Dave 80 » 12. 08. 2008 19:32
To je nějaký divný,jde taky o to jestli tam máš správnou měrku jestli tam někdo nenarval nějakou jinou.
BMW DAVE
324 td,320i cabrio,525d touring
-
jzxr
- Příspěvky: 84
- Registrován: 10. 03. 2008 13:40
- Bydliště: Praha, Chrudim
Příspěvek
od jzxr » 13. 08. 2008 15:59
je to OK, buď auto stálo ne úplně v rovině při měření nebo jsem blázen:) každopádně proč mám po nalití 5L měrku na max už vím - nevypustili jsme totiž při výměně chladič oleje:)
316i E36 Coupé, Mitsubishi Galant V6-24, Golf III TDi Variant
-
Dave 80
- Příspěvky: 133
- Registrován: 19. 03. 2008 21:09
- Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od Dave 80 » 13. 08. 2008 17:46
No abych pravdu řek tak ja ten chladič taky nevypouštím ono tam toho oleje zas tolik není.No hlavně že už ti to ukazuje správně.
BMW DAVE
324 td,320i cabrio,525d touring