e34 otáčky..nekonečný příběh

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
VELMEN
Příspěvky: 77
Registrován: 18. 10. 2007 11:29

e34 otáčky..nekonečný příběh

Příspěvek od VELMEN » 18. 07. 2008 16:50

Tak jsem spravil startér a auto mi začalo zahřáté chcípat..stane se to třeba když podřadím ze trojky na dvě a moc dlouho mi trvá vyšlápnutí spojky,tak hned zdechne..a otáčky jdou na volnoběh i na 400,což zapříčiní dle mého názoru,při dlouhém stání přehřátí,jelikož pomalu točí i vodní pumpa... a auto nejde moc za plynem..diagnostika je čistá..takže váha a volnoběžný ventil dohromady? Ps: Můj mechanik neví kde onen volnoběžný ventil hledat a copak s ním..dá se pročistit nebo musí být nový? Teď babo raď...Jinak už tam jsou vyměněný snad všechny těsnění a lambda je funglovka..spínač otáček..apod--tak to nechci vzdát a bojovat dál. Díky moc

Dave 80
Příspěvky: 133
Registrován: 19. 03. 2008 21:09
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Dave 80 » 18. 07. 2008 17:53

Čus,mě se stávala obdobná věc u e 30 1.8Bylo to tím že byla přidřená váha vzduchu a zůstávala malinko otevřená a ohřátej motor chcípal protože tam šlo moc benzínu vlastně se uchlastal.A za plynem to taky moc nešlo protože se blbě otvírala a toho benzínu tam šlo zase málo.Víc ti neporadím chtelo by to vidět a hlavně slyšet.Zkus tu váhu musí chodit uplně volně a sama se vracet. :wink:
BMW DAVE
324 td,320i cabrio,525d touring

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 18. 07. 2008 18:23

...a copak máš vlastně za motor? ...no a nebylo by lepší to přesunout z pokecu do techniky?
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 18. 07. 2008 19:46

volnoběžný ventil je pod sáním pročištění někdy pomuže
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

VELMEN
Příspěvky: 77
Registrován: 18. 10. 2007 11:29

Příspěvek od VELMEN » 19. 07. 2008 06:26

Jo sorry tak to kdyžtak přesuňte. Děkuju. Mám 525i,24V, r.v 4/91,manuál

Teď ráno jsem dolíval podezdřele moc vody,ale pod autem nebyla a auto za studena kouří bílí dým,tak mám obavy,že to může být klidně i prasklá hlava,blok nebo těsnění pod hlavou...jaký by byly příznaky v tomto případě a jak to jasně rozpoznat? Asi by to byl konec..to by mě teda sralo..

Odpovědět