ostré váčky IS
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
ostré váčky IS
tak mi to pořád leží v hlavě, moje bývalé iso jelo celkem dobře... to že mělo omezovač v 7200ot/min bylo pěkné, otázka jestli byl jen posunuty, nebo tam byla i nějaká úprava křivky, hmm nevim, bylo tomu tak už při koupi, přesto mi minulý majitel tvrdil, že je tam ostrá váčka, nikdy neřekl ostré váčky. Teď se otevírá otázka: mohlo tomu tak být? Třeba jen váčka na sací ventily? nebo jen kecy? Měl někdo z vás v IS ostré váčky popř. ostrou váčku??? Dá se někde sehnat?

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
Ostré vačice nemám ale mám chip tuning a omezovač zapíná taky na 7200 Ot/min motor M42
tak myslím že jsi to mohl mít snad podobný

Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
kde jsi dělal chip?Stenlie píše:Ostré vačice nemám ale mám chip tuning a omezovač zapíná taky na 7200 Ot/min motor M42tak myslím že jsi to mohl mít snad podobný

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
Ten chip mě taky zajímá... Údajně jen chip to cucne cca na 150 kobylek... S filtrem a komplet výfukem, případně odlehčeným setrvákem to může být už solidní stádečko (aspoň na 1.
Btw. Má někdo graf (křivku) průběhu výkonu a hlavně točáku (kolik má série Nm???)...??? To by mě vážně dost zajímalo... 


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Tak třeba z iS E36 garantuje BitPower 154 koní...(jde najít v tabulkách:
http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky
a zrovna bitpoweru docela věřím... Motor to je v podstatě stejnej, takže proč ne...?
http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky
a zrovna bitpoweru docela věřím... Motor to je v podstatě stejnej, takže proč ne...?
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
az na to, ze v e36 ma is 103 kW, motor je M44 a ma uplne jinou RJ...WilD píše:Tak třeba z iS E36 garantuje BitPower 154 koní...(jde najít v tabulkách:
http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky
a zrovna bitpoweru docela věřím... Motor to je v podstatě stejnej, takže proč ne...?
z atmosfery dostat vic jak 10% bez dalsich uprav jen cipem je nadprirozena vec... ale jen vic takovejch, i chip firmy potrebuji z neceho zit
kdyz si to spocitas, tak u e36 pisou presne 154 prave proto, ze je to serie + 10%... a i to je spis zbozny prani nez realita
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ahoj auto jsem nachipovaný už koupil je to prý nachipovaný ještě z německa takže moc neporadím jen vím že mě původní majitel docela varoval že to je pěkná mrcha to auto. je tam difer 3.25 a prý to dokáže bez problému přetočit rychloměr .... motor na to určitě má ale najel jsem s tím jen cca 50 km a až takhle to vytestovaný ještě nemám ... to by musel posoudit nějakej člověk co is měl nebo v něm jel .... zajmalo by mě jak by dopadlo na brzdě
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
No, na dálnici je pořád lepší 3,25 diferák, než 4,10 (ale prej samosvor
), při 160 točím nějak 4500, což už není úsporná jízda
, přemýšlím...: nevíte někdo, na kolik by mohl vyjít šestikvalt? Asi možná větší pálka než jsem dal za auto (koupeno za 30000), co?


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke