Ceny E30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
mr.bouchac
Příspěvky: 311
Registrován: 08. 11. 2004 21:42
Bydliště: FM-city

Ceny E30

Příspěvek od mr.bouchac » 14. 06. 2008 18:25

Nevím roupama coby a tak přemýšlím o nějakém summer vagen bez střechy :D
A tak mě zajímá váš názor jak se teoreticky budou vyvíjet ceny E30 u nás.
Je mi jasné že E30 v sedanu pude dolu protože jich bylo mraky, coupe na tom bude asi lépe ale co takové cabrio? Co tak sleduju ceny před pár lety a teď vypadá to spíš že jdou dolů, inzeráty ukazují kolem 100 někdy míň někdy víc. Chtěl bych neco originálního, nezprzněného tuningem apod ale zajímalo by mě jestli pudou třeba časem tyto kary cenou nahoru nebo se propadnou k jiným obyč značkám po kterých ani pes neštěkne.

Co vy na to jaký máte názor?
mr.bouchac

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 14. 06. 2008 19:36

myslim ze si hranici 100 jeste chvili udrzi a pak ty horsi kousky pujdou dolu a ty lepsi zustanou na teto cene..
Obrázek

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 14. 06. 2008 19:36

Já si myslím, že cena půjde vzhledem k ceně benzín, stáří vozu, ceně pojištění stále dolu ....Jen se koukni jaká byla cena cabria před 2 lety a dnes ...Pěkné stojí kolem 100 tis, moc pěkné do 140 tis a to ještě 2,5i. Dražší e30 v kábru jsem už dlouho neviděl, kromě te luxusní modré s motorem M30B35, co je zde k prodeji .... A to samé platí o verzi sedan, kupé a kombi :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 375
Registrován: 18. 04. 2008 16:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Vasek » 14. 06. 2008 21:26

A můj názor je ten, že třicítek je už teďka jako šafránu a sehnat třeba opravdu zachovalou 325 je skoro zázrak...Každej, kdo ji chtěl mít, ji už má a neprodá a pomalu se z těhle aut stává nedostatkový zboží...Obyčejnej smrtelník by si takový auto nikdy nekoupil, ale pro nadšence, kteří se vyskytují tady na fóru, budou mít opravdu zachovalý kousky cenu pořád stejnou, možná pujde časem i nahoru...

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 14. 06. 2008 22:06

dejte tomu deset let a ceny pujdou nahoru
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 15. 06. 2008 01:13

No, já loni koupil kupé 320i neshnilou automat a s najetými 125 000 a stálo to 400 €, přičemž ta moje má odřený blatník. Byly tam dvě, ta s neodřeným blatníkem stála 450 €. V D je jich tam na výběr ještě moc a moc. Až mě překvapuje, co si lidi tady na fóru za ty auta říkají, osobně si myslím, že jsou v čechách třicítky ještě moc a moc předražené. Jinak všeobecně platí, že auto je na nejnižší cenové hladině, když je mu kolem třiceti let (mluvím o sériových vozech). Potom už začnou být vyhledávané. Ze zásady si proto kupuji automobily kolem 25 - 30 let stáří a počítám s tím, že jsem již poslední majitel - po mě leda kovošrot.

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 15. 06. 2008 07:13

O moc niz uz Ty ceny nepujdou, protoze hodne zachovaly kusy se zacnou stavet na veteransky SPZ a ceny budou uplne nekde jinde.
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 15. 06. 2008 11:48

Adam Lipský píše:No, já loni koupil kupé 320i neshnilou automat a s najetými 125 000 a stálo to 400 €, přičemž ta moje má odřený blatník. Byly tam dvě, ta s neodřeným blatníkem stála 450 €. V D je jich tam na výběr ještě moc a moc. Až mě překvapuje, co si lidi tady na fóru za ty auta říkají, osobně si myslím, že jsou v čechách třicítky ještě moc a moc předražené. Jinak všeobecně platí, že auto je na nejnižší cenové hladině, když je mu kolem třiceti let (mluvím o sériových vozech). Potom už začnou být vyhledávané. Ze zásady si proto kupuji automobily kolem 25 - 30 let stáří a počítám s tím, že jsem již poslední majitel - po mě leda kovošrot.
No nevím nevím, ale jeď se podívat do německa letos a snaž se najít nějakou pěknou E30 ve výbavě a pěkným stavu a s nějakým zajímavým motorem, třeba IS nebo 2.5, jsem zvědavej co najdeš a za kolik to bude. Pěkný E30 jdou v německu už nahoru, ale nemyslím tím 2.0 M20 nebo 1.6, 1.8M40 v soc. výbavě.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 15. 06. 2008 13:37

BOOST píše:
Adam Lipský píše:No, já loni koupil kupé 320i neshnilou automat a s najetými 125 000 a stálo to 400 €, přičemž ta moje má odřený blatník. Byly tam dvě, ta s neodřeným blatníkem stála 450 €. V D je jich tam na výběr ještě moc a moc. Až mě překvapuje, co si lidi tady na fóru za ty auta říkají, osobně si myslím, že jsou v čechách třicítky ještě moc a moc předražené. Jinak všeobecně platí, že auto je na nejnižší cenové hladině, když je mu kolem třiceti let (mluvím o sériových vozech). Potom už začnou být vyhledávané. Ze zásady si proto kupuji automobily kolem 25 - 30 let stáří a počítám s tím, že jsem již poslední majitel - po mě leda kovošrot.
No nevím nevím, ale jeď se podívat do německa letos a snaž se najít nějakou pěknou E30 ve výbavě a pěkným stavu a s nějakým zajímavým motorem, třeba IS nebo 2.5, jsem zvědavej co najdeš a za kolik to bude. Pěkný E30 jdou v německu už nahoru, ale nemyslím tím 2.0 M20 nebo 1.6, 1.8M40 v soc. výbavě.
Jenom na ukázku, že německý trh má k vyčerpanosti hodně, hodně daleko:

http://cgi.ebay.de/BMW-325i-325-i-e30-e ... dZViewItem

http://cgi.ebay.de/BMW-E30-325ix-Allrad ... dZViewItem

http://cgi.ebay.de/Bmw-E30-325-M-tech-2 ... dZViewItem

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ldqgkgxavp3l

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ldpfoj2cypzm

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ldqiri3a1num

Tahle se mi fakt hodně líbí, docela vážně o ní přemýšlím:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Tahle se mi taky líbí:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 15. 06. 2008 14:18

Tak.Tak.Nakupoval bych,ale není co...
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 15. 06. 2008 14:57

To co jsi uvedl jako příklady, je jedno větší mrdka než druhá. Když už ucházející tak naprosto holota bez výbavy. No každý máme měřítka asi někde jinde. Auta z Ebaye nemá cenu dávat, konečná cena je úplně jinde než teď.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

douby
Příspěvky: 2991
Registrován: 19. 11. 2005 20:08
Bydliště: Litovel, Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od douby » 15. 06. 2008 15:23

BOOST píše:To co jsi uvedl jako příklady, je jedno větší mrdka než druhá. Když už ucházející tak naprosto holota bez výbavy. No každý máme měřítka asi někde jinde. Auta z Ebaye nemá cenu dávat, konečná cena je úplně jinde než teď.
přesně tak. jediný co se mi líbilo byl ten chromák a ten byl úplně bez výbavy.
co se týká ebaye tak se to opravdu poslední den velmi vyšplhá.
'92 318iS Touring M-technic II
'88 318i Touring - ex
'02 E39 530d Touring M-Packet - ex
'97 E38 735i TOP - ex
'03 E65 730i Logic 7
'94 E30 318i Touring - RIP
'09 E61 530d xDrive M-Packet - ex
'17 G31 530d xDrive M-packet

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 06. 2008 01:51

uz me celkme stvou ty lidi, co tlaci cenu isek nehorazne dolu.... pro me je relativne prijatelna cena za isko ve vybave za 50 000 a to mi prijde jeste malo :)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 21. 06. 2008 10:43

marlin píše:uz me celkme stvou ty lidi, co tlaci cenu isek nehorazne dolu.... pro me je relativne prijatelna cena za isko ve vybave za 50 000 a to mi prijde jeste malo :)
Moje řeč :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 21. 06. 2008 21:27

marlin píše:uz me celkme stvou ty lidi, co tlaci cenu isek nehorazne dolu.... pro me je relativne prijatelna cena za isko ve vybave za 50 000 a to mi prijde jeste malo :)
...hlavne nejak nevidim co natech ISech mate, je to 4valcovej krumpl
kterymu se i pres rozvod retezem musi ve 150t. delat rozvody coz jsem
jeste u zadnyho motoru nevidel. Uznavam, ze je to v nekolika ohledech lepsi
nez M40, ale zadny zazrak v tom nevidim. A s oznacenim "baby M3" musel
prijit nekdo kdo chtel z "hovna" udelat "bic". Ale nic ve zlem :lol:
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 21. 06. 2008 21:32

Vasa píše:
marlin píše:uz me celkme stvou ty lidi, co tlaci cenu isek nehorazne dolu.... pro me je relativne prijatelna cena za isko ve vybave za 50 000 a to mi prijde jeste malo :)
...hlavne nejak nevidim co natech ISech mate, je to 4valcovej krumpl
kterymu se i pres rozvod retezem musi ve 150t. delat rozvody coz jsem
jeste u zadnyho motoru nevidel. Uznavam, ze je to v nekolika ohledech lepsi
nez M40, ale zadny zazrak v tom nevidim. A s oznacenim "baby M3" musel
prijit nekdo kdo chtel z "hovna" udelat "bic". Ale nic ve zlem :lol:
Teď jsi píchl do vosího hnízda,ale s tím krumplem souhlasím :lol: :lol: :lol: :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 06. 2008 21:37

Vasa píše:
marlin píše:uz me celkme stvou ty lidi, co tlaci cenu isek nehorazne dolu.... pro me je relativne prijatelna cena za isko ve vybave za 50 000 a to mi prijde jeste malo :)
...hlavne nejak nevidim co natech ISech mate, je to 4valcovej krumpl
kterymu se i pres rozvod retezem musi ve 150t. delat rozvody coz jsem
jeste u zadnyho motoru nevidel. Uznavam, ze je to v nekolika ohledech lepsi
nez M40, ale zadny zazrak v tom nevidim. A s oznacenim "baby M3" musel
prijit nekdo kdo chtel z "hovna" udelat "bic". Ale nic ve zlem :lol:
jenom pockej ty krumple, jenom pockej
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 21. 06. 2008 21:57

Neříkám, že iS je nějaká bůhvíjaká ikona bmw, ale je potřeba si uvědomit, že nebýt verze iS, neměla by každá druhá 325i iS lízátko, vevnitř iS anatomy, který mají lepší látku než obyč z ostatních modelů, a některý další věci... Prostě když je auto v originálu, je to snadno identifikovatelnej model, kterej má svoje specifika (třeba i sníženej podvozek, jen pár odstínů laku na výběr, karoserie pouze kupé atd....), to bohužel jiná motorizace nemá, nebo o tom aspoň nevím... Já tohle auto mám, neříkám že to je raketoplán a že to je bezporuchový, ale který auto není a nemá svoje mouchy... Jednou to auto bude mít hodnotu, narozdíl od jiných motorových variant typu již zmiňované 318i m40 :lol: , samozřejmě nepočítám do toho 325i....

Vždycky když se podívám na německý inzertní servery a zadám tam 318i, 320i a jim podobný, napíše mi to: nalezeno x set výsledků hledání... Když zadám 318iS tak tam mám stěží 20 kousků, takže asi tak.... Já jsem hrdej na to, že 318iS mám, ať si říká kdo chce co chce :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 21. 06. 2008 22:10

Vasa píše: ...hlavne nejak nevidim co natech ISech mate, je to 4valcovej krumpl
kterymu se i pres rozvod retezem musi ve 150t. delat rozvody coz jsem
jeste u zadnyho motoru nevidel. Uznavam, ze je to v nekolika ohledech lepsi
nez M40, ale zadny zazrak v tom nevidim. A s oznacenim "baby M3" musel
prijit nekdo kdo chtel z "hovna" udelat "bic". Ale nic ve zlem :lol:
Jen se zeptám, řídil jsi sám nějaké ISo v dobrém stavu? ISo v dobré kondici jede mnohem líp jak M40. Jeho hlavní výhodou je slušnej výkon a hlavně lehký předek, takže dobrá ovladatelnost. A navíc moc dobrá spotřeba. 100kW na 1.8 je docela slušnej výkon, který nemá ani spousta soudobých motorů. A že se musí po 150t měnit rozvody, kdo najede s třícou ještě takový km, takže udělá rozvody a už se o ně nemusí starat, jinak je motor bezproblémovej, pokud se k němu člověk chová jak má. Já měním olej a to je všechno, nikdy mě nikde nenechal. Spousta lidí je překvapená a nadšená, kdž je nechám projet v ISu, je to taková hodně hravá a obratná motokára, proto mi přijdou takovýhle argumenty lidí, který v dobrým ISu nikdy nejeli opravdu směšný. 8) Jinak ještě se z ISa stává docela raritka, protože se jich nevyrobilo zase tak extra moc kusů a už jich je dost po smrti. Já ISo mám a jsem s ním spokojenej a ostatní ať si jezdí v čem chtějí, mě třeba na dvůr nesmí M40 a nebo M20 2.0. :twisted: :lol: 8)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 21. 06. 2008 22:18

ISo se mi řídí o dost líp než 325i, mohlo by bejt i silnější, ale myslim že na to že je to 1.8 to jede dost slušně :wink:
E36 323i coupé

Odpovědět