Dan td píše:Přes leštění bych kontaktoval macu, ví o tom opravdu hodně, tak snad poradí i s leštičkou
Mj. od něj vím, že leštička se musí velmi opatrně používat na černou a tmavě modrou metlu, nevím, jakou máš barvu auta...
mno nevim jak zalezi na tom zda mas takovou nebo onakou barvu metalizi jelikoz to co lestis je vzdycky vrchni bezbarvej lak ale co vim jiste je to ze pokud s tim nemas zkusennosti tak to nikdy neudelas tak jak to ma po lesteni vypadat, rozhodne k dokonalymu vysledku je nutny mit jisty lakyrnicky zkusennosti a podminky...ja jsem osobne uz neco v praci nalestil a vyzkousel si techniky jako napr. brousenej lestenej lak(nekteri lakyrnici asi vedi o co jde) a muzu rici tak jako me asi kazdej lakyra tady potvrdi ze pokud nevis jak to mas delat a cim tak si spis to auto zkurvis nez ze bys mu pomoh

nemluvim samozrejme o efektu kterej ma na svedomy tempo a podbny sracky, to je pripravek pro laiky a skodofkare
co se tyce tohgo ze zaklad je plynula regulace otacek tak bych si dovolil vyslovit nazor ze zaklad je o tom neco umet a vedet...a ze plynulou regulaci otacek ma kazda normalni lesticka se kterou se da vylestit auto
o bazmeku z odkazu nic nevim takze nic neporadim ale objetovaz 2500 korun za pokus bych chtel jen nerad, radsi bych si priplatil za jistou kvalitu a nebo sahnul po ojety
dalsi vec je taky uvedomit si jak casto bude clovek tyhle veci vyuzivat protoze sam si nalestit auto je otazka jedny akce a pokud bude treba to delat za pul roku znovu tak je chyba bud v jeho pouzivani a nebo v tom kdo to a jak udelal, v obou pripadech me to ale pripada zbytecny...levnejsi varianta bude si to nechat nekde udelat. zivit se tim asi taky nebudes jelikoz kdyz to poseres tak to zrejme pak sam neolakujes cili ma to vubec smysl?