318is

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
David
Příspěvky: 44
Registrován: 01. 05. 2004 14:37

318is

Příspěvek od David » 01. 05. 2004 14:41

Zdravím. Koupil jsem si e30 318is a chtěl bych poradit. Nemá to takovej výkon jako by ůdajně mělo mít, co může být příčinou, jsem laik tak rád nějakou užitečnou radu

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 01. 05. 2004 15:28

no presne jak sem rikal 1.8 ktera pred 20 lety mela vyhonenej vykon je ted uz mrtva..proste vylitana..udelej komplet GO
----------------------:)

David
Příspěvky: 44
Registrován: 01. 05. 2004 14:37

318is

Příspěvek od David » 01. 05. 2004 15:59

To už mi taky někdo nabízel, a do kolika peněz se taková komplet go dá udělat? Aby mě to nevyšlo na miliardu a mělo to cenu. Nebo se spokojit s tím co je a neřešit to?

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 01. 05. 2004 16:18

And píše:no presne jak sem rikal 1.8 ktera pred 20 lety mela vyhonenej vykon je ted uz mrtva..proste vylitana..udelej komplet GO
Blbost.

resp. Začít běžnejma věcma. T.j. pokavaď to nekouří. Tak skontrolovat elektriku, těsnos hadic atd... Nechat zkontrolovat tlaky. No a teprve potom přemejšlet co s tím.
Ondra ex.M-Fahrer

318is

Příspěvek od 318is » 01. 05. 2004 16:26

Auto nekouří, a jak říkáš zkontrolovat ty věci mám nechat v origo servisu nebo stačí šikovnej mechanik. Já jenom jestli k tomu musí být nějaký speciální měřící mašiny?

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 01. 05. 2004 16:53

No ve fázi číslo jedna stačí kdokoliv kdo tomu rozumí.
Těsnost hadic, kabelů atd, to by měl zvládnout běžný mechanik.

Změřit tlaky ve válcích, umí taky spousty lidí.

Ale zase opatrně s těma kutilama, každej se tváří jako machr, ale ne vždy je výsledek jak má být.
Ondra ex.M-Fahrer

318is

Příspěvek od 318is » 01. 05. 2004 17:07

O.K znám kluka co dělá bmw tak se zkusím poptat, doufám že se mi v tom nepovrtá řekne si ranec a bude to stát za h...o, to znám takový ty mechaniky co řeknou že je to v pohodě a za týden jsem tam kde jsem byl škoda že to neumím. tak dík a pic zase se někdy ozvu

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 01. 05. 2004 19:34

a jak jsi vlastne zjistil ze nema ten spravnej vykon?

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 01. 05. 2004 22:10

Blumen_071 píše:a jak jsi vlastne zjistil ze nema ten spravnej vykon?
tak aci podle maximalky a zrychleni
a jinak si za svym nazorem stojim a blbost to neni
----------------------:)

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 01. 05. 2004 22:18

And píše:
Blumen_071 píše:a jak jsi vlastne zjistil ze nema ten spravnej vykon?
tak aci podle maximalky a zrychleni
a jinak si za svym nazorem stojim a blbost to neni
Mno tak podle toho prispevku usuzuju ze je to jeho prvni iSo, dost mozna prvni e30 takze nevim jak je mozno z maximalky nebo zrychleni urcit ze tomu neco chybi pokud neni srovnani s jinym iSem. BTW 140HP mi na 1,8 16V neprijde vubec jako vyhoneny vykon, kdyby to melo 180 tak nereknu, ale takhle..
5er

Uživatelský avatar
Dymak
Příspěvky: 567
Registrován: 24. 07. 2003 18:02
Bydliště: Praha

Re: 318is

Příspěvek od Dymak » 01. 05. 2004 22:32

David píše:Zdravím. Koupil jsem si e30 318is a chtěl bych poradit. Nemá to takovej výkon jako by ůdajně mělo mít, co může být příčinou, jsem laik tak rád nějakou užitečnou radu
predem se omlouvam jestli se te dotknu, nevim jak moc ses laik, ale ses si jistej, ze je to opravdu M42? Pisu to proto, ze si takhle malem kamos (nikdy pred tim bavo nemel) nabeh v bazaru. Sel pro iso a bazarnik mu nutil "obyc" M40, ktera mela na kufru IS. Ve finale nas vyhodil, ze prej o tom vime h....o 8)

Uživatelský avatar
Marek IS
Příspěvky: 432
Registrován: 16. 02. 2003 15:46
Bydliště: Olomoucko:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek IS » 02. 05. 2004 10:47

Ja kdyz jsem koupil IS tak jsem se taky trapil ze to bylo mrtve a po velice usilovnem patrani snad uplne po vsem jsem nakonec zjistil ze byla lehce pootocena horni vacka...Pak to bylo zihadlo :wink:
...powered by TDS...

David
Příspěvky: 44
Registrován: 01. 05. 2004 14:37

318is

Příspěvek od David » 05. 05. 2004 11:53

Jako pravda je že je to moje první e30, ale na is se to nechová. Motor je M42 má to dvě vačky to jsem si zjišťoval při koupi. teď budu zkoušet vyměnit váhu vzduchu tak uvidím, doporučil mi to jeden kluk co dělá bmw. :?:

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 05. 05. 2004 13:08

Místo vsduchoměrky si rači kup multimeter.
Prvně dej novÍ svÍce, kabely a pak fšechno důkladně vypucuj.
Pak proměř fšecho multimetrem a vyměň to co je mimo parametry.

Ser na ty co ti raďej vyměnit todle a tamle.
Zdarma rady maj hodnotu 0,0 kČ a pro tebe sou vobyčejně mínusový. Jejich prachy do toho nejdou.

318is

Příspěvek od 318is » 05. 05. 2004 13:35

Nový svíčky už jsem dal, kabely vypydají v pohodě ale na pohled se spoléhat asi nebudu. Co zjistím tím multimetrem? Nejsem mechanik takže nemám páru

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 05. 05. 2004 14:28

Každej mechanik, profík či zahradní, je bejvalej automobilovej levák.
Jábych užil tejdle příležitosti abych se něco naučil.
Taji sou lidi kerý ti ftom mohou helfnout.
Diś se voptáš 'jak zistím jesli vzduchováha kloudně fachčí?', šance je dobrá že ti něgdo poví jak nato.
Na votásku 'motor špatně běhá co je můj problém?' se na druhou stranu dá vodpovědět jen bezvýnamnejma spekulacema.

318is

Příspěvek od 318is » 05. 05. 2004 15:02

Tak z tvojí odpovědi jsem roura, každopádně těch variant je několik a kterou si vybrat je věc debaty. Já to zkusím s tou váhou, jen to vyskoším kupovat jí nebudu, když to bude znatelnej rozdíl tak by to mohla být jedna z variant na kterou bych přistoupil. Jsem z Č.B takže bych uvítal nějakýho experta poblíž kterej by mi na to mrknul :?

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 05. 05. 2004 15:12

Marek IS píše:...jsem nakonec zjistil ze byla lehce pootocena horni vacka...
Tohle není od věci, obě vačky lze libovolně natáčet, ale pouze speciální přípravek určí jejich přesnou polohu vůči klice. Takže pokud nějakej trouba dělal rozvody a trochu se v tom pohrabal, mohla by to bejt příčina všeho zla.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

318is

Příspěvek od 318is » 05. 05. 2004 15:20

Jako Hanis něco na tom bude, protože se v tom někdo přede mnou vrtal, protože byl motor měněnej. A co to je za speciální přípravek? :wink:

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 05. 05. 2004 15:28

318is píše:Jako Hanis něco na tom bude, protože se v tom někdo přede mnou vrtal, protože byl motor měněnej. A co to je za speciální přípravek? :wink:
Je to přípravek na zajištění vaček v daném úhlu natočení, pří motáži uzubených kol rozvodového řetězu. Normálně asi k sehnání nebude, ale jakékoliv slušné dealerství BMW by ho mělo mít k dispozici, ale pochybuju, že k zapůjčení.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět