Tak jsem byl na brzde

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Tak jsem byl na brzde

Příspěvek od BAD » 21. 04. 2008 17:14

takze jsem se rozhodl ze nez dam nove svody na sve ISo tak ze zajedu na brzdu at vim jaky pak bude rozdil no a jelikoz tam mam i plyn tak jaky by byl rozdil vsak nakonec vse jde videt na grafu jinac se jedna o E30 318IS 1989 pro upresneni jo a plyn je tam normalni karburatorove ne vstrik zatim upravy co tam jsou ted jsou baz katu jen rezonator a vyfuk origo E36 2L a odlehceny setrvak z 9.5 na 7kg tod vse

Obrázek Obrázek
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 21. 04. 2008 19:02

Ta maximalni rychlost co je napsana na tom papire je realna...? Moc temto merenim nerozumim, tak se jen ptam... :oops:
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 21. 04. 2008 19:06

Gangsta píše:Ta maximalni rychlost co je napsana na tom papire je realna...? Moc temto merenim nerozumim, tak se jen ptam... :oops:
to je max. rychlost kterou dosahlo auto v prubehu mereni...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 21. 04. 2008 19:07

ta maximální rychlost je brána na 4tý rychlostní stupeň protože to je 1:1 převod u e30, tudíž se měří na 4ku aby výsledky nebyly zkresleny
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 21. 04. 2008 19:23

DC píše:ta maximální rychlost je brána na 4tý rychlostní stupeň protože to je 1:1 převod u e30, tudíž se měří na 4ku aby výsledky nebyly zkresleny
JJ diky - ja vul si to vubec neuvedomil a to se tu o tom nedavno diskutovalo a Tebe jsem se ptal jak to je s merenim u E28... :oops:
Obrázek

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 21. 04. 2008 20:11

vypada to huste 8)

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 21. 04. 2008 20:35

Hayabusa píše:vypada to huste 8)
Co vypadá hustě? To že to má na benzín o 8 PS a na plyn 45 PS míň než by mělo být?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 21. 04. 2008 20:38

Hanis píše:
Hayabusa píše:vypada to huste 8)
Co vypadá hustě? To že to má na benzín o 8 PS a na plyn 45 PS míň než by mělo být?
Taky se na to dívám že na tom grafu není nic k chlubení,ale co alespoň majitel ví na čem je 8)
Obrázek

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 22. 04. 2008 04:54

Presne tak chtel jsem vedet jak natom jsem jinac jsem to delal ve skole v Kyjove zde je odkaz a cenu je 400Kc http://www.sossoukyjov.cz/sluzby.htm kdyby to chtel nekdo zkusit z okoli hodonina atd.
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 22. 04. 2008 07:58

No mě na tom překvapily dvě věci. Velký úbytek v plynovém réžimu a posun maximálního momentu nahoru na benzin.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 22. 04. 2008 09:26

Cumim na ten druhej graf a nejak se mi nelibi propad vykonu od 4600-4900 ot/min.. Co by to mohlo zpusobit?

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 22. 04. 2008 10:27

jinac na ten plyn je tam 50KW reduktor ze skodovky takze ten vykon k tomu aj odpovyda kdyby tam byla stovka bylo by to asi o hodne lepsi
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Kemal318i
Příspěvky: 136
Registrován: 18. 12. 2006 21:48
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Kemal318i » 22. 04. 2008 17:12

Já bych naopak řek že na 20ti letej motor neni ten výkon s benzínem vůbec bídnej, čekal bych že to bude míň :wink:
BMW e30 318i -> BMW e30 320ic -> BMW e36 328i
Opel Ascona B 1600 ´78

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 22. 04. 2008 18:08

BigMara píše:Cumim na ten druhej graf a nejak se mi nelibi propad vykonu od 4600-4900 ot/min.. Co by to mohlo zpusobit?
Podle meho to zpusobi ten pridavnej kus LPG do sani. Zmeni se resonance saciho traktu a je to na svete. Zvetsi se objem sacich rour a tim se posune spodni resonancni frekvence dolu. Je to takova akustika, Viz reprobedny :)

Kdyz by vyndal smesovac LPG a nasadil puvodni sestavu, tak ta vlnka tam nebude.

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 23. 04. 2008 18:01

kua ja se vtom nevyznam :oops: jaktoze se poprve namerilo tak malo ? proc je tam teplota oleje jen 20° ? a jaky je rozdil mezi standartnim vykonem a vykonem motoru ?

maRas
Příspěvky: 111
Registrován: 09. 07. 2007 16:00
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od maRas » 24. 04. 2008 22:04

samiq píše:
BigMara píše:Cumim na ten druhej graf a nejak se mi nelibi propad vykonu od 4600-4900 ot/min.. Co by to mohlo zpusobit?
Podle meho to zpusobi ten pridavnej kus LPG do sani. Zmeni se resonance saciho traktu a je to na svete. Zvetsi se objem sacich rour a tim se posune spodni resonancni frekvence dolu. Je to takova akustika, Viz reprobedny :)

Kdyz by vyndal smesovac LPG a nasadil puvodni sestavu, tak ta vlnka tam nebude.
Ale zvlastni, ze ten skok je i pri tom, kdyz uz mu to pocitalo pasivni odpory :?

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 24. 04. 2008 22:20

Mas pravdu na grafu s benzinem ano, to jsem prehledl. Asi jim trochu v otackach proklouzavaly kola na valcich. :) Ale je to divny.

Faktem je, ze u LPG je mensi pokles kolem 4450 RPM, o kterem jsme mluvili.

maRas
Příspěvky: 111
Registrován: 09. 07. 2007 16:00
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od maRas » 25. 04. 2008 07:49

Ja nechci nejak spekulovat, ale pri dobehovem pocitani pasivnich odporu se udela v krivce skok ( jak kdyby nekdo kratkodobe slapl na plyn ), tam uz zadny prokluz nic neudela. Mam pocit, ze ta krivka ztrat mela byt proste hladka, presne tak jako u toho mereni na plyn, takze o nejakem presnem mereni na benzin se moc rict neda :)

Odpovědět