Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
BAD
- Příspěvky: 377
- Registrován: 04. 11. 2004 06:49
- Bydliště: Slovacko
Příspěvek
od BAD » 21. 04. 2008 17:14
takze jsem se rozhodl ze nez dam nove svody na sve ISo tak ze zajedu na brzdu at vim jaky pak bude rozdil no a jelikoz tam mam i plyn tak jaky by byl rozdil vsak nakonec vse jde videt na grafu jinac se jedna o E30 318IS 1989 pro upresneni jo a plyn je tam normalni karburatorove ne vstrik zatim upravy co tam jsou ted jsou baz katu jen rezonator a vyfuk origo E36 2L a odlehceny setrvak z 9.5 na 7kg tod vse

Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
-
Gangsta
- Příspěvky: 2176
- Registrován: 28. 12. 2006 20:38
- Bydliště: Blansko
Příspěvek
od Gangsta » 21. 04. 2008 19:02
Ta maximalni rychlost co je napsana na tom papire je realna...? Moc temto merenim nerozumim, tak se jen ptam...

-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 21. 04. 2008 19:06
Gangsta píše:Ta maximalni rychlost co je napsana na tom papire je realna...? Moc temto merenim nerozumim, tak se jen ptam...

to je max. rychlost kterou dosahlo auto v prubehu mereni...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
DC
- Příspěvky: 9365
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 21. 04. 2008 19:07
ta maximální rychlost je brána na 4tý rychlostní stupeň protože to je 1:1 převod u e30, tudíž se měří na 4ku aby výsledky nebyly zkresleny
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
Gangsta
- Příspěvky: 2176
- Registrován: 28. 12. 2006 20:38
- Bydliště: Blansko
Příspěvek
od Gangsta » 21. 04. 2008 19:23
DC píše:ta maximální rychlost je brána na 4tý rychlostní stupeň protože to je 1:1 převod u e30, tudíž se měří na 4ku aby výsledky nebyly zkresleny
JJ diky - ja vul si to vubec neuvedomil a to se tu o tom nedavno diskutovalo a Tebe jsem se ptal jak to je s merenim u E28...

-
Pů
- člen E30.cz
- Příspěvky: 4253
- Registrován: 15. 04. 2008 15:32
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Pů » 21. 04. 2008 20:11
vypada to huste

-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 21. 04. 2008 20:35
Hayabusa píše:vypada to huste

Co vypadá hustě? To že to má na benzín o 8 PS a na plyn 45 PS míň než by mělo být?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 21. 04. 2008 20:38
Hanis píše:Hayabusa píše:vypada to huste

Co vypadá hustě? To že to má na benzín o 8 PS a na plyn 45 PS míň než by mělo být?
Taky se na to dívám že na tom grafu není nic k chlubení,ale co alespoň majitel ví na čem je

-
BAD
- Příspěvky: 377
- Registrován: 04. 11. 2004 06:49
- Bydliště: Slovacko
Příspěvek
od BAD » 22. 04. 2008 04:54
Presne tak chtel jsem vedet jak natom jsem jinac jsem to delal ve skole v Kyjove zde je odkaz a cenu je 400Kc
http://www.sossoukyjov.cz/sluzby.htm kdyby to chtel nekdo zkusit z okoli hodonina atd.
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
-
aula
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 26. 11. 2005 13:44
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aula » 22. 04. 2008 07:58
No mě na tom překvapily dvě věci. Velký úbytek v plynovém réžimu a posun maximálního momentu nahoru na benzin.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
-
BigMara
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 12. 02. 2003 08:37
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od BigMara » 22. 04. 2008 09:26
Cumim na ten druhej graf a nejak se mi nelibi propad vykonu od 4600-4900 ot/min.. Co by to mohlo zpusobit?
-
BAD
- Příspěvky: 377
- Registrován: 04. 11. 2004 06:49
- Bydliště: Slovacko
Příspěvek
od BAD » 22. 04. 2008 10:27
jinac na ten plyn je tam 50KW reduktor ze skodovky takze ten vykon k tomu aj odpovyda kdyby tam byla stovka bylo by to asi o hodne lepsi
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
-
Kemal318i
- Příspěvky: 136
- Registrován: 18. 12. 2006 21:48
- Bydliště: Pelhřimov
Příspěvek
od Kemal318i » 22. 04. 2008 17:12
Já bych naopak řek že na 20ti letej motor neni ten výkon s benzínem vůbec bídnej, čekal bych že to bude míň

BMW e30 318i -> BMW e30 320ic -> BMW e36 328i
Opel Ascona B 1600 ´78
-
samiq
- Akademik
- Příspěvky: 500
- Registrován: 27. 02. 2003 20:31
- Bydliště: obcas Praha
Příspěvek
od samiq » 22. 04. 2008 18:08
BigMara píše:Cumim na ten druhej graf a nejak se mi nelibi propad vykonu od 4600-4900 ot/min.. Co by to mohlo zpusobit?
Podle meho to zpusobi ten pridavnej kus LPG do sani. Zmeni se resonance saciho traktu a je to na svete. Zvetsi se objem sacich rour a tim se posune spodni resonancni frekvence dolu. Je to takova akustika, Viz reprobedny
Kdyz by vyndal smesovac LPG a nasadil puvodni sestavu, tak ta vlnka tam nebude.
-
kouBaMW
- Příspěvky: 7094
- Registrován: 09. 03. 2007 22:35
- Bydliště: Vsetín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kouBaMW » 23. 04. 2008 18:01
kua ja se vtom nevyznam

jaktoze se poprve namerilo tak malo ? proc je tam teplota oleje jen 20° ? a jaky je rozdil mezi standartnim vykonem a vykonem motoru ?
-
maRas
- Příspěvky: 111
- Registrován: 09. 07. 2007 16:00
- Bydliště: Vsetín
Příspěvek
od maRas » 24. 04. 2008 22:04
samiq píše:BigMara píše:Cumim na ten druhej graf a nejak se mi nelibi propad vykonu od 4600-4900 ot/min.. Co by to mohlo zpusobit?
Podle meho to zpusobi ten pridavnej kus LPG do sani. Zmeni se resonance saciho traktu a je to na svete. Zvetsi se objem sacich rour a tim se posune spodni resonancni frekvence dolu. Je to takova akustika, Viz reprobedny
Kdyz by vyndal smesovac LPG a nasadil puvodni sestavu, tak ta vlnka tam nebude.
Ale zvlastni, ze ten skok je i pri tom, kdyz uz mu to pocitalo pasivni odpory

-
samiq
- Akademik
- Příspěvky: 500
- Registrován: 27. 02. 2003 20:31
- Bydliště: obcas Praha
Příspěvek
od samiq » 24. 04. 2008 22:20
Mas pravdu na grafu s benzinem ano, to jsem prehledl. Asi jim trochu v otackach proklouzavaly kola na valcich.

Ale je to divny.
Faktem je, ze u LPG je mensi pokles kolem 4450 RPM, o kterem jsme mluvili.
-
maRas
- Příspěvky: 111
- Registrován: 09. 07. 2007 16:00
- Bydliště: Vsetín
Příspěvek
od maRas » 25. 04. 2008 07:49
Ja nechci nejak spekulovat, ale pri dobehovem pocitani pasivnich odporu se udela v krivce skok ( jak kdyby nekdo kratkodobe slapl na plyn ), tam uz zadny prokluz nic neudela. Mam pocit, ze ta krivka ztrat mela byt proste hladka, presne tak jako u toho mereni na plyn, takze o nejakem presnem mereni na benzin se moc rict neda
