Diferencial E30
- Van Helsing
- Příspěvky: 36
- Registrován: 23. 03. 2008 15:36
Diferencial E30
Zdravym, nejak s E30kou pomalu zacinam (mam 318i sedan) a chtel bych na ni dat samosvorny diferencial(asi z 2,5l), tak jsem se vas chtel zeptat, jaky by na to byl nejlepsi a co znamenaji ty pomery
chtel bych to tam dat za ucelem nauceni jizdy bokem
Ale jak rikam, zacinam s tim tak bych poprosil o nejake ty rady, dekuji 
BMW E30 318i - ale jo, snazi se chlapec
- Van Helsing
- Příspěvky: 36
- Registrován: 23. 03. 2008 15:36
- Van Helsing
- Příspěvky: 36
- Registrován: 23. 03. 2008 15:36
nevim proc tady urazite 1,8mičky ja osobne mam 1,8i m10 a pripada mi mnohem zivejsi alepe jde do otacek nez strejduv 2.0i m20 ten dvoulitr se na kratke trati na tu jedna osmu vubec nechyta.ten motor mi pripada nejzivejsi v jakem jsem jel a to jsem jezdil v 1,8i ale m40,2,3i,2,5i,2,0 a m 10 mi pripada nejzivejsi,no az na jeden motor,ten jsem bohuzel ridil stylem ze jsem sedel strejdvi na kolenou a tocil tou kulatou veci kdyz jsem byl malej,a to byl 2,3 evo ten byl uzasny,to bylo prvni bmw ve kterem jsem kdy jel a jen kvuli nemu jsem ted do techhle aut blazen,no proste to byl on meho strdce sampion!chtel bych se ted tim autickem povozit a skusit co to umi,ale bohuzel motor uz neni mezi nami
je to skoda skoncil ve zberne protoze tehda se nevedelo co to bylo vubec zac,pak strejda koupil 2,3i a ta byla leniva jako hrom
Nic proti, ale prober se. 1.8 M10 že je živější než 2.5 M20, to snad nemyslíš vážně.Crez3M píše:nevim proc tady urazite 1,8mičky ja osobne mam 1,8i m10 a pripada mi mnohem zivejsi alepe jde do otacek nez strejduv 2.0i m20 ten dvoulitr se na kratke trati na tu jedna osmu vubec nechyta.ten motor mi pripada nejzivejsi v jakem jsem jel a to jsem jezdil v 1,8i ale m40,2,3i,2,5i,2,0 a m 10 mi pripada nejzivejsi,no az na jeden motor,ten jsem bohuzel ridil stylem ze jsem sedel strejdvi na kolenou a tocil tou kulatou veci kdyz jsem byl malej,a to byl 2,3 evo ten byl uzasny,to bylo prvni bmw ve kterem jsem kdy jel a jen kvuli nemu jsem ted do techhle aut blazen,no proste to byl on meho strdce sampion!chtel bych se ted tim autickem povozit a skusit co to umi,ale bohuzel motor uz neni mezi namije to skoda skoncil ve zberne protoze tehda se nevedelo co to bylo vubec zac,pak strejda koupil 2,3i a ta byla leniva jako hrom
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
No když tam hodí kužel na sání, tak proč ne??BOOST píše:Nic proti, ale prober se. 1.8 M10 že je živější než 2.5 M20, to snad nemyslíš vážně.Crez3M píše:nevim proc tady urazite 1,8mičky ja osobne mam 1,8i m10 a pripada mi mnohem zivejsi alepe jde do otacek nez strejduv 2.0i m20 ten dvoulitr se na kratke trati na tu jedna osmu vubec nechyta.ten motor mi pripada nejzivejsi v jakem jsem jel a to jsem jezdil v 1,8i ale m40,2,3i,2,5i,2,0 a m 10 mi pripada nejzivejsi,no az na jeden motor,ten jsem bohuzel ridil stylem ze jsem sedel strejdvi na kolenou a tocil tou kulatou veci kdyz jsem byl malej,a to byl 2,3 evo ten byl uzasny,to bylo prvni bmw ve kterem jsem kdy jel a jen kvuli nemu jsem ted do techhle aut blazen,no proste to byl on meho strdce sampion!chtel bych se ted tim autickem povozit a skusit co to umi,ale bohuzel motor uz neni mezi namije to skoda skoncil ve zberne protoze tehda se nevedelo co to bylo vubec zac,pak strejda koupil 2,3i a ta byla leniva jako hrom
WV Polo 1,6iA - Nissan Almera 1,5i - Seat Ibiza 1,2i - WV Golf 1,6i - WV Polo 1,4i - bmw e30 318is - bmw e36 Compact - bmw e36 325i - bmw e36 323it - bmw E38 735 - bmw e39 520i - bmw e39 523it