

Přesně takhle jsem to praktikoval na M10, dokonce je při tom slyšet jak to bublá v nádrži (když jde ten vduch zpátečním potrubím do nádrže).mizuh píše:Jsem slyšel, že stačí několikrát vypnout zapnout zapalování, každým zapnutím se na krátkou chvíli spustí čerpadlo, dojde k natlakování/odvzdušnění a mělo by to startovat bez problému. Takovou jsem dostal radu k M40, když jsem dojel nadrž a nestartovalo mi to.
Motronic v mem aute zapina cerpadlo az kdyz se toci motor (to se tady uz resilo).mizuh píše:Jsem slyšel, že stačí několikrát vypnout zapnout zapalování, každým zapnutím se na krátkou chvíli spustí čerpadlo, dojde k natlakování/odvzdušnění a mělo by to startovat bez problému. Takovou jsem dostal radu k M40, když jsem dojel nadrž a nestartovalo mi to.
Nevím proč, ale mě krátce sepne čerpadlo po zapnutí zapalování a mám taky motronicBatman píše:Motronic v mem aute zapina cerpadlo az kdyz se toci motor (to se tady uz resilo).mizuh píše:Jsem slyšel, že stačí několikrát vypnout zapnout zapalování, každým zapnutím se na krátkou chvíli spustí čerpadlo, dojde k natlakování/odvzdušnění a mělo by to startovat bez problému. Takovou jsem dostal radu k M40, když jsem dojel nadrž a nestartovalo mi to.
Cerpadlo se necha spustit vyjmutim rele, misto nej dat propojku a zapnout zapalovani. V manualu Haynes je to posane i s fotkou. Myslim, ze je to tam v souvislosti s merenim tlaku benzinu.
heh já jsem to taky jednou takhle neúmyyslně otestovalSpooky-0987 píše:mno ja to jednou umyslne testoval a od te doby vim,. ze na rozsvicenou kontrolku jde najezdit cca 90 km a ze je rezerve okolo 8l, a nez to chcipne tak nejde vytocit otor nad cca 2500, a do 150 m to exne, ale doleju benzin, a nastaruju to okamzite, bez tahani a problemu