rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
bogdan
Příspěvky: 16
Registrován: 02. 10. 2007 06:40

rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od bogdan » 28. 02. 2008 22:25

zdravím,

1, jsou nějaké VIZUÁLNÍ rozdíly mezi 2,0 a 2,5 M20? (třeba sání, váha vzduchu...) jak to zaručeně poznám, někde na bloku je prý vyražen obsah?!?nebo je tam někde i vyraženo M20-B20(25)? Nebo je to poznat z jiného čísla na motoru?

2, lze kombinovat díly mezi 2,0 a 2,5, třeba sání nebo váha vzduchu(pokud jsou rozdílné) a jaký by to mělo vliv?

3, řídíci jednotka, opět totéž, co by se dělo kdyby byly prohozené mezi 2,0 a 2,5?

Omluvte moje nejspíš nepříliš vhodné otázky, v R6 nemám moc přehled :oops:

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 28. 02. 2008 22:54

rozdíly jsou v tvaru sání, byť pro laika nepatrný, ale hlavně u 2,5 najdeš navíc olejový chladič, má vždy ABS krom pár prvních kusů z roku 86. A na bloku je vyraženo 256 KA nebo K1, důležitý jso ty tři první čísla 25 jako obsah motoru a 6 jako počet válců. U dvoulitra by to tudíž bylo 206 XX. Jinak uvedený díly nejsou zaměnitelný, sice to bude fungovat, ale dost rozházeně. Proevilo by se to jak na výkonu tak na spotřebě.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od Max-Max » 28. 02. 2008 23:09

bogdan píše:zdravím,

1, jsou nějaké VIZUÁLNÍ rozdíly mezi 2,0 a 2,5 M20? (třeba sání, váha vzduchu...) jak to zaručeně poznám, někde na bloku je prý vyražen obsah?!?nebo je tam někde i vyraženo M20-B20(25)? Nebo je to poznat z jiného čísla na motoru?

2, lze kombinovat díly mezi 2,0 a 2,5, třeba sání nebo váha vzduchu(pokud jsou rozdílné) a jaký by to mělo vliv?

3, řídíci jednotka, opět totéž, co by se dělo kdyby byly prohozené mezi 2,0 a 2,5?

Omluvte moje nejspíš nepříliš vhodné otázky, v R6 nemám moc přehled :oops:
2,5 ma vnejsi oblouky sani vice zakulacene nez 2.0, 2,5 sedan i kupe maji baterku vzadu, 2,5 ma v serii ABS a vsude kotouce, spravne napsano ze ma kazda jedna olejovej chladic, na hlave u 2,5 najdes mezi 1. a 2. otvorem pro svicku nalitek s cislem 2,5.. a to je asi tak vizaulne vse... taky pokud tam je seriovej vyfuk ma vetsi vystupni trubky na koncovem tlumici...

RJ jsou zamenne, nicmene je to jizda naprd, ale pobezi to nouzove...

blok, komplet hlava, sani, vaha nejsou zamenne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

bogdan
Příspěvky: 16
Registrován: 02. 10. 2007 06:40

Re: rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od bogdan » 29. 02. 2008 07:36

Max-Max píše: ....
blok, komplet hlava, sani, vaha nejsou zamenne
tzn. že sání z 2,0 nedám na 2,5?

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 29. 02. 2008 08:25

no já měl cabrio 2,5 - chroma a olejový chladič tam nebyl... :roll:
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od Max-Max » 29. 02. 2008 08:25

bogdan píše:
Max-Max píše: ....
blok, komplet hlava, sani, vaha nejsou zamenne
tzn. že sání z 2,0 nedám na 2,5?
das, ale nepatri tam a motoru to prospivat nebude
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

bogdan
Příspěvky: 16
Registrován: 02. 10. 2007 06:40

Re: rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od bogdan » 29. 02. 2008 08:39

Max-Max píše:
bogdan píše:
Max-Max píše: ....
blok, komplet hlava, sani, vaha nejsou zamenne
tzn. že sání z 2,0 nedám na 2,5?
das, ale nepatri tam a motoru to prospivat nebude
aha, ok, tak dík moc za odpovědi!
jo a jak je to tedy s tím olejovým chladičem?

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 29. 02. 2008 10:29

Pokud narazíš na 2,5 a nebude mít olejový chladič, tak je to nějakej bastl. Od toho radši ruce pryč. Každá 2,5 má od výroby oil chladič.

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 29. 02. 2008 10:45

Balda píše:Pokud narazíš na 2,5 a nebude mít olejový chladič, tak je to nějakej bastl. Od toho radši ruce pryč. Každá 2,5 má od výroby oil chladič.
hmm, asi máš pravdu, ale to cabro co sem měl sice mělo pár nedostatků, ale co se týče motoru, tak ten byl velice dobrý, a jak jsem psal tak oil chladič nemělo
:?:
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 29. 02. 2008 16:54

Proč by to měl bejt hned bastl?Já ho sundal kvůli váze.ODLEHČUJI :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 29. 02. 2008 22:06

olejový chladič tam neni jen tak. Zřejmě výkonější mtory potřebujou chladit olej neboť při případným přehřátí oleje by to nedopadlo dobře, olej by strtil svou základní funkci a motor by se přidíral. Třeba u turbomotorů je olejový chladič taky nutností. Pokud si sundal olejový chladič kvůli váze tak radši nevyužívej potenciálu 2,5-tky, jinak ti motor moc dlou nevydrží. A přepokládá, že když šetříš na váze, tak kvůli lepšímu svezení. Váha se hlavně snižuje od vrchu auta a ne od spodu, to proto abys měl, co nejnižší těžiště kvůli stabilitě. Nasď karbonovou střechu, kapotu, víko kufru, a tenky nebo plexi okna...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 02. 2008 22:38

hyry píše:Proč by to měl bejt hned bastl?Já ho sundal kvůli váze.ODLEHČUJI :lol: :lol:
sundej jeste volant a bude klid
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 29. 02. 2008 23:54

taky nevi, proc jsem se stim tak psal, kdyz to de tak strucne a vystizne

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od swaczynad » 01. 03. 2008 13:50

Max-Max píše:..., na hlave u 2,5 najdes mezi 1. a 2. otvorem pro svicku nalitek s cislem 2,5.. a to je asi tak vizaulne vse...
a má nálitek s číslem i dvoulitr? jinak jde nasadit hlavu z dvoulitra na blok 2,5 a naopak?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od Dan td » 01. 03. 2008 14:07

swaczynad píše:
Max-Max píše:..., na hlave u 2,5 najdes mezi 1. a 2. otvorem pro svicku nalitek s cislem 2,5.. a to je asi tak vizaulne vse...
a má nálitek s číslem i dvoulitr? jinak jde nasadit hlavu z dvoulitra na blok 2,5 a naopak?
Pokud budeš dávat dvoulitrovou hlavu na 2,5 blok, musíš sfrézovat písty. 2,5 je má vypouklejší, čili to proti 2,0 hlavě nevychází. Čili jde to, ale není to nasadit a jezdit.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od swaczynad » 01. 03. 2008 14:22

Dan td píše:
swaczynad píše:
Max-Max píše:..., na hlave u 2,5 najdes mezi 1. a 2. otvorem pro svicku nalitek s cislem 2,5.. a to je asi tak vizaulne vse...
a má nálitek s číslem i dvoulitr? jinak jde nasadit hlavu z dvoulitra na blok 2,5 a naopak?
Pokud budeš dávat dvoulitrovou hlavu na 2,5 blok, musíš sfrézovat písty. 2,5 je má vypouklejší, čili to proti 2,0 hlavě nevychází. Čili jde to, ale není to nasadit a jezdit.
aha, zjišťuju co by mohli lidi poskládat... tak předpokládám, že by tohle nikdo nedělal. Asi by to nemělo pozitivní vliv, ne?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od Dan td » 01. 03. 2008 14:32

swaczynad píše:
Dan td píše:
swaczynad píše: a má nálitek s číslem i dvoulitr? jinak jde nasadit hlavu z dvoulitra na blok 2,5 a naopak?
Pokud budeš dávat dvoulitrovou hlavu na 2,5 blok, musíš sfrézovat písty. 2,5 je má vypouklejší, čili to proti 2,0 hlavě nevychází. Čili jde to, ale není to nasadit a jezdit.
aha, zjišťuju co by mohli lidi poskládat... tak předpokládám, že by tohle nikdo nedělal. Asi by to nemělo pozitivní vliv, ne?
Co to je pozitivní vliv ? Pokud máš tyto díly a nemáš peníze nebo nechceš shánět jiné a současně se ti do toho chce, tak to udělej. Já osobně bych se do toho podruhé nepouštěl - výsledkem bude auto, které pojede o trochu líp jak dvoulitr a o trochu hůř jak 2,5.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl mezi 2,0 a 2,5

Příspěvek od swaczynad » 01. 03. 2008 14:57

Dan td píše:
swaczynad píše:
Max-Max píše:..., na hlave u 2,5 najdes mezi 1. a 2. otvorem pro svicku nalitek s cislem 2,5.. a to je asi tak vizaulne vse...
a má nálitek s číslem i dvoulitr? jinak jde nasadit hlavu z dvoulitra na blok 2,5 a naopak?
Pokud budeš dávat dvoulitrovou hlavu na 2,5 blok, musíš sfrézovat písty. 2,5 je má vypouklejší, čili to proti 2,0 hlavě nevychází. Čili jde to, ale není to nasadit a jezdit.
no vlastně máš pravdu co se týče těch financi... ale dávat to tam jako jakousi upravu je asi na nic
dík za info!
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Odpovědět