318 x 324d?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Harry.r

318 x 324d?

Příspěvek od Harry.r » 29. 03. 2004 22:35

Nevíte prosim někdo, objektivně kolik si vezme 318i benzínu oproti 324d nebo td nafty?
Nemůžu se rohodnout kterou si pořídim.
Jestli mi někdo poradí :-) harry.r@seznam.cz.

Dik :lol:

Maca

Příspěvek od Maca » 29. 03. 2004 22:52

Tezko rict. ale kamos ma td a pod 6,5l nejde ani kdyby se posral. takze pri normalnim jezdeni s tezssi nohou bych rek ze to bude skoro stejny. Ale benzin je benzin. nebo zkus LPG

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 318 x 324d?

Příspěvek od RedBaron » 29. 03. 2004 22:57

Harry.r píše:Nevíte prosim někdo, objektivně kolik si vezme 318i benzínu oproti 324d nebo td nafty?
Nemůžu se rohodnout kterou si pořídim.
Jestli mi někdo poradí :-) harry.r@seznam.cz.

Dik :lol:
Takhle bych to řek, pokud lítáš město typu do práce a zpátky, na nákup a zpátky, asi to líp bude zvládat osmnáctka co se týče životnosti, pokud lítáš dálky jdi do dieselu. Nějakej litr sem litr tam už roli hrát nebude, spíš jde právě o to, aby se to nes.alo. Taky něco udělá pojistka.

Kolik toho najezdíš?
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 30. 03. 2004 10:39

Také záleží na tom, jestli pro naftu jezdíš k pumpě nebo někam jinam.

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 30. 03. 2004 11:25

No hlavně asi zvaž, kolik toho najezdíš....protože pěkný 324 d / td tě vyjde určitě o dost dráž než 318i
member of zewl crew

Harry.r

Příspěvek od Harry.r » 30. 03. 2004 13:56

6,5l na 2.4td je slušný
Já moc nenajezdim, znáte to práce-domu, ale o víkendu a svátcích jezdim víc, sobota-neděle tak 100km, přes týden taky tak takže tak 200km celkem za tyden.
Povinný ručení je rozdíl 2000,- , to je..... :-/
Tankuju klasika, u pumpy. Nafta už za dvě pětky neni, oproti benzinu moc rozdil neni.
Zase po Praze to chce trochu švih, když pospíchám, na to by byla 318 lepší to je pravda. Syšel jsem, že si 318i vezme tak 9l, ale od jednoho člověka tak nevim jak na tom jsou ostatní, ale kolem 7l s 324d říká hodně lidí.
V jakým rozmezí bych sehnal slušnou 318i a 324d/td?
Aby nějakou dobu vydržela aniž bych do ní nenasypal ještě jednou tolik.
A co kombík? Co vy na to? Cena? Jízda? Spotřeba? Údržba?

Uživatelský avatar
zahy
Příspěvky: 1295
Registrován: 21. 10. 2003 20:06
Bydliště: Plzeň-Praha

Příspěvek od zahy » 30. 03. 2004 14:30

Mám 324d a v průměru jezdim tak kolem sedmi,max tak 8,5,pod 6,5 ani náhodou!!!!!

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 30. 03. 2004 20:24

zahy píše:Mám 324d a v průměru jezdim tak kolem sedmi,max tak 8,5,pod 6,5 ani náhodou!!!!!
Tak to by ses divil!!!! Na dalnici - 120-130 jede za 6,5! Ale fakt ani o deci min.
Harry.r píše: Zase po Praze to chce trochu švih, když pospíchám, na to by byla 318 lepší to je pravda.
No to bych se hadal - Praha - sama krizovatka, semafor - a myslim si ze sestivalec je do cca 80km/h pruznejsi nez osmnactka a kdyz to hodne honim, tak mam po praze spotrebu kolem 8l, pri pohodovy jizde kolem 7.

Tady je to skutecne jenom o tvym rozhodnuti - mysim, ze oboje ma svy pro a proti a bude to priblizne vyrovnany, ale do sprintu na vic jak 100m bych proti 1,8i nesel!!!

Harry.r

Příspěvek od Harry.r » 30. 03. 2004 22:54

Asi prubnu tu 324d.....
JAky má zrychleni? Proti 1.8 asi nema sanci, a co Favorit, nebo Omega B combi 2.0-stříkačka?
Kámoš furt machruje, na 100m dal bych ho? :-)
Těch 6-7l mě moc láká.....

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 03. 2004 23:08

Harry.r píše:Asi prubnu tu 324d.....
JAky má zrychleni? Proti 1.8 asi nema sanci, a co Favorit, nebo Omega B combi 2.0-stříkačka?
Kámoš furt machruje, na 100m dal bych ho? :-)
Těch 6-7l mě moc láká.....
No to je zajímavé, hľadať auto, ktorým môžeš skoliť Favorita :lol: To si to bawo pekne degradoval.

Inak myslím že Fačku sejmeš vždy, s tou Omegou B by som si nebol veľmi istý, aj keď ja som mal iba Omegu B MV6, takže to je iné. Tak si radšej zožeň 324td, budeš svižnejší.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 31. 03. 2004 07:36

Harry.r píše:Asi prubnu tu 324d.....
JAky má zrychleni? Proti 1.8 asi nema sanci, a co Favorit, nebo Omega B combi 2.0-stříkačka?
Kámoš furt machruje, na 100m dal bych ho? :-)
Těch 6-7l mě moc láká.....
Pořád vidíš jen rozdíl ve spotřebě. Snažil jsem se ti naznačit, že náklady na auto nejsou jenom spotřeba, ale asi tomu nechceš rozumět.

Ten TD jede pěkně jak tam sázíš kvalty a turbo zabírá, tak se kácí prdel k zemi a hrnou se oblaka z výfuku, docela impozantní pohled, ne však pro ekology. Ale ten diesel bez turbíny, do toho bych teda rozhodně nešel. Ale jak chceš...
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 31. 03. 2004 10:34

RedBaron píše: Pořád vidíš jen rozdíl ve spotřebě. Snažil jsem se ti naznačit, že náklady na auto nejsou jenom spotřeba, ale asi tomu nechceš rozumět.

Ten TD jede pěkně jak tam sázíš kvalty a turbo zabírá, tak se kácí prdel k zemi a hrnou se oblaka z výfuku, docela impozantní pohled, ne však pro ekology. Ale ten diesel bez turbíny, do toho bych teda rozhodně nešel. Ale jak chceš...
Já chápu, že spotřeba nejni všechno, zvlášt teď když mezi benzínem a naftou neni moc cenovej rozdíl....
Já moc zkušeností s opravama nemam, co kolik stojí, kdy se co nejčastěji sere, adt... Uvítám každou radu.
Přecejenom, já jsem člověk, co si nekupuje auto na měsíc, to si nemůžu dovolit....
Potřebuju aby mi chvíli vydrželo....
Slyšel jsem že 318 si při 130 vezme taky 7l, asi máš pravdu že bez turba to neni ono, ale známej řikal, že se může stát, že mi po nějaký době u starších aut turbo může odejít.
Ještě budu chvíli přemýšlet.....

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 31. 03. 2004 10:41

Max-Max píše:
No to je zajímavé, hľadať auto, ktorým môžeš skoliť Favorita :lol: To si to bawo pekne degradoval.

Inak myslím že Fačku sejmeš vždy, s tou Omegou B by som si nebol veľmi istý, aj keď ja som mal iba Omegu B MV6, takže to je iné. Tak si radšej zožeň 324td, budeš svižnejší.
Nemyslel jsem to, že by BMW se mohlo měřet s Fáčkem.!!!
Fáčky s Báwem dam s jednou rukou v klíně a druhou v prdeli :-)
Lepší by byl klín tak 86-60-85, blond 180cm.......;-)
Ten TD by byl super.....nevim.....
V Omeze B MV6 bych se chtěl svézt.

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 31. 03. 2004 13:46

Přesně jak napsal RB, nemůžeš to všechno poměřovat jenom spotřebou a kašli na to, co ti kdo říká o spotřebě, pač takhle starej motor žere každýmu jinak a skoro nikdo ti neřekne pravdu ( tuhle jsem se zamýšlel, co vede lidi k tomu že se spotřebou tak mlžej, i když o nic nejde :? )

Jestli chceš držáka se slušnou spotřebou, kup si 325e, šest válců je šest válců a objem ničím nenahradíš ( ručení je sice palba ale myslim že to za ty prachy stojí ). Do starýho dieslu bych nešel, to je vždycky sázka do loterie, to už raději kup tu 1,8 i ( ale motor M40 čili plasťák ). TD jsou hodně vzácný, pěknej kombík s tímhle motorem pod kilo nekoupíš.
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Fikux
Příspěvky: 4233
Registrován: 14. 02. 2003 19:22
Bydliště: Zewlákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fikux » 31. 03. 2004 15:28

Mao píše:Přesně jak napsal RB, nemůžeš to všechno poměřovat jenom spotřebou a kašli na to, co ti kdo říká o spotřebě, pač takhle starej motor žere každýmu jinak a skoro nikdo ti neřekne pravdu ( tuhle jsem se zamýšlel, co vede lidi k tomu že se spotřebou tak mlžej, i když o nic nejde :? )

Jestli chceš držáka se slušnou spotřebou, kup si 325e, šest válců je šest válců a objem ničím nenahradíš ( ručení je sice palba ale myslim že to za ty prachy stojí ). Do starýho dieslu bych nešel, to je vždycky sázka do loterie, to už raději kup tu 1,8 i ( ale motor M40 čili plasťák ). TD jsou hodně vzácný, pěknej kombík s tímhle motorem pod kilo nekoupíš.
Mao proč m40??? :roll:
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 02. 04. 2004 10:26

Fikux píše:
Mao píše:Přesně jak napsal RB, nemůžeš to všechno poměřovat jenom spotřebou a kašli na to, co ti kdo říká o spotřebě, pač takhle starej motor žere každýmu jinak a skoro nikdo ti neřekne pravdu ( tuhle jsem se zamýšlel, co vede lidi k tomu že se spotřebou tak mlžej, i když o nic nejde :? )

Jestli chceš držáka se slušnou spotřebou, kup si 325e, šest válců je šest válců a objem ničím nenahradíš ( ručení je sice palba ale myslim že to za ty prachy stojí ). Do starýho dieslu bych nešel, to je vždycky sázka do loterie, to už raději kup tu 1,8 i ( ale motor M40 čili plasťák ). TD jsou hodně vzácný, pěknej kombík s tímhle motorem pod kilo nekoupíš.
Mao proč m40??? :roll:
asi proto že má při stejný spotřebě větší výkon než M10???? To víš přece ty sám nejlíp, vzpomeň si na Lánov :wink:
member of zewl crew

JPXXXL
Příspěvky: 13
Registrován: 31. 03. 2004 12:32
Bydliště: Kuks

324td

Příspěvek od JPXXXL » 05. 04. 2004 13:37

Mám kombíka 324td a nic moc, je to docela lenoch a praskla mi hlava. Turbína musí bejt v super stavu, jinak to je lenoch. Měl jsem předělaný pijáno 240d a jelo líp. Toho kombíka prodávám za 65, nikdo ho nechce. Tak teda nevim. V D jsou krasavci, ale tak od 2t EUR

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Re: 324td

Příspěvek od Ace » 05. 04. 2004 14:00

JPXXXL píše:Mám kombíka 324td a nic moc, je to docela lenoch a praskla mi hlava. Turbína musí bejt v super stavu, jinak to je lenoch. Měl jsem předělaný pijáno 240d a jelo líp. Toho kombíka prodávám za 65, nikdo ho nechce. Tak teda nevim. V D jsou krasavci, ale tak od 2t EUR
jj W123 jsou držáky :P
8) ///M Power 8)

Harry.r
Příspěvky: 2
Registrován: 31. 03. 2004 16:00

Příspěvek od Harry.r » 05. 04. 2004 15:17

Důležitá otázka, jak je to s cenama náhradních dílů, nový, starý.. nejsou moc drahý?
Nebo to je tak normál?
V porovnání s ostatníma značkama.

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 05. 04. 2004 18:27

Rozesmála mne hláška, že MB240d piáno jede lépe, než 324td, tak se s Vámi musím podělit. Není náhodou pravda, že piáno má 70PS a pouze 4rychlostní převodovku při cca o 400kg vyšší hmotnosti, než 324td?
Pakliže jsi JPXXXL myslel tvůj příspěvek vážně, přál bych ti se svézt normálně funkčním 324td, protože v tomto voze se ti narozdíl od MB 240d nestane, že tě předjede škoda 120L. A myslím to vážně, ne jako bezdůvodné rytí.

Odpovědět