M50 na převodovku z IS
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
M50 na převodovku z IS
Chci se zeptat! Určitě bych na to nešel odpověď na foru ale snad někdo odpoví... Slyšel jsem, že na převodovku z E30 IS jde nacpat motor M50!
Ano?
Ne?
Úpravy?
Ano?
Ne?
Úpravy?

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
No reseni to samozrejme je, ale M50 prevodovka asi bude vhodneji "pripravena" pro tuto sluzbu...
Jedina potiz je v to, ze ma 5st 1:1 a tim padem potrebujes "dlouhy" diff.
Jedina potiz je v to, ze ma 5st 1:1 a tim padem potrebujes "dlouhy" diff.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, zajímavé! Ptám se proto, že mi to připadne jako jedna z jednoduššich variant. Difer by se dal nějaký delší, ale i tak je pro mě atraktivnější zrychlení než max. rychlost...

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
6R ujizdi iSu az od 3ky...takze pokud to nechces nekam na dalnici ci tak, tak zbytecneswaczynad píše:Hmm, zajímavé! Ptám se proto, že mi to připadne jako jedna z jednoduššich variant. Difer by se dal nějaký delší, ale i tak je pro mě atraktivnější zrychlení než max. rychlost...

Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
myslím že 6R M50 2,5 pojede o cosi líp než iso...[CZ]Airwolf[OC] píše:6R ujizdi iSu az od 3ky...takze pokud to nechces nekam na dalnici ci tak, tak zbytecneswaczynad píše:Hmm, zajímavé! Ptám se proto, že mi to připadne jako jedna z jednoduššich variant. Difer by se dal nějaký delší, ale i tak je pro mě atraktivnější zrychlení než max. rychlost...
(zatím spiš jen spekuluju, né, že bych to měl stavět tento týden)

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
... a to jste vykoumali kde, ze ISO se svym o desitky mensim kroutakem a cca -60 koni ujizdi M50 2,5 az do 3st ??? I kdyz vezmu v uvahu, ze M50 bez Vanosu s litinovym blokem je tezka jak hovado tak bych tohle asi netvrdil. Navic rozdil jizdy a zrychleni s ISem oproti E30 s M50 je o rad(y) nize.
Ale tahle debata ma uplne jiny zaklad a to je konecne zprevodovani - to je alfa-omega zrychleni na par stovek metru...
Ale tahle debata ma uplne jiny zaklad a to je konecne zprevodovani - to je alfa-omega zrychleni na par stovek metru...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Precti si to znova...325i ujizdi az od 3. stp...Vasa píše:... a to jste vykoumali kde, ze ISO se svym o desitky mensim kroutakem a cca -60 koni ujizdi M50 2,5 az do 3st ??? I kdyz vezmu v uvahu, ze M50 bez Vanosu s litinovym blokem je tezka jak hovado tak bych tohle asi netvrdil. Navic rozdil jizdy a zrychleni s ISem oproti E30 s M50 je o rad(y) nize.
Ale tahle debata ma uplne jiny zaklad a to je konecne zprevodovani - to je alfa-omega zrychleni na par stovek metru...


Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

airwolfe, nechceš se vrátit tam odkud si přitáh??? jakej tu byl bez tebe klid.[CZ]Airwolf[OC] píše:Precti si to znova...325i ujizdi az od 3. stp...Vasa píše:... a to jste vykoumali kde, ze ISO se svym o desitky mensim kroutakem a cca -60 koni ujizdi M50 2,5 az do 3st ??? I kdyz vezmu v uvahu, ze M50 bez Vanosu s litinovym blokem je tezka jak hovado tak bych tohle asi netvrdil. Navic rozdil jizdy a zrychleni s ISem oproti E30 s M50 je o rad(y) nize.
Ale tahle debata ma uplne jiny zaklad a to je konecne zprevodovani - to je alfa-omega zrychleni na par stovek metru...do te doby se iS drzi dobre...Akorat jsi vsechno prevratil
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Jses OT tak bud se venuj tematu, nebo neprud. A o tom rozhodovat ty nebudes.Lukas-e21 píše:airwolfe, nechceš se vrátit tam odkud si přitáh??? jakej tu byl bez tebe klid.[CZ]Airwolf[OC] píše:Precti si to znova...325i ujizdi az od 3. stp...Vasa píše:... a to jste vykoumali kde, ze ISO se svym o desitky mensim kroutakem a cca -60 koni ujizdi M50 2,5 az do 3st ??? I kdyz vezmu v uvahu, ze M50 bez Vanosu s litinovym blokem je tezka jak hovado tak bych tohle asi netvrdil. Navic rozdil jizdy a zrychleni s ISem oproti E30 s M50 je o rad(y) nize.
Ale tahle debata ma uplne jiny zaklad a to je konecne zprevodovani - to je alfa-omega zrychleni na par stovek metru...do te doby se iS drzi dobre...Akorat jsi vsechno prevratil
AD tema: Zkusenosti jsou takove, ze na technickych pasazich je v mensi vyhode iS - mensi motorova vaha a slusny vykon pri vetsinou maximalne zarazenem druhem stupni bylo pro 6R velka konkurence. Sprinty na draze, kde se radi uz i treti stupen jednoznacne vyhraje 6R (mysleno 2.5i,2.0 neujede tak snadno). Aspon co se tyce seriovych nastaveni. Vysledky s ruznym zprevodovanim u techto dvou motoru bohuzel nemam, tak nemuzu soudit.
Vasa: mimochodem, co se stane s M50tkou na iS diferu "kratsim"...bude mit mensi maximalku, ale lepsi zrychleni, pokud se nepletu ?
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

[CZ]Airwolf[OC] píše:Jses OT tak bud se venuj tematu, nebo neprud. A o tom rozhodovat ty nebudes.Lukas-e21 píše:airwolfe, nechceš se vrátit tam odkud si přitáh??? jakej tu byl bez tebe klid.[CZ]Airwolf[OC] píše: Precti si to znova...325i ujizdi az od 3. stp...do te doby se iS drzi dobre...Akorat jsi vsechno prevratil
AD tema: Zkusenosti jsou takove, ze na technickych pasazich je v mensi vyhode iS - mensi motorova vaha a slusny vykon pri vetsinou maximalne zarazenem druhem stupni bylo pro 6R velka konkurence. Sprinty na draze, kde se radi uz i treti stupen jednoznacne vyhraje 6R (mysleno 2.5i,2.0 neujede tak snadno). Aspon co se tyce seriovych nastaveni. Vysledky s ruznym zprevodovanim u techto dvou motoru bohuzel nemam, tak nemuzu soudit.
Vasa: mimochodem, co se stane s M50tkou na iS diferu "kratsim"...bude mit mensi maximalku, ale lepsi zrychleni, pokud se nepletu ?
Ti nak narostly kridla za tu dobu cos zmizel......
umis uz aspon ridit???
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Hanis, Vasa a mozna se jeste nekdo najde, ale ani jeden z těch dvou ji nema na iS převodovce......swaczynad píše:a další dotaz:
kolik lidi tady z klubu má v E30 M50ku motor? a kolik z nich na převodovce z ISa?
Prox mel kdysi m50 v třice a Akmall ji mel taky.....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
to Lukas: nebud tak prisnej, vzdyt Airwolf jen vyjadruje svuj nazor... budme tolerantni. Stejne jde o debatu amateru na obou stranach 
to Airwolf: ciste z jazykoveho hlediska si myslim, ze vyrok: "325i ujizdi ISU az od 3st..." je obsahove stejny se znenim: "ISO ujizdi 325i do 3st..." Ale to nevadi
Souhlasim s tim, ze v technicky narocnych pasazis (nemyslim si, ze zrovna zavody do vrchu - tam asi ISU dojde dech proti M50) je ISO dobry nastroj i ve srovnani s "tezkocumakem" s M50 kde jak pises je nevyhoda vetsi vahy predni casti vozu. Ale uprimne - proti M50 ISO proste NEJEDE. Bohuzel.
K Tvemu dotazu: pokud das na M50 s origo M50 prevodovkou diff s ISA tak to bude dle meho soudu "hrabat" i na 4st... Ja jsem mel par mesicu na me M50 diff 3,64 a jelo to bokem ve 4 lidech i na 3st... Takze to je moje zkusenost. Ted tam mam LSD 2,93 a nemuzu si stezovat. Ale uz to tolik nehrabe
Pomoci jednoduche matematiky a par vstupnich velicin (obvod kola, pomer diffu, pomer v prevodovce) si lze snadno spocitat s jakym pomerem diffu bude jaka vysledna maximalka. Napr. s tim 3,64 to bylo na omezovac 204km/h. Ale samozrejme plati, ze cim kratsi diff - tim lehci prevod a tim se to cele rychleji "roztoci". A Samozrejme mensi Vmax.

to Airwolf: ciste z jazykoveho hlediska si myslim, ze vyrok: "325i ujizdi ISU az od 3st..." je obsahove stejny se znenim: "ISO ujizdi 325i do 3st..." Ale to nevadi

Souhlasim s tim, ze v technicky narocnych pasazis (nemyslim si, ze zrovna zavody do vrchu - tam asi ISU dojde dech proti M50) je ISO dobry nastroj i ve srovnani s "tezkocumakem" s M50 kde jak pises je nevyhoda vetsi vahy predni casti vozu. Ale uprimne - proti M50 ISO proste NEJEDE. Bohuzel.
K Tvemu dotazu: pokud das na M50 s origo M50 prevodovkou diff s ISA tak to bude dle meho soudu "hrabat" i na 4st... Ja jsem mel par mesicu na me M50 diff 3,64 a jelo to bokem ve 4 lidech i na 3st... Takze to je moje zkusenost. Ted tam mam LSD 2,93 a nemuzu si stezovat. Ale uz to tolik nehrabe

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Co ja vim, tak ja, Hanis, Prox, Akmall (2.0i), Forret a pak nekdo od Brna. Ale rekl bych, ze jich bude podstatne vic akorat se tim ne vzdy ten dotycny pochlubi.
Ono, ze to jede a vsechny ty technicke plus maji jedno velke minus. Az s takovym "zmodernizovanym" kouskem nekoho clovek prejede (chran panbuh!!!) nebo sesrotuje neco za par mega tak budou soudni znalci nejspis to vozidlo zkoumat a urcite si kazdy umi predstavit jak si na dotycnem majiteli smlsnou kdyz zjisti, ze podstatna cast auta tvori neco co tam evidentne nepatri... To, ze to jde zlegalizovat v D bohuzel neznamena, ze je to koser v CZ...
Ono, ze to jede a vsechny ty technicke plus maji jedno velke minus. Az s takovym "zmodernizovanym" kouskem nekoho clovek prejede (chran panbuh!!!) nebo sesrotuje neco za par mega tak budou soudni znalci nejspis to vozidlo zkoumat a urcite si kazdy umi predstavit jak si na dotycnem majiteli smlsnou kdyz zjisti, ze podstatna cast auta tvori neco co tam evidentne nepatri... To, ze to jde zlegalizovat v D bohuzel neznamena, ze je to koser v CZ...

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
jen pro upřesnění, myslíš že jsme amatéři všicni nebo všichni krom tebe?Vasa píše:...ntni. Stejne jde o debatu amateru na obou stranach
to Airw....
jinak z textu jsem tedy pochopil, že ty v autě M50 máš, tak se zeptám na dojmy z toho?

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
...upresnuji, amatery myslim to, ze ani ja a zrejme ani ostani kdoz se ucastni teto debaty nejsou konstrukteri z titulu sveho povolani a vse delame jako konicka s temi nejlepsimi umysly... mezi amatery samozrejme pocitam i sebe. Proto jsem psal: "na obou stranach".
Uvaha: Nevim proc slovo amater je chapano vetsinou jako "ubozak" nebo "lempl"?? Amater je preci oznaceni pro nekoho kdo neco dela pro poteseni a nezivi se tou cinnosti. Nebo uz je to jinak? (je, ale take fakt, ze treba www.amateri.cz take tomuto slovu zrovna vaznost neprida... )
Zrovna nedavno jsem tady nekde psal co si o E30 s M50 myslim a jake jsou zakladni dojmy. Zkusim to najit at to nepisi 2x.
Uvaha: Nevim proc slovo amater je chapano vetsinou jako "ubozak" nebo "lempl"?? Amater je preci oznaceni pro nekoho kdo neco dela pro poteseni a nezivi se tou cinnosti. Nebo uz je to jinak? (je, ale take fakt, ze treba www.amateri.cz take tomuto slovu zrovna vaznost neprida... )
Zrovna nedavno jsem tady nekde psal co si o E30 s M50 myslim a jake jsou zakladni dojmy. Zkusim to najit at to nepisi 2x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
uz jsem neco nasel, sice to byla reakce na rozhodnuti zda M50 2.5 nebo M30 3.5, ale snad to napovi:
Zaslal: 07. 12. 2007 18:51
to Chvalda:
mam M50 v E30 uz asi 5 let a dost zalezi na co to chces. M50 je take hodne o zprevodovani a jak pises chces to vetsinou na zabavu. V pripade drifteni, hrabani apd. potrebujes diff 3,7 a vyse. Pak to jede bokem ve 4 lidech do kopce i na trojku a je to celkem zabavny, ale ve 100km/h to toci pres 4000ot coz celkem opruz s tim jet nekam dal nez po meste. Na bezny (rychly) jezdeni je potreba "dlouhy" diff nekde kolem 3,25 a nize. V teto variante je to opravdu pohodovy cestak kde po dalnici muzes frcet kopec nekopec 220km/h. Samozrejme je pravda, ze M50B25 zacina ozivat az nekde ve 4500ot a pak ji to bavi az k omezovaci. Zastavba je celkem rozumna pri pouziti par vhodnych komponent. Navic to pod kapotou vypada i jako motor (samozrejme na "oko" to nejezdi) a ne jako spousta ohnuteho zeleza v pripade M30. Kazdopadne si s tim nelam hlavu a dej tam co mas po ruce, protoze ani jedno stejne nepojede... na to jsou jiny motory. Jako bonus ber to, ze s M50 se da alespon pri slusnem zachazeni jezdit za normalni penize. Coz s M30 tezko.
Vasek.
Zaslal: 07. 12. 2007 18:51
to Chvalda:
mam M50 v E30 uz asi 5 let a dost zalezi na co to chces. M50 je take hodne o zprevodovani a jak pises chces to vetsinou na zabavu. V pripade drifteni, hrabani apd. potrebujes diff 3,7 a vyse. Pak to jede bokem ve 4 lidech do kopce i na trojku a je to celkem zabavny, ale ve 100km/h to toci pres 4000ot coz celkem opruz s tim jet nekam dal nez po meste. Na bezny (rychly) jezdeni je potreba "dlouhy" diff nekde kolem 3,25 a nize. V teto variante je to opravdu pohodovy cestak kde po dalnici muzes frcet kopec nekopec 220km/h. Samozrejme je pravda, ze M50B25 zacina ozivat az nekde ve 4500ot a pak ji to bavi az k omezovaci. Zastavba je celkem rozumna pri pouziti par vhodnych komponent. Navic to pod kapotou vypada i jako motor (samozrejme na "oko" to nejezdi) a ne jako spousta ohnuteho zeleza v pripade M30. Kazdopadne si s tim nelam hlavu a dej tam co mas po ruce, protoze ani jedno stejne nepojede... na to jsou jiny motory. Jako bonus ber to, ze s M50 se da alespon pri slusnem zachazeni jezdit za normalni penize. Coz s M30 tezko.
Vasek.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha