dlouho jsem premejslel a rek jsem si ze auto prodavat nebudu ze si ho necham ale dvoulitra uz v tom nechci a navic ten muj je takovej pochybnej a poskladanej ze vseho moznyho.posledni kapkou bylo kdyz jsem zjistil po roce jezdeni ze hlava co jsem koupil neni z dvoulitra ale je z posledni verze ety(ted nevim jestli 5x ne7x ulozena vacka)to je ale fuk proste je to srac ten motor.je ale fakt ze uz jezdi rok a zatim zadnej problem i krasne drzi otacky a jede ve vysokejch otackach moc dobre.no rpste konec.
takze jsem pristoupil k variante ze si koupim za maturitu motor 325e.
zezacatku jsem mel k nemu odpor ale zacina se mi libit.
jde mi ot ze mi vyhovuje ze ma vysokej kroutak v nizkejch otackach a spotreba je i mensi nez u toho dvoulitra a navic je ten motor krasne tichej
mam teda v aute m20 320i motoronica,napravy obe kotoucove(abs).vsechno by melo byt na R6 pripravene.
zjistil jsem ze pokud sezenu tu posledni verzi ety motronica tak ta uz nema ventil studenyho startu coz by mi vyhovovalo.cim min elektriky tim lip
takze tedy co budu podle me potrebovat?komplet motor 325e motronic,urcite difer z ety,kardan bych mohl nechat svuj a vejfuk taky,potom budiky z ety a smozdrejme komplet motorovou elektriku a prevodovku.pocitam s tim ze bych koupil komplet motor s elektrikou a prevodovkou.budiky a difer by se sehnali pozdeji.
a ted mi prosim reknete na co bych se mel dalsiho pripravt ze budu potrebovat.
moc vam predem dekuju za rady a napady.muzete mit i vyhrady nebo pripominky to je mi jedno budu se to snazit nejak vsechno skloubit dohromady a pripravit si tak nejak dopredu s cim bych mel pocitat a jestli by mohli nastat nejaky komplikace.

