spotreba e34 535i ??
spotreba e34 535i ??
chci se zeptat,kolik je prumerna spotreba jak ve meste,mimo meste a dalnice? nemyslim tim total klobouka (pomalou jizdu) spis takovou v normme, dalnice kolem 150 , nejlepsi napsat vsechny 3 styly jizdy jak klobouk,tak svizne tak i podlahu jestli by slo,jelikoz premyslim ze si poridim e34 tak se informuju.Dekuji
jelikoz jestli se rozhodnu pro e34 tak se rozhoduju mezi 2.5 a 3.5
jelikoz jestli se rozhodnu pro e34 tak se rozhoduju mezi 2.5 a 3.5

město:
pohodová, pomalá jízda bez zbytečného zrychlování : 12-13l
večerní jízda pro zábavu, vychutnávání otáček, zrychlení a občas výlet přes 100km/h pokud je kde: 14-15l
dálky:
"eko jízda": 10l (nedoporučuju, je to pakárna a člověk se musí dost kontrolovat
)
pohodová jízda bez předjíždění ochcávek: 11-12l
jízda pro požitek z řízení, výlety do max 150km/h 13-14l
dálnice:
80% 140km/h + občasný "závod" do kopce s nasranými škodovkáři do 190km/h (více jsem s ním zatím vážně nejel) cca 11,5l
eko jízdu po dálnici jsem nezkoušel
. Na 5stup. točí při 150km/h cca 2300ot.
3,5l je prostě "velká šestka", má jen dva ventily a tak má trochu více hlad, zato se o motoru říká, že je nesmrtelný. Má hezkou charakteristiku, točivý moment 240Nm už v 1tis a max 305Nm ve 4tis, mezi 3000-5500ot je to prostě "kopanec". Max výkon 211HP je ve 5700ot. 0-100km/h 7,8sec
535i měla většinou i lepší výbavu
525 - šel bych do ní jen v případě, že se jedná o 24v motor nejlépe s vanosem, jinak si nemyslím, že by spotřeba byla nějak výrazně nižší. E34 je těžší auto (1645kg prázdná) a tak potřebuje silnější motor. Já jezdím nejraději sám, mých necelých 70kg je pro auto hračka a jen tehdy je 535 "raketa", jakmile vezu 3 lidi a plný kufr, už se mi i 3,5l zdá málo. Pokud by jsi chtěl dělat úpravy na motoru, tak 3,5l je na to jako dělaný, viz Schnitzer 535 s 245HP (jen úprava sání a výfuku) nebo Alpina B10 535 se 360HP (biturbo a milion dalších věci
) Ten motor toho vydrží prostě hodně, pokud je o něj dobře staráno.
pohodová, pomalá jízda bez zbytečného zrychlování : 12-13l
večerní jízda pro zábavu, vychutnávání otáček, zrychlení a občas výlet přes 100km/h pokud je kde: 14-15l
dálky:
"eko jízda": 10l (nedoporučuju, je to pakárna a člověk se musí dost kontrolovat

pohodová jízda bez předjíždění ochcávek: 11-12l
jízda pro požitek z řízení, výlety do max 150km/h 13-14l
dálnice:
80% 140km/h + občasný "závod" do kopce s nasranými škodovkáři do 190km/h (více jsem s ním zatím vážně nejel) cca 11,5l
eko jízdu po dálnici jsem nezkoušel

3,5l je prostě "velká šestka", má jen dva ventily a tak má trochu více hlad, zato se o motoru říká, že je nesmrtelný. Má hezkou charakteristiku, točivý moment 240Nm už v 1tis a max 305Nm ve 4tis, mezi 3000-5500ot je to prostě "kopanec". Max výkon 211HP je ve 5700ot. 0-100km/h 7,8sec
535i měla většinou i lepší výbavu
525 - šel bych do ní jen v případě, že se jedná o 24v motor nejlépe s vanosem, jinak si nemyslím, že by spotřeba byla nějak výrazně nižší. E34 je těžší auto (1645kg prázdná) a tak potřebuje silnější motor. Já jezdím nejraději sám, mých necelých 70kg je pro auto hračka a jen tehdy je 535 "raketa", jakmile vezu 3 lidi a plný kufr, už se mi i 3,5l zdá málo. Pokud by jsi chtěl dělat úpravy na motoru, tak 3,5l je na to jako dělaný, viz Schnitzer 535 s 245HP (jen úprava sání a výfuku) nebo Alpina B10 535 se 360HP (biturbo a milion dalších věci

EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW
aktual: E39 523i ´99, 125kW
diky za vycerpavajici informace, jeden ji tady u nas ma a jezdi fakt pekne ta e34 od schnitzera , no budu se muset svezt v nejaky 535 abych mohl posoudit sam, jeste jednou velky dikyberkelay píše:město:
pohodová, pomalá jízda bez zbytečného zrychlování : 12-13l
večerní jízda pro zábavu, vychutnávání otáček, zrychlení a občas výlet přes 100km/h pokud je kde: 14-15l
dálky:
"eko jízda": 10l (nedoporučuju, je to pakárna a člověk se musí dost kontrolovat)
pohodová jízda bez předjíždění ochcávek: 11-12l
jízda pro požitek z řízení, výlety do max 150km/h 13-14l
dálnice:
80% 140km/h + občasný "závod" do kopce s nasranými škodovkáři do 190km/h (více jsem s ním zatím vážně nejel) cca 11,5l
eko jízdu po dálnici jsem nezkoušel. Na 5stup. točí při 150km/h cca 2300ot.
3,5l je prostě "velká šestka", má jen dva ventily a tak má trochu více hlad, zato se o motoru říká, že je nesmrtelný. Má hezkou charakteristiku, točivý moment 240Nm už v 1tis a max 305Nm ve 4tis, mezi 3000-5500ot je to prostě "kopanec". Max výkon 211HP je ve 5700ot. 0-100km/h 7,8sec
535i měla většinou i lepší výbavu
525 - šel bych do ní jen v případě, že se jedná o 24v motor nejlépe s vanosem, jinak si nemyslím, že by spotřeba byla nějak výrazně nižší. E34 je těžší auto (1645kg prázdná) a tak potřebuje silnější motor. Já jezdím nejraději sám, mých necelých 70kg je pro auto hračka a jen tehdy je 535 "raketa", jakmile vezu 3 lidi a plný kufr, už se mi i 3,5l zdá málo. Pokud by jsi chtěl dělat úpravy na motoru, tak 3,5l je na to jako dělaný, viz Schnitzer 535 s 245HP (jen úprava sání a výfuku) nebo Alpina B10 535 se 360HP (biturbo a milion dalších věci) Ten motor toho vydrží prostě hodně, pokud je o něj dobře staráno.


no prave ja premyslim , ze bych sel znova do e30 ale 2.5 objem, jelikoz sem mel tedka 2.0 e30 a neni to spatny ale nic moc sportovniho,tak prave mam takovy vnitrni boj jestli radsi pohodlny korab a nebo rychlejsi mensi,lehci kupecko , no kupni cenu bych videl kolem 80t jak jedno nebo druhe auto.berkelay píše:nemáš zač, určitě si auto projeď, pokud máš tu možnost a pak se pochlub, co jsi nakonec koupil

2,5l v e30 uz je docela fajn, Tweety ti urcite rekne, ze uz to jede dost dobre a to ma kombika
. Jak rikas, zalezi to na tobe, co chces vice, jestli zabavu v e30, nebo pohodli v e34. Ja se obcas vydam na pres 600km dlouhou jizdu domu a tak je pro mne e34 idealni, zase ale nechci ve meste jezdit s tankem, takze e34 je takovy kompromis. Nevim jak to baworaci delaji, ale i po tak dlouhe jizde vystoupim z auta odpocaty a s usmevem, ale asi je to tim, ze kdyz clovek ridi sve vysnene auto ktere ma rad, tak je to o necem jinem.

EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW
aktual: E39 523i ´99, 125kW
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
2,5 jede fajn a na svůj věk je to ještě soupeř pro velké množství dnešních sportovně laděných aut. Ale po půl roce už ti taky bude připadat že nejede. Do budoucna plánuju už taky zástavbu něčeho silnějšího. Ale nejprve chci doladit exteriér, plnou výbavu, interiér a pak příjde na řadu pohoná jednotka. Nicméně z 2.0 do 2.5 byl pro mne velmi příjemný skok. Ta síla, když jsem poprvé vyjížděl z ulice do kopce mě prostě bralaberkelay píše:2,5l v e30 uz je docela fajn, Tweety ti urcite rekne, ze uz to jede dost dobre a to ma kombika. Jak rikas, zalezi to na tobe, co chces vice, jestli zabavu v e30, nebo pohodli v e34. Ja se obcas vydam na pres 600km dlouhou jizdu domu a tak je pro mne e34 idealni, zase ale nechci ve meste jezdit s tankem, takze e34 je takovy kompromis. Nevim jak to baworaci delaji, ale i po tak dlouhe jizde vystoupim z auta odpocaty a s usmevem, ale asi je to tim, ze kdyz clovek ridi sve vysnene auto ktere ma rad, tak je to o necem jinem.

jj prave,taky to vidim casem na nejaky swap ,cas ukaze co bude nebo nebude,takze fakt to bude premysleni ohledne tech dvou typu, co se tyce 3jky tak sem spokojeny s komfortem jizdy , jelikoz mam mista dost ,nejsem zrovna nejmensiho vzrustu a vzadu nejezdim, prave taky bych chtel koupit e30 co v nejlepsi vybave a hned se sperou a s tim 2.5 z nemecka .Uz sem vicemene domluveny s jednim uzivatelem tohoto fora ze by se mnou zajel a pomohl mi , jelikoz nemecky umim minimalne a urco bych se nedomluvil.Uvidime jestli bude mit v tu dobu zrovna cas na to .Tweety píše:2,5 jede fajn a na svůj věk je to ještě soupeř pro velké množství dnešních sportovně laděných aut. Ale po půl roce už ti taky bude připadat že nejede. Do budoucna plánuju už taky zástavbu něčeho silnějšího. Ale nejprve chci doladit exteriér, plnou výbavu, interiér a pak příjde na řadu pohoná jednotka. Nicméně z 2.0 do 2.5 byl pro mne velmi příjemný skok. Ta síla, když jsem poprvé vyjížděl z ulice do kopce mě prostě bralaberkelay píše:2,5l v e30 uz je docela fajn, Tweety ti urcite rekne, ze uz to jede dost dobre a to ma kombika. Jak rikas, zalezi to na tobe, co chces vice, jestli zabavu v e30, nebo pohodli v e34. Ja se obcas vydam na pres 600km dlouhou jizdu domu a tak je pro mne e34 idealni, zase ale nechci ve meste jezdit s tankem, takze e34 je takovy kompromis. Nevim jak to baworaci delaji, ale i po tak dlouhe jizde vystoupim z auta odpocaty a s usmevem, ale asi je to tim, ze kdyz clovek ridi sve vysnene auto ktere ma rad, tak je to o necem jinem.
Takže 2,5 velmi doporučuji
Zkusim se nechat svezt v 535 tak i v 325tce,jelikoz sem nejel ani v jedne motorizaci.

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Mám zkušenost s akamarádovou 535 že mu po městě s 325 ujedu...ale na dálnici je jasná převaha...takže jde o to, jak jezdíš a hlavně kdeBobik píše:jj prave,taky to vidim casem na nejaky swap ,cas ukaze co bude nebo nebude,takze fakt to bude premysleni ohledne tech dvou typu, co se tyce 3jky tak sem spokojeny s komfortem jizdy , jelikoz mam mista dost ,nejsem zrovna nejmensiho vzrustu a vzadu nejezdim, prave taky bych chtel koupit e30 co v nejlepsi vybave a hned se sperou a s tim 2.5 z nemecka .Uz sem vicemene domluveny s jednim uzivatelem tohoto fora ze by se mnou zajel a pomohl mi , jelikoz nemecky umim minimalne a urco bych se nedomluvil.Uvidime jestli bude mit v tu dobu zrovna cas na to .Tweety píše:2,5 jede fajn a na svůj věk je to ještě soupeř pro velké množství dnešních sportovně laděných aut. Ale po půl roce už ti taky bude připadat že nejede. Do budoucna plánuju už taky zástavbu něčeho silnějšího. Ale nejprve chci doladit exteriér, plnou výbavu, interiér a pak příjde na řadu pohoná jednotka. Nicméně z 2.0 do 2.5 byl pro mne velmi příjemný skok. Ta síla, když jsem poprvé vyjížděl z ulice do kopce mě prostě bralaberkelay píše:2,5l v e30 uz je docela fajn, Tweety ti urcite rekne, ze uz to jede dost dobre a to ma kombika. Jak rikas, zalezi to na tobe, co chces vice, jestli zabavu v e30, nebo pohodli v e34. Ja se obcas vydam na pres 600km dlouhou jizdu domu a tak je pro mne e34 idealni, zase ale nechci ve meste jezdit s tankem, takze e34 je takovy kompromis. Nevim jak to baworaci delaji, ale i po tak dlouhe jizde vystoupim z auta odpocaty a s usmevem, ale asi je to tim, ze kdyz clovek ridi sve vysnene auto ktere ma rad, tak je to o necem jinem.
Takže 2,5 velmi doporučuji
Zkusim se nechat svezt v 535 tak i v 325tce,jelikoz sem nejel ani v jedne motorizaci.
prevazne po meste a obcas mimo mesto , na dalnicich jezdim minimum a hlavne na dalnici jezdim vetsinou tak tech 130 jelikoz rychleji na dalnici jezdit nemusim a ani me to nebavi,zkousel sem jednou kolik vytahne muj 2.0 a stacilo to,dalnice neni to pravy orechovy pro e30Tweety píše:Mám zkušenost s akamarádovou 535 že mu po městě s 325 ujedu...ale na dálnici je jasná převaha...takže jde o to, jak jezdíš a hlavně kdeBobik píše:jj prave,taky to vidim casem na nejaky swap ,cas ukaze co bude nebo nebude,takze fakt to bude premysleni ohledne tech dvou typu, co se tyce 3jky tak sem spokojeny s komfortem jizdy , jelikoz mam mista dost ,nejsem zrovna nejmensiho vzrustu a vzadu nejezdim, prave taky bych chtel koupit e30 co v nejlepsi vybave a hned se sperou a s tim 2.5 z nemecka .Uz sem vicemene domluveny s jednim uzivatelem tohoto fora ze by se mnou zajel a pomohl mi , jelikoz nemecky umim minimalne a urco bych se nedomluvil.Uvidime jestli bude mit v tu dobu zrovna cas na to .Tweety píše: 2,5 jede fajn a na svůj věk je to ještě soupeř pro velké množství dnešních sportovně laděných aut. Ale po půl roce už ti taky bude připadat že nejede. Do budoucna plánuju už taky zástavbu něčeho silnějšího. Ale nejprve chci doladit exteriér, plnou výbavu, interiér a pak příjde na řadu pohoná jednotka. Nicméně z 2.0 do 2.5 byl pro mne velmi příjemný skok. Ta síla, když jsem poprvé vyjížděl z ulice do kopce mě prostě bralaTakže 2,5 velmi doporučuji
Zkusim se nechat svezt v 535 tak i v 325tce,jelikoz sem nejel ani v jedne motorizaci.

- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
M30 3.5 rulez
Musím říct, že svojí charakteristikou i konstrukcí mi naprosto vyhovuje. Mechanicky jednoduchej, výkonnej (neříkám nejvýkonnější) a rozumně žravej motor. Třeba s 2.5iX teď jezdím za 13-14l (pravda jenom krátký trasy nebo lehkej offroad) a to je to samý jako s 6kou velmi svižně
S lehkou nohou je 3,5 opravdu schopná jezdit kolem 10l (alespoň v 6ce ano, je ale o cca 150kg lehčí než E34) a není to klobouk jízda.

Musím říct, že svojí charakteristikou i konstrukcí mi naprosto vyhovuje. Mechanicky jednoduchej, výkonnej (neříkám nejvýkonnější) a rozumně žravej motor. Třeba s 2.5iX teď jezdím za 13-14l (pravda jenom krátký trasy nebo lehkej offroad) a to je to samý jako s 6kou velmi svižně

S lehkou nohou je 3,5 opravdu schopná jezdit kolem 10l (alespoň v 6ce ano, je ale o cca 150kg lehčí než E34) a není to klobouk jízda.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
sorry že se vtírám do tématu
ale není to úplně od věci:
jak je na tom 535i ve srovnání s 530iV8 - jak se spotřebou tak dynamikou
díky

jak je na tom 535i ve srovnání s 530iV8 - jak se spotřebou tak dynamikou
díky
dřív jsem byl normální zdravý uživatel 318i E30 TOURING
ale pak jsem onemocněl - diagnosis: V8 POSITIVE - virus 530i E34 ( MOJE PEŤKA)

www.v8bandits.com
ale pak jsem onemocněl - diagnosis: V8 POSITIVE - virus 530i E34 ( MOJE PEŤKA)

www.v8bandits.com
To by mě taky zajímalo... Také chci skočit z e30 do e34. Třeba teď někoho naseru, měl jsem e30 325i - jela jako blázen-porazila i e36 325i coupé, teď mám e30 320i, je tam rozdíl, jen bych neřekl že né až tak znatelný.... I v e30 320i se člověk docela "sveze". Hlavně od 3500 ot a nahoru. Ale mám pocit, že mi 320i teď docela papká ....khonza318 píše:sorry že se vtírám do tématuale není to úplně od věci:
jak je na tom 535i ve srovnání s 530iV8 - jak se spotřebou tak dynamikou
díky


Naposledy upravil(a) horis dne 08. 11. 2007 15:08, celkem upraveno 1 x.
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





Jinak díky za super odpověď, je vidět že víš o čem mluvíš. Prostě se pozná znalec ....berkelay píše:město:
pohodová, pomalá jízda bez zbytečného zrychlování : 12-13l
večerní jízda pro zábavu, vychutnávání otáček, zrychlení a občas výlet přes 100km/h pokud je kde: 14-15l
dálky:
"eko jízda": 10l (nedoporučuju, je to pakárna a člověk se musí dost kontrolovat)
pohodová jízda bez předjíždění ochcávek: 11-12l
jízda pro požitek z řízení, výlety do max 150km/h 13-14l
dálnice:
80% 140km/h + občasný "závod" do kopce s nasranými škodovkáři do 190km/h (více jsem s ním zatím vážně nejel) cca 11,5l
eko jízdu po dálnici jsem nezkoušel. Na 5stup. točí při 150km/h cca 2300ot.
3,5l je prostě "velká šestka", má jen dva ventily a tak má trochu více hlad, zato se o motoru říká, že je nesmrtelný. Má hezkou charakteristiku, točivý moment 240Nm už v 1tis a max 305Nm ve 4tis, mezi 3000-5500ot je to prostě "kopanec". Max výkon 211HP je ve 5700ot. 0-100km/h 7,8sec
535i měla většinou i lepší výbavu
525 - šel bych do ní jen v případě, že se jedná o 24v motor nejlépe s vanosem, jinak si nemyslím, že by spotřeba byla nějak výrazně nižší. E34 je těžší auto (1645kg prázdná) a tak potřebuje silnější motor. Já jezdím nejraději sám, mých necelých 70kg je pro auto hračka a jen tehdy je 535 "raketa", jakmile vezu 3 lidi a plný kufr, už se mi i 3,5l zdá málo. Pokud by jsi chtěl dělat úpravy na motoru, tak 3,5l je na to jako dělaný, viz Schnitzer 535 s 245HP (jen úprava sání a výfuku) nebo Alpina B10 535 se 360HP (biturbo a milion dalších věci) Ten motor toho vydrží prostě hodně, pokud je o něj dobře staráno.

e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





Záleží i na převodu, měl jsem jednu 535i ze Švýcar, na dvojku dělala 100, na trojku 150, tacho měla do 260km, když jsem to zkoušel, tak šla ještě kousek za, než odstavila. Dlouhodobá spotřeba byla asi 11 l. Po městě, mimo město, žádné loudání, dálnice kolem 150km/h, sem tam závod, asi jako všichni. Dálkové jízdy - třeba Chorvatsko za 9,5, žádné loudání. Ale na druhou stranu - jízda v zimě po Brně, cca 5km se studeným motorem - palubák ukázal 18 l/100 km.
Pak jsem měl 535i z Němec, měla jinej převod, nevím, jestli originál, ta dělala na dvojku "jen" 95km/h, max. už nevím. Byla pocitově živější, ale papala asi o litr víc, na dálce do Antwerp po německých dálnicích 10 l/100km.
Jinak můžu potvrdit to co ostatní, super motor, držák bez problémů, kdybych nepotřeboval touringa a nekoupil proto 540i E34, asi bych po nějaké 535i zase pokukoval.
Pak jsem měl 535i z Němec, měla jinej převod, nevím, jestli originál, ta dělala na dvojku "jen" 95km/h, max. už nevím. Byla pocitově živější, ale papala asi o litr víc, na dálce do Antwerp po německých dálnicích 10 l/100km.
Jinak můžu potvrdit to co ostatní, super motor, držák bez problémů, kdybych nepotřeboval touringa a nekoupil proto 540i E34, asi bych po nějaké 535i zase pokukoval.
535i vs 530i V8 je podobny rozdil jako v e30 325e a 320i, maji vlastne stejny vykon, ale kazdy ho podava uplne za jinych podminek. 530i V8 dole vubec nejede a kdyz po ni neco chces, musis ji strasne zdimat a pak papa i vic nez 535i. Ty prvni motory maji vetsi objem a tak se vaha auta krasne vozi jenom na kroutaku a s lehkou nohou vubec nezerou tak, jak by clovek od jejich velikosti cekalkhonza318 píše:sorry že se vtírám do tématuale není to úplně od věci:
jak je na tom 535i ve srovnání s 530iV8 - jak se spotřebou tak dynamikou
díky
