GO motoru M50B25TU Vyřešeno
GO motoru M50B25TU Vyřešeno
Nevíte o někom solidním? Kolik si mám cca.připravit?
Nejlépe Praha.
Naposledy upravil(a) Rendis dne 03. 12. 2008 22:45, celkem upraveno 1 x.
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz
Pokud máš na mysli opravdovou GO, tak je to docela nákladný.
Výbrus motoru (pokud bude tedy třeba) k tomu výbrusový písty a kroužky tj cca 6tis (píst+kroužky), zúhlování ojnic a případné přbroušení ok, broušení kliky (cca 1600kč) ,výbrusový šály, srovnat blok, srovnat hlavu, zabrousit ventily atd...
Výbrus motoru (pokud bude tedy třeba) k tomu výbrusový písty a kroužky tj cca 6tis (píst+kroužky), zúhlování ojnic a případné přbroušení ok, broušení kliky (cca 1600kč) ,výbrusový šály, srovnat blok, srovnat hlavu, zabrousit ventily atd...
dobra tak dejme tomu ze za generalku by se dalo treba 10k, to by slo, ale ted kdo to umi vsechno obstarat a kdo s tim ma nejaky skusenosti. Ja bych to rozebral a ted todle vezl tamhle, tohle zase tam, kupovat veci ani nevim jeslti je to to spravny.
Jakej mate nazor treba na vymenu pistnich krouzku a sal, ma to smysl? (jako kdyz neudelam vybrus, jeno to treba vyhonuju)
Sorry Rendis ze sem se ti sem takhle prifaril
Jakej mate nazor treba na vymenu pistnich krouzku a sal, ma to smysl? (jako kdyz neudelam vybrus, jeno to treba vyhonuju)
Sorry Rendis ze sem se ti sem takhle prifaril
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
[quote="Fugo"]Pokud máš na mysli opravdovou GO, tak je to docela nákladný.
Výbrus motoru (pokud bude tedy třeba) k tomu výbrusový písty a kroužky tj cca 6tis (píst+kroužky), zúhlování ojnic a případné přbroušení ok, broušení kliky (cca 1600kč) ,výbrusový šály, srovnat blok, srovnat hlavu, zabrousit ventily atd...[/quote]
Jde o to,že když koupím jiný motor tak nebude taky 100% a na ten svůj jsem si už zvykl.
Výbrus motoru (pokud bude tedy třeba) k tomu výbrusový písty a kroužky tj cca 6tis (píst+kroužky), zúhlování ojnic a případné přbroušení ok, broušení kliky (cca 1600kč) ,výbrusový šály, srovnat blok, srovnat hlavu, zabrousit ventily atd...[/quote]
Jde o to,že když koupím jiný motor tak nebude taky 100% a na ten svůj jsem si už zvykl.
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz
Rendis píše:Jde o to,že když koupím jiný motor tak nebude taky 100% a na ten svůj jsem si už zvykl.Fugo píše:Pokud máš na mysli opravdovou GO, tak je to docela nákladný.
Výbrus motoru (pokud bude tedy třeba) k tomu výbrusový písty a kroužky tj cca 6tis (píst+kroužky), zúhlování ojnic a případné přbroušení ok, broušení kliky (cca 1600kč) ,výbrusový šály, srovnat blok, srovnat hlavu, zabrousit ventily atd...
Presne jak rikas, kdyz uz budu davat jinou 2,5ku, tak klido dam dalsi desitku navic aby byl proste jako novej a mohl sem se na nej 100% spolehnout. Pokud se budes ptat tak bz sme mohli udelat dva najednou, treba bz to vyslo o par kacek levnejc.....
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Tady nejde o prachy, to sem placnul jen aby se nemluvilo jen o penezich, ale hlavne de o to kdo je schopnej to udelat..........., stejne nejaky zdesjsi odhady nejsou moc pouzitelny, protoze celkova suma se zjisti az u dotycnyho cloveka, pak se teprve zakaznik rozmysli zda do toho jde nebo ne?Stany píše:Vy fakt věříte že vám někdo udělá generálku za 10k![]()
A jen tak mimo tema, na cem to bylo ty rozvody za 12000,- to je cena s praci, bez prace, novej retez, napinaci kladka, kola ......?
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Ne,to byla cena pouze za dílyBohhy píše:A jen tak mimo tema, na cem to bylo ty rozvody za 12000,- to je cena s praci, bez prace, novej retez, napinaci kladka, kola ......?
Záleží na tom zda budou použity origo díly BMW nebo repliky.
šály na klice vyměnit? proč ne pokud už motor nemlátil, tak se jistě vyměnit dají za nové, teoreticky pokud se dají nové měl by stoupnout i tlak oleje. Pokud to již mlátilo či nějak cvakalo tak přeměřit čepy zda nejsou oválné a potom případně přebrousit a koupit výbrusové šály.
Hlava i když byla dělaná tak alespoň po demontáži kontrola rovinosti a těsnosti ventilů, 2 roky je dlouhá doba.
honování dělat a skládat zpět staré věci je nesmysl.
Výměna jen pístních kroužků má dle mého názoru smysl pouze u hliníkových motorů z vrstvou Nicasil nebo Alusil, kde pístní kroužky jsou z měkčího mtr.. a to vše samozřejmě po přeměření válců a pístů (viz moje M70 kde rozměry pístů a válců byly jak z fabriky, jen pístní kroužky byly KO). Kroužky použít pouze origo BMW, repliky mají jiné složení mtr. a vydřou válce ,cena origo kroužků 12sad- 20-25tis kč.
samozřejmě veškerá těsnění origo, ceny jsou směšné, těsnění pod hlavu lze koupit replikové ale značkové např REINZ,GOETZE.
A motor musí ven, spíš bych počítal tak s 20tis (za ten spodek) kč jako start (pokud si to člověk neudělá sám)
Tak a můj názor na GO, pokud motor respektive auto není skutečně na delší dobu tak nemá smysl, jednodušší a levnější mě přijde najít bouračku (nejlépe na zadek) kde motor bude OK s málo najetými km, kde je ideálně možnost motor natočit a poslechnout že neklepe, a změřit kompresní tlaky.
šály na klice vyměnit? proč ne pokud už motor nemlátil, tak se jistě vyměnit dají za nové, teoreticky pokud se dají nové měl by stoupnout i tlak oleje. Pokud to již mlátilo či nějak cvakalo tak přeměřit čepy zda nejsou oválné a potom případně přebrousit a koupit výbrusové šály.
Hlava i když byla dělaná tak alespoň po demontáži kontrola rovinosti a těsnosti ventilů, 2 roky je dlouhá doba.
honování dělat a skládat zpět staré věci je nesmysl.
Výměna jen pístních kroužků má dle mého názoru smysl pouze u hliníkových motorů z vrstvou Nicasil nebo Alusil, kde pístní kroužky jsou z měkčího mtr.. a to vše samozřejmě po přeměření válců a pístů (viz moje M70 kde rozměry pístů a válců byly jak z fabriky, jen pístní kroužky byly KO). Kroužky použít pouze origo BMW, repliky mají jiné složení mtr. a vydřou válce ,cena origo kroužků 12sad- 20-25tis kč.
samozřejmě veškerá těsnění origo, ceny jsou směšné, těsnění pod hlavu lze koupit replikové ale značkové např REINZ,GOETZE.
A motor musí ven, spíš bych počítal tak s 20tis (za ten spodek) kč jako start (pokud si to člověk neudělá sám)
Tak a můj názor na GO, pokud motor respektive auto není skutečně na delší dobu tak nemá smysl, jednodušší a levnější mě přijde najít bouračku (nejlépe na zadek) kde motor bude OK s málo najetými km, kde je ideálně možnost motor natočit a poslechnout že neklepe, a změřit kompresní tlaky.
mě M50B25 při nízkých otáčkách(okolo 500) zaklepávala klika, nabo taky při vypnutí motoru, spodek jsem rozebral, přeměřil a stačilo koupit nové šály(ložiska i ojnice), nemusel jsem nic přebrušovat, na ložiscích chyběly jen 1-2 tisíciny mm, tak mi ve fabrice řekly, že do toho nemám rýpat, že je to v toleranci, a to má motor najeté 400tis. km. Měly pravdu, po složení šel motor jak nový. A kroužky jsem zkusil starým testem s benzínem ve válci a drželo to celkem dlouho, před rozebráním jsem měřil tlaky a byly okolo 14-15, olej se neztrácí ani v nejmenším. Rozvody jsem zatím neměnil, řetěz jsem kontroloval našponovaný na ozubeném kole a byl ještě celkem schopný, ale tak při 450-500 bych ho určo měl vyměnit. Přijde mi dělat takovou rozsáhlou generálku zbytečné, pokud s tím motorem nechceš jezdit závodně, myslím si, že jsou to utopené peníze které stejně nedoceníš.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Po vlastních skušenostech bych tam nenechal přebroušit ani koloběžku.Forreet píše:http://www.ahra.cz/
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
[quote="Fugo"]Záleží na tom zda budou použity origo díly BMW nebo repliky.
šály na klice vyměnit? proč ne pokud už motor nemlátil, tak se jistě vyměnit dají za nové, teoreticky pokud se dají nové měl by stoupnout i tlak oleje. Pokud to již mlátilo či nějak cvakalo tak přeměřit čepy zda nejsou oválné a potom případně přebrousit a koupit výbrusové šály.
Hlava i když byla dělaná tak alespoň po demontáži kontrola rovinosti a těsnosti ventilů, 2 roky je dlouhá doba.
honování dělat a skládat zpět staré věci je nesmysl.
Výměna jen pístních kroužků má dle mého názoru smysl pouze u hliníkových motorů z vrstvou Nicasil nebo Alusil, kde pístní kroužky jsou z měkčího mtr.. a to vše samozřejmě po přeměření válců a pístů (viz moje M70 kde rozměry pístů a válců byly jak z fabriky, jen pístní kroužky byly KO). Kroužky použít pouze origo BMW, repliky mají jiné složení mtr. a vydřou válce ,cena origo kroužků 12sad- 20-25tis kč.
samozřejmě veškerá těsnění origo, ceny jsou směšné, těsnění pod hlavu lze koupit replikové ale značkové např REINZ,GOETZE.
A motor musí ven, spíš bych počítal tak s 20tis (za ten spodek) kč jako start (pokud si to člověk neudělá sám)
Tak a můj názor na GO, pokud motor respektive auto není skutečně na delší dobu tak nemá smysl, jednodušší a levnější mě přijde najít bouračku (nejlépe na zadek) kde motor bude OK s málo najetými km, kde je ideálně možnost motor natočit a poslechnout že neklepe, a změřit kompresní tlaky.[/quote]
Dík za radu. Ještě někde potkat M50 s málo km. Ale začíná se mi líbit ta myšlenka s 2.8....
šály na klice vyměnit? proč ne pokud už motor nemlátil, tak se jistě vyměnit dají za nové, teoreticky pokud se dají nové měl by stoupnout i tlak oleje. Pokud to již mlátilo či nějak cvakalo tak přeměřit čepy zda nejsou oválné a potom případně přebrousit a koupit výbrusové šály.
Hlava i když byla dělaná tak alespoň po demontáži kontrola rovinosti a těsnosti ventilů, 2 roky je dlouhá doba.
honování dělat a skládat zpět staré věci je nesmysl.
Výměna jen pístních kroužků má dle mého názoru smysl pouze u hliníkových motorů z vrstvou Nicasil nebo Alusil, kde pístní kroužky jsou z měkčího mtr.. a to vše samozřejmě po přeměření válců a pístů (viz moje M70 kde rozměry pístů a válců byly jak z fabriky, jen pístní kroužky byly KO). Kroužky použít pouze origo BMW, repliky mají jiné složení mtr. a vydřou válce ,cena origo kroužků 12sad- 20-25tis kč.
samozřejmě veškerá těsnění origo, ceny jsou směšné, těsnění pod hlavu lze koupit replikové ale značkové např REINZ,GOETZE.
A motor musí ven, spíš bych počítal tak s 20tis (za ten spodek) kč jako start (pokud si to člověk neudělá sám)
Tak a můj názor na GO, pokud motor respektive auto není skutečně na delší dobu tak nemá smysl, jednodušší a levnější mě přijde najít bouračku (nejlépe na zadek) kde motor bude OK s málo najetými km, kde je ideálně možnost motor natočit a poslechnout že neklepe, a změřit kompresní tlaky.[/quote]
Dík za radu. Ještě někde potkat M50 s málo km. Ale začíná se mi líbit ta myšlenka s 2.8....
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz
pokud bude zájem mohu udelat, dilna je zkusenosti z řadovými šestihrnky taky ( cca 11x "velká" go na 7MGTE, 2x komplet gO spodku 2JZ GTE ) takže jen sehnat tabulky hodnot a není to problém..
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**




