GO motoru M50B25TU Vyřešeno

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Rendis
člen E30.cz
Příspěvky: 1527
Registrován: 25. 12. 2004 15:51
Kontaktovat uživatele:

GO motoru M50B25TU Vyřešeno

Příspěvek od Rendis » 14. 10. 2007 21:20

Nevíte o někom solidním? Kolik si mám cca.připravit? :) Nejlépe Praha.
Naposledy upravil(a) Rendis dne 03. 12. 2008 22:45, celkem upraveno 1 x.
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 15. 10. 2007 16:53

Taky se pridam.
Jde mi konkretne o generalku spodku. Saly, pistni krouzky, popripade prebrousi kliku a valce, proste zgeneralkovat spodni cast M50 (popripade, se zarukou nasoupnout vetsi pisty a prevrtat)
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 15. 10. 2007 19:12

Pokud máš na mysli opravdovou GO, tak je to docela nákladný.

Výbrus motoru (pokud bude tedy třeba) k tomu výbrusový písty a kroužky tj cca 6tis (píst+kroužky), zúhlování ojnic a případné přbroušení ok, broušení kliky (cca 1600kč) ,výbrusový šály, srovnat blok, srovnat hlavu, zabrousit ventily atd...
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 15. 10. 2007 19:28

já dělal jenom rozvody za 12 000,- :twisted:

Uživatelský avatar
Rendis
člen E30.cz
Příspěvky: 1527
Registrován: 25. 12. 2004 15:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rendis » 15. 10. 2007 19:40

rozvody a hlava byla udělána před 2 roky.(viz Psena) Jde mi spíše o repasi spodku. Začal mi prskat olej do výfuku :(
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 15. 10. 2007 19:45

dobra tak dejme tomu ze za generalku by se dalo treba 10k, to by slo, ale ted kdo to umi vsechno obstarat a kdo s tim ma nejaky skusenosti. Ja bych to rozebral a ted todle vezl tamhle, tohle zase tam, kupovat veci ani nevim jeslti je to to spravny.
Jakej mate nazor treba na vymenu pistnich krouzku a sal, ma to smysl? (jako kdyz neudelam vybrus, jeno to treba vyhonuju)

Sorry Rendis ze sem se ti sem takhle prifaril :oops:
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Rendis
člen E30.cz
Příspěvky: 1527
Registrován: 25. 12. 2004 15:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rendis » 15. 10. 2007 19:48

V pohodě.
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz

Uživatelský avatar
Rendis
člen E30.cz
Příspěvky: 1527
Registrován: 25. 12. 2004 15:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rendis » 15. 10. 2007 20:02

[quote="Fugo"]Pokud máš na mysli opravdovou GO, tak je to docela nákladný.

Výbrus motoru (pokud bude tedy třeba) k tomu výbrusový písty a kroužky tj cca 6tis (píst+kroužky), zúhlování ojnic a případné přbroušení ok, broušení kliky (cca 1600kč) ,výbrusový šály, srovnat blok, srovnat hlavu, zabrousit ventily atd...[/quote]

Jde o to,že když koupím jiný motor tak nebude taky 100% a na ten svůj jsem si už zvykl. :)
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 15. 10. 2007 20:16

zkus kontaktovat clena MarAt na Tuning foru,myslim ze on tyhle veci dela a nebo clen kentoya , je sice fakt ze ten se zabyva totalnim GO vozu nissan ale myslim ze za zeptani clovek nic neda
Obrázek

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 15. 10. 2007 20:23

Rendis píše:
Fugo píše:Pokud máš na mysli opravdovou GO, tak je to docela nákladný.

Výbrus motoru (pokud bude tedy třeba) k tomu výbrusový písty a kroužky tj cca 6tis (píst+kroužky), zúhlování ojnic a případné přbroušení ok, broušení kliky (cca 1600kč) ,výbrusový šály, srovnat blok, srovnat hlavu, zabrousit ventily atd...
Jde o to,že když koupím jiný motor tak nebude taky 100% a na ten svůj jsem si už zvykl. :)

Presne jak rikas, kdyz uz budu davat jinou 2,5ku, tak klido dam dalsi desitku navic aby byl proste jako novej a mohl sem se na nej 100% spolehnout. Pokud se budes ptat tak bz sme mohli udelat dva najednou, treba bz to vyslo o par kacek levnejc.....
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 15. 10. 2007 21:00

Vy fakt věříte že vám někdo udělá generálku za 10k :D :D

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 15. 10. 2007 21:21

Stany píše:Vy fakt věříte že vám někdo udělá generálku za 10k :D :D
Tady nejde o prachy, to sem placnul jen aby se nemluvilo jen o penezich, ale hlavne de o to kdo je schopnej to udelat..........., stejne nejaky zdesjsi odhady nejsou moc pouzitelny, protoze celkova suma se zjisti az u dotycnyho cloveka, pak se teprve zakaznik rozmysli zda do toho jde nebo ne? :wink:

A jen tak mimo tema, na cem to bylo ty rozvody za 12000,- to je cena s praci, bez prace, novej retez, napinaci kladka, kola ......?
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 15. 10. 2007 22:18

Bohhy píše:A jen tak mimo tema, na cem to bylo ty rozvody za 12000,- to je cena s praci, bez prace, novej retez, napinaci kladka, kola ......?
Ne,to byla cena pouze za díly :twisted: Práci jsem si dělal skoro sám,jen jsem nechal odborně nastavit rozvody.Je fakt že v tom bylo i nějaké to těsnění :idea: Upozorňuji že jsem nakupoval origo díly u BMW.

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 16. 10. 2007 04:59

Záleží na tom zda budou použity origo díly BMW nebo repliky.

šály na klice vyměnit? proč ne pokud už motor nemlátil, tak se jistě vyměnit dají za nové, teoreticky pokud se dají nové měl by stoupnout i tlak oleje. Pokud to již mlátilo či nějak cvakalo tak přeměřit čepy zda nejsou oválné a potom případně přebrousit a koupit výbrusové šály.

Hlava i když byla dělaná tak alespoň po demontáži kontrola rovinosti a těsnosti ventilů, 2 roky je dlouhá doba.

honování dělat a skládat zpět staré věci je nesmysl.

Výměna jen pístních kroužků má dle mého názoru smysl pouze u hliníkových motorů z vrstvou Nicasil nebo Alusil, kde pístní kroužky jsou z měkčího mtr.. a to vše samozřejmě po přeměření válců a pístů (viz moje M70 kde rozměry pístů a válců byly jak z fabriky, jen pístní kroužky byly KO). Kroužky použít pouze origo BMW, repliky mají jiné složení mtr. a vydřou válce ,cena origo kroužků 12sad- 20-25tis kč.

samozřejmě veškerá těsnění origo, ceny jsou směšné, těsnění pod hlavu lze koupit replikové ale značkové např REINZ,GOETZE.

A motor musí ven, spíš bych počítal tak s 20tis (za ten spodek) kč jako start (pokud si to člověk neudělá sám)

Tak a můj názor na GO, pokud motor respektive auto není skutečně na delší dobu tak nemá smysl, jednodušší a levnější mě přijde najít bouračku (nejlépe na zadek) kde motor bude OK s málo najetými km, kde je ideálně možnost motor natočit a poslechnout že neklepe, a změřit kompresní tlaky.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 16. 10. 2007 12:42

mě M50B25 při nízkých otáčkách(okolo 500) zaklepávala klika, nabo taky při vypnutí motoru, spodek jsem rozebral, přeměřil a stačilo koupit nové šály(ložiska i ojnice), nemusel jsem nic přebrušovat, na ložiscích chyběly jen 1-2 tisíciny mm, tak mi ve fabrice řekly, že do toho nemám rýpat, že je to v toleranci, a to má motor najeté 400tis. km. Měly pravdu, po složení šel motor jak nový. A kroužky jsem zkusil starým testem s benzínem ve válci a drželo to celkem dlouho, před rozebráním jsem měřil tlaky a byly okolo 14-15, olej se neztrácí ani v nejmenším. Rozvody jsem zatím neměnil, řetěz jsem kontroloval našponovaný na ozubeném kole a byl ještě celkem schopný, ale tak při 450-500 bych ho určo měl vyměnit. Přijde mi dělat takovou rozsáhlou generálku zbytečné, pokud s tím motorem nechceš jezdit závodně, myslím si, že jsou to utopené peníze které stejně nedoceníš.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 16. 10. 2007 13:05

0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 16. 10. 2007 14:50

Forreet píše:http://www.ahra.cz/
Po vlastních skušenostech bych tam nenechal přebroušit ani koloběžku.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Rendis
člen E30.cz
Příspěvky: 1527
Registrován: 25. 12. 2004 15:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rendis » 19. 10. 2007 12:07

[quote="Fugo"]Záleží na tom zda budou použity origo díly BMW nebo repliky.

šály na klice vyměnit? proč ne pokud už motor nemlátil, tak se jistě vyměnit dají za nové, teoreticky pokud se dají nové měl by stoupnout i tlak oleje. Pokud to již mlátilo či nějak cvakalo tak přeměřit čepy zda nejsou oválné a potom případně přebrousit a koupit výbrusové šály.

Hlava i když byla dělaná tak alespoň po demontáži kontrola rovinosti a těsnosti ventilů, 2 roky je dlouhá doba.

honování dělat a skládat zpět staré věci je nesmysl.

Výměna jen pístních kroužků má dle mého názoru smysl pouze u hliníkových motorů z vrstvou Nicasil nebo Alusil, kde pístní kroužky jsou z měkčího mtr.. a to vše samozřejmě po přeměření válců a pístů (viz moje M70 kde rozměry pístů a válců byly jak z fabriky, jen pístní kroužky byly KO). Kroužky použít pouze origo BMW, repliky mají jiné složení mtr. a vydřou válce ,cena origo kroužků 12sad- 20-25tis kč.

samozřejmě veškerá těsnění origo, ceny jsou směšné, těsnění pod hlavu lze koupit replikové ale značkové např REINZ,GOETZE.

A motor musí ven, spíš bych počítal tak s 20tis (za ten spodek) kč jako start (pokud si to člověk neudělá sám)

Tak a můj názor na GO, pokud motor respektive auto není skutečně na delší dobu tak nemá smysl, jednodušší a levnější mě přijde najít bouračku (nejlépe na zadek) kde motor bude OK s málo najetými km, kde je ideálně možnost motor natočit a poslechnout že neklepe, a změřit kompresní tlaky.[/quote]

Dík za radu. Ještě někde potkat M50 s málo km. Ale začíná se mi líbit ta myšlenka s 2.8....
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz

Packall
Příspěvky: 134
Registrován: 24. 04. 2006 12:01

Příspěvek od Packall » 19. 10. 2007 21:17

pokud bude zájem mohu udelat, dilna je zkusenosti z řadovými šestihrnky taky ( cca 11x "velká" go na 7MGTE, 2x komplet gO spodku 2JZ GTE ) takže jen sehnat tabulky hodnot a není to problém..
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**

Uživatelský avatar
Rendis
člen E30.cz
Příspěvky: 1527
Registrován: 25. 12. 2004 15:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rendis » 14. 11. 2007 07:28

ještě čekám na ostrý vačky.
e34/M540i
e34/M5 3.6
e34 2.5 24v vanos
ex e36 1.8i R.I.P
2x podauto: 2x1,3 MPi
Schmiedmann.cz

Odpovědět