poznas to jednoduse...auto si zvednes a zatocis si kolem...to je prvni setrna metoda...druha je se v tom svezt...na bezny po suchym asfaltu staci poradne vykroutit zatacku...je to hodne znat, auto se nenaklani tak do krize jako zadohrab a predek ma tendence porad smerovat vpred...at nikdo netvrdi ze to neni cejtit
inak samozrejme dobry je aby bylo pri koupi napr. mokro a to si vyzkousis jednoduse
za dalsi je dobry se podivat na to zda nemaj predni poloosy vuli jak v diferaku tak v homokynetickejch kloubech...taky mezinapravovy difer by nemel hucet a cinkat, ikdyz to jsem jeste u zadnyho ixa neslysel ze by nebylo alespon malo ve vuli(co cekat je to stary stroj)
samosvor viskozni ma mit kazdy iX
jinak ja ted mam iX v automatu a rozhodne to je jedina e30 u ktery to zkousavam...a co se tyče rozjezdu...tak je to podle me mnohem citlivejsi nez manual a plynulost prechodu mezi kvaltama je uplne krasna...krom toho si muzes zamykat rychlosti takze v tom bych problem nevidel
este jsem se v tom nesvezl jako nak hodinu v kuse palbu nekde na poli ale sotolinu jsem ozkousel a chovani toho auto me naprosto fascinuje, jede to krasne dverma, clovek nemusi ani moc kontrovat protoze ty predni kola mu pekne dorovnavaj to co chybi zadokolce a este se muze s automatam plne venovat volantu a nemusi radit...jedina pruda je jak do podlahy od prednich kol litaj ty kameny
