
Potřebuji informace k motoru M40 a jeho průběh výkonu a krouťáku,předem dík

SZ nebo cwojta@seznam.cz
//*
Maturita se pomalu blíží a s ní i maturitní výrobek. Rozhodl sem se dělat přeplňování M40 elektrokompresorem.Jednalo by se o malé tlaky,pro které není třeba dalších úprav(písty,ojnice,vstřiky,...).K tomu to výrobku mě přivedl nález v dílně po pradědovi.Objevil sem v prachu starý elektro kompresor s nádherným vlnovcem(ala turbo). Zjistím co je to vůbec za elektro motor a popřípadě vyměním za vhodnější. Budu snímat otáčky motoru a přes řídící a akční člen regulovat otáčky el.motoru,tudíž i jeho plnící tlak.
Mám představu 3 režimů:
1)zahřívací - kompresor se bude chovat,jako by tam nebyl,dokud se motor nezahřaje na potřebnou pracovní teplotu
2)běžný provoz - kopresor bude plnit max. 0,15baru
3)ostrý režim - používal by se jen na okruhu,RZ,sprintech a plnil by tak 0,20-0,25baru
Jednalo by se konkrétně o motor 1,6 M40 bezkatová verze
*//
Zatím je to v plenkách a hodnoty jsou zatím jen orientační.
díky za vaše názory,návrhy a rady

Jsem na elektro,tkž otázka proč to neženu řemenem je zbytečná, neprošlo by to komisí...
