

si asi nevsimas ze si protirecisSNAKE píše:Každý kdo se svezl v 6 válcovém 2,5i nebo Mku,dobře ví v čem tkvý ta pravá síla BMW.Někde jsem tady četl škoda simly never,ale uvědom me si že OCTAVIA 1.9 PD TDI 130hp nakope 1.6,1.8,2.0,a to je obyčejný diesel...a 1.8T v benzínu poráží již 2.3i.Nebuďme tedy tolik zaujatí vůdči jíným modelům.Na závěr chci jen řici že nejhezčí kabrio na světě a celkově je e30,lepší kabrio nikdy nikdo už asi neudělá.
SNAKE píše:Každý kdo se svezl v 6 válcovém 2,5i nebo Mku,dobře ví v čem tkvý ta pravá síla BMW.Někde jsem tady četl škoda simly never,ale uvědom me si že OCTAVIA 1.9 PD TDI 130hp nakope 1.6,1.8,2.0,a to je obyčejný diesel...a 1.8T v benzínu poráží již 2.3i.Nebuďme tedy tolik zaujatí vůdči jíným modelům.Na závěr chci jen řici že nejhezčí kabrio na světě a celkově je e30,lepší kabrio nikdy nikdo už asi neudělá.
asi tak nějak, srovnávat přeplňovaný motor s atmosférickým:1,8 T vs 2,3 mi nepříjde normálníMax-Max píše:O.K., aj iné značky sú fajn, ale uvedomuješ si, že porovnávaš motor konštrukčne z roku 1984? a najnovšiu diesel technológiu z roku cca 2001? A nič proti oktávke, ale ja sa v nej necítim dobre. Kopa plastu a žiadna duša. Ak chceš porovnávať porovnateľné, postav proti sebe 1.9 PD TDI VW a 2.0d BMW. Výsledok je nám všetkým jasný.
sorry, pokud řešíš 2.5 nebo m-ko v e30-ce, tak si uvědom, že mko je 4v. pravá síla BMW neni v motorech, ale jízdních vlastnostech !!!!! a nemůžeš porovnávat koktávku s trojkou bmw(e46) to je nebe a duudy a konstrukčně stejně starý auta.SNAKE píše:Každý kdo se svezl v 6 válcovém 2,5i nebo Mku,dobře ví v čem tkvý ta pravá síla BMW.Někde jsem tady četl škoda simly never,ale uvědom me si že OCTAVIA 1.9 PD TDI 130hp nakope 1.6,1.8,2.0,a to je obyčejný diesel...a 1.8T v benzínu poráží již 2.3i.Nebuďme tedy tolik zaujatí vůdči jíným modelům.Na závěr chci jen řici že nejhezčí kabrio na světě a celkově je e30,lepší kabrio nikdy nikdo už asi neudělá.
Ale musis uznat, ze ten prvni prispevek je skutecne trochu zmatenej ...David Pokorný píše:Teda tady je nějak dusno.
Ty vole co je to zas za píčovinu? Tak proti sobě postav 2,0TDI (novej TDi od VW) a 2,0D BMW...Max-Max píše:O.K., aj iné značky sú fajn, ale uvedomuješ si, že porovnávaš motor konštrukčne z roku 1984? a najnovšiu diesel technológiu z roku cca 2001? A nič proti oktávke, ale ja sa v nej necítim dobre. Kopa plastu a žiadna duša. Ak chceš porovnávať porovnateľné, postav proti sebe 1.9 PD TDI VW a 2.0d BMW. Výsledok je nám všetkým jasný.
Je tam uvedený motor ktorý vo svojom príspevku použil SNAKE. Pre mňa za mňa tam postav 2.0TDi od VW, mne je to jedno. Výsledok bude rovnaký.Bobo píše:Ty vole co je to zas za píčovinu? Tak proti sobě postav 2,0TDI (novej TDi od VW) a 2,0D BMW...
Ale co je tohle zas za téma...
Nerezavý podběhy, zdravá kastle a dobře vrčící motor nad zlato!--- ať už má třeba jen 4 válce.
Mrkni na stránu www.volkswagen.cz Nové motory - 2,0TDi, 1,6 a 2,0FSi. Mimo jine nynější 2,5 TDi existuje ve dvou variantách. Ano, ta slabší ma výkon 110kW.Max-Max píše:2 BOBO: 2.0 TDi od VW nie je na Slovensku ešte v ponuke. Existuje vôbec taký diesel od VW? Možno som neinformovaný, ak áno, opravte ma. Pozrel som si stránky VW. 2.5 TDi má 110 kW. 2.0d od BMW (aktuálna ponuka) má okolo 150 k, t. j. 110kW pri objeme 2.0 l a 4 valcoch oproti 2.5/V6 TDi od VW. Len smelo porovnávaj. A ešte zaujímavosť na záver: 2.0 VW benzín má 85 kW. E30 2.0 benzín (20 ročné auto) má uvedené 95 kW. Môžeme porovnávať ďalej, ale nebude to mať zmysel.