6 válců nad zlato!
6 válců nad zlato!
Re: 6 válců nad zlato!
si asi nevsimas ze si protirecisSNAKE píše:Každý kdo se svezl v 6 válcovém 2,5i nebo Mku,dobře ví v čem tkvý ta pravá síla BMW.Někde jsem tady četl škoda simly never,ale uvědom me si že OCTAVIA 1.9 PD TDI 130hp nakope 1.6,1.8,2.0,a to je obyčejný diesel...a 1.8T v benzínu poráží již 2.3i.Nebuďme tedy tolik zaujatí vůdči jíným modelům.Na závěr chci jen řici že nejhezčí kabrio na světě a celkově je e30,lepší kabrio nikdy nikdo už asi neudělá.
Faszom a seggedbe verem te buzi 
Re: 6 válců nad zlato!
SNAKE píše:Každý kdo se svezl v 6 válcovém 2,5i nebo Mku,dobře ví v čem tkvý ta pravá síla BMW.Někde jsem tady četl škoda simly never,ale uvědom me si že OCTAVIA 1.9 PD TDI 130hp nakope 1.6,1.8,2.0,a to je obyčejný diesel...a 1.8T v benzínu poráží již 2.3i.Nebuďme tedy tolik zaujatí vůdči jíným modelům.Na závěr chci jen řici že nejhezčí kabrio na světě a celkově je e30,lepší kabrio nikdy nikdo už asi neudělá.
???
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
O.K., aj iné značky sú fajn, ale uvedomuješ si, že porovnávaš motor konštrukčne z roku 1984? a najnovšiu diesel technológiu z roku cca 2001? A nič proti oktávke, ale ja sa v nej necítim dobre. Kopa plastu a žiadna duša. Ak chceš porovnávať porovnateľné, postav proti sebe 1.9 PD TDI VW a 2.0d BMW. Výsledok je nám všetkým jasný.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
asi tak nějak, srovnávat přeplňovaný motor s atmosférickým:1,8 T vs 2,3 mi nepříjde normálníMax-Max píše:O.K., aj iné značky sú fajn, ale uvedomuješ si, že porovnávaš motor konštrukčne z roku 1984? a najnovšiu diesel technológiu z roku cca 2001? A nič proti oktávke, ale ja sa v nej necítim dobre. Kopa plastu a žiadna duša. Ak chceš porovnávať porovnateľné, postav proti sebe 1.9 PD TDI VW a 2.0d BMW. Výsledok je nám všetkým jasný.
Re: 6 válců nad zlato!
sorry, pokud řešíš 2.5 nebo m-ko v e30-ce, tak si uvědom, že mko je 4v. pravá síla BMW neni v motorech, ale jízdních vlastnostech !!!!! a nemůžeš porovnávat koktávku s trojkou bmw(e46) to je nebe a duudy a konstrukčně stejně starý auta.SNAKE píše:Každý kdo se svezl v 6 válcovém 2,5i nebo Mku,dobře ví v čem tkvý ta pravá síla BMW.Někde jsem tady četl škoda simly never,ale uvědom me si že OCTAVIA 1.9 PD TDI 130hp nakope 1.6,1.8,2.0,a to je obyčejný diesel...a 1.8T v benzínu poráží již 2.3i.Nebuďme tedy tolik zaujatí vůdči jíným modelům.Na závěr chci jen řici že nejhezčí kabrio na světě a celkově je e30,lepší kabrio nikdy nikdo už asi neudělá.
- David Pokorný
- Příspěvky: 98
- Registrován: 27. 02. 2004 16:53
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No no.
Teda tady je nějak dusno. 
E30 325ic , e36 320ic , Z3 1,9 , E30 318ic , E46 330i cabrio M-paket
Re: No no.
Ale musis uznat, ze ten prvni prispevek je skutecne trochu zmatenej ...David Pokorný píše:Teda tady je nějak dusno.
Ty vole co je to zas za píčovinu? Tak proti sobě postav 2,0TDI (novej TDi od VW) a 2,0D BMW...Max-Max píše:O.K., aj iné značky sú fajn, ale uvedomuješ si, že porovnávaš motor konštrukčne z roku 1984? a najnovšiu diesel technológiu z roku cca 2001? A nič proti oktávke, ale ja sa v nej necítim dobre. Kopa plastu a žiadna duša. Ak chceš porovnávať porovnateľné, postav proti sebe 1.9 PD TDI VW a 2.0d BMW. Výsledok je nám všetkým jasný.
Ale co je tohle zas za téma...
Nerezavý podběhy, zdravá kastle a dobře vrčící motor nad zlato!--- ať už má třeba jen 4 válce.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Je tam uvedený motor ktorý vo svojom príspevku použil SNAKE. Pre mňa za mňa tam postav 2.0TDi od VW, mne je to jedno. Výsledok bude rovnaký.Bobo píše:Ty vole co je to zas za píčovinu? Tak proti sobě postav 2,0TDI (novej TDi od VW) a 2,0D BMW...
Ale co je tohle zas za téma...
Nerezavý podběhy, zdravá kastle a dobře vrčící motor nad zlato!--- ať už má třeba jen 4 válce.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
2 BOBO: 2.0 TDi od VW nie je na Slovensku ešte v ponuke. Existuje vôbec taký diesel od VW? Možno som neinformovaný, ak áno, opravte ma. Pozrel som si stránky VW. 2.5 TDi má 110 kW. 2.0d od BMW (aktuálna ponuka) má okolo 150 k, t. j. 110kW pri objeme 2.0 l a 4 valcoch oproti 2.5/V6 TDi od VW. Len smelo porovnávaj. A ešte zaujímavosť na záver: 2.0 VW benzín má 85 kW. E30 2.0 benzín (20 ročné auto) má uvedené 95 kW. Môžeme porovnávať ďalej, ale nebude to mať zmysel.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Mrkni na stránu www.volkswagen.cz Nové motory - 2,0TDi, 1,6 a 2,0FSi. Mimo jine nynější 2,5 TDi existuje ve dvou variantách. Ano, ta slabší ma výkon 110kW.Max-Max píše:2 BOBO: 2.0 TDi od VW nie je na Slovensku ešte v ponuke. Existuje vôbec taký diesel od VW? Možno som neinformovaný, ak áno, opravte ma. Pozrel som si stránky VW. 2.5 TDi má 110 kW. 2.0d od BMW (aktuálna ponuka) má okolo 150 k, t. j. 110kW pri objeme 2.0 l a 4 valcoch oproti 2.5/V6 TDi od VW. Len smelo porovnávaj. A ešte zaujímavosť na záver: 2.0 VW benzín má 85 kW. E30 2.0 benzín (20 ročné auto) má uvedené 95 kW. Môžeme porovnávať ďalej, ale nebude to mať zmysel.
A porovnávat r6 z e30 a 2,0 8V od VW taky neni podle mě na místě. Motor BMW je "vysokootáčkovější", pro sportovnější jízdu. Motor od VW jede od nižších otáček. Mimo jiný i míň žere
Ale všechno má svoje plus a mínus. Debata je nesmyslná, žádnýho závěru se nedoberem...
Dobrá tedy,
Golf II. 1,8GTI (nejsilnější nepřeplňovaná verze - 102kW)
-zrychlení 0-100Km/h 8,5s
-točivý moment 168Nm/4600 ot/min
-zdvih/vrtání - 86,4/81 (v mm)
BMW e30, 318is, 1,8
zrychlení 0-100Km/h 9,9s
točivý moment 172/nevimpřesněaledost
zdvih/vrtání - taky nevim
, stejně jako m40 1,8
Bylo by zajímavější porovnat ty 2 auta někde na silnici, ale řekl bych, že výsledek by byl lehce ve prospěch VW.
Stejně je to porovnávání k ničemu... Hlavně mít auto v pěknym stavu, ne
Golf II. 1,8GTI (nejsilnější nepřeplňovaná verze - 102kW)
-zrychlení 0-100Km/h 8,5s
-točivý moment 168Nm/4600 ot/min
-zdvih/vrtání - 86,4/81 (v mm)
BMW e30, 318is, 1,8
zrychlení 0-100Km/h 9,9s
točivý moment 172/nevimpřesněaledost
zdvih/vrtání - taky nevim
Bylo by zajímavější porovnat ty 2 auta někde na silnici, ale řekl bych, že výsledek by byl lehce ve prospěch VW.
Stejně je to porovnávání k ničemu... Hlavně mít auto v pěknym stavu, ne
Ale jo, mít možnost vybrat si mezi dvěma pěknými auty, pořídil bych si BMW.
Jen si myslim že neni důležitý pořád něco porovnávat, řikat že BMW je nej... Takový BMW který má jakkoli silnej motor a když má blbý čepy a silentbloky atd, tak to taky neni ono
Momo jiný kolik těch "vytuněnejch" krámů se zdá na oko dobrejch a přitom to jsou rezavý a rozhrkaný kraxny...
Jen si myslim že neni důležitý pořád něco porovnávat, řikat že BMW je nej... Takový BMW který má jakkoli silnej motor a když má blbý čepy a silentbloky atd, tak to taky neni ono
Momo jiný kolik těch "vytuněnejch" krámů se zdá na oko dobrejch a přitom to jsou rezavý a rozhrkaný kraxny...
