220km/h s e30 318i m40
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
220km/h s e30 318i m40
Normálka jsem jezdil maximálně tak těch 180km/h a už měl fakt dost, pak přišel problém s elektrikou, vyměnil jsem baterku v budíkách, váhu vzduchu, snímač otáček, snímač škrtící klapky a lambdu+překontroloval a pročistil ostatní snímače hodil tam 17"kola a chvilku jezdil.
Kola jsem schodil- drhlo mi levý kolo o podběh (asi velkej příklon-zatim nevyřešeno ) a teď najednou jezdim až 220km/h. nejdřív jsem myslel, že mi blbě ukazuje tacháč, ale po společný jízdě s kámošem (Octavia RS) se mi potvrdilo, že fakt upaluje přes 200. Je možný že to je těma snímačema, že to nejelo a najednou jo? Nebo chytil bawor druhej dech?? Žádný jiný úpravy než mračítka a výfuk tam nemám. Problém je v tom, že mi začaly hlasitě cvakat hydroštosy (už zase) chvilku po výměně (hydroštely i olej+filtr) a dnes ráno to zas moc ject nechtělo...docela dilema , slušně mi to vrtá palicí
Kola jsem schodil- drhlo mi levý kolo o podběh (asi velkej příklon-zatim nevyřešeno ) a teď najednou jezdim až 220km/h. nejdřív jsem myslel, že mi blbě ukazuje tacháč, ale po společný jízdě s kámošem (Octavia RS) se mi potvrdilo, že fakt upaluje přes 200. Je možný že to je těma snímačema, že to nejelo a najednou jo? Nebo chytil bawor druhej dech?? Žádný jiný úpravy než mračítka a výfuk tam nemám. Problém je v tom, že mi začaly hlasitě cvakat hydroštosy (už zase) chvilku po výměně (hydroštely i olej+filtr) a dnes ráno to zas moc ject nechtělo...docela dilema , slušně mi to vrtá palicí
možná že je motor před smrtí pak vždycky jede nejlíp ale nechcu tě strašit ale m40 220km no nevím možné to je ale proč by pak dělali 2,5ku
ex318 m10 karbec,325i m-tech 1 luxusní kára,2x 318i m10 kua to je nuda,nova 320i na 13kach to jede,new 525e/i e28 US ,520I e28 driftcar R.I.P.passat b4 tdi ,528i e28vrak,E28 eta mat delfín,Alpina E39 avusblau
me taky jednou jela 320i 240km/h podle budiku.budiky byly na maximum.nevim co tam predtim bylo za dif ale ted mam novej a kdyz jedu 120 tak mi to toci nejakejch 3500otacek a jeste jsem nezkousel kolik to da maximalku.ale radsi to nebudu resit jinak se do me zase vsichni pustej ze to neni mozny s 320i a jeste k tomu s mym motorem
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2
pokud menil vahu vzduchu, tak bych to prikladal prave ji, zrejme ta minula mela nejakej problem...navic 220 (realnejch) m40 opravdu jede jen z kopce s vetrem v zadech..vsechno jsou to odchylky tacho.
docela divny je ze jsi menil hydrostely a ted rikas ze ti zacaly mlatit, daval si nove? pokud ano, tak bych rek ze motor prestal mazat, takze ENDE..
docela divny je ze jsi menil hydrostely a ted rikas ze ti zacaly mlatit, daval si nove? pokud ano, tak bych rek ze motor prestal mazat, takze ENDE..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
ale fakt je že jsem fakt jel dosti přes 200, několikrát mi to i potvrdilo pár lidí, kámoš, otec, mladá která jela za mnou..... ale teď mě zajímá co to tam cvaká? Hydroštely, vačka, zdvihátka...ok, co ještě může mít takovej zvuk v motoru? Někdo mi říkal, že to sou vstřiky ale rozuměl tomu asi jako já = nerozuměl..
hm a 85 kW ma bezkatova verze, a tu asi ty nemas....
no a ke cvakani: vsechny M40 tak nejak cvakaj a kdyz neco zacalo cvakat vic, tak bych se nejdriv zameril na lagry...vezmi nasadu od kostete a poslouchej dole na klice pres blok motoru jeden valec po druhym.
Pokud by to mely byt hydrostely tak by to bylo horsi za studena a pak by se to uklidnilo, a samozrejme pri pridani plynu by se opet ozvaly.
no a ke cvakani: vsechny M40 tak nejak cvakaj a kdyz neco zacalo cvakat vic, tak bych se nejdriv zameril na lagry...vezmi nasadu od kostete a poslouchej dole na klice pres blok motoru jeden valec po druhym.
Pokud by to mely byt hydrostely tak by to bylo horsi za studena a pak by se to uklidnilo, a samozrejme pri pridani plynu by se opet ozvaly.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
souhlas..........Max-Max píše:spis pokvetou hrabe nez pojede seriova 1.8 M40 220 (i dle tacho, pac max ma psano 185, coz by dle tacho mohlo byt pri stavu z fabriky cca 205 tacho).
ja ze svych dvou 2.0 m20 dostal s delšim diferakem neco ke dvou kilum tacho a uz sem mel hnedej pruh v trenkách.....a vic jak 215 tacho bych s ni nevymačk ani omylem......
Jen me napada pri vymene kol, nedal si tam nahoudou jinej rozmer nez tam patří???
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
nebo naopak zacnou poradne po ohratibudha píše:hm a 85 kW ma bezkatova verze, a tu asi ty nemas....
no a ke cvakani: vsechny M40 tak nejak cvakaj a kdyz neco zacalo cvakat vic, tak bych se nejdriv zameril na lagry...vezmi nasadu od kostete a poslouchej dole na klice pres blok motoru jeden valec po druhym.
Pokud by to mely byt hydrostely tak by to bylo horsi za studena a pak by se to uklidnilo, a samozrejme pri pridani plynu by se opet ozvaly.
zalezi, v jakem stavu to vsechno je - mazani, olej, hydra apod ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem