dva laufy po stranach
dva laufy po stranach
Nevíte někdo o fotkach, kde má E30 koncovku na každý straně? Přemejšlim o tom ale eště sem to neviděl. Jestli se to tam vůbec bude hodit
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jo, tu má Filip z ČB, můžu dodat kontakt myslímBlumen_071 píše:mno jedna oranzova to ma, byl s tim nekdo na srazu u Tonyho u CB. zkus prolizt fotky ze srazu....
nakou fotku mam i doma ale nesoustredil jsem se zrovna na ty vyfuky
joj, uz vidim ze me predbeh fido, ja myslel ze je chces tahnou pod prahama...
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
To není Filipovo, ten má vejfuk normálka vzadu, jeden. Tenhle kluk byl z JH a přitáh ho tam Záchwat. Mimochodem, jestli máš ten kontakt na Filipa, docela by se mi hodil. Díky.RedBaron píše:Jo, tu má Filip z ČB, můžu dodat kontakt myslímBlumen_071 píše:mno jedna oranzova to ma, byl s tim nekdo na srazu u Tonyho u CB. zkus prolizt fotky ze srazu....
nakou fotku mam i doma ale nesoustredil jsem se zrovna na ty vyfuky
joj, uz vidim ze me predbeh fido, ja myslel ze je chces tahnou pod prahama...
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
viewtopic.php?t=4499Tony píše:To není Filipovo, ten má vejfuk normálka vzadu, jeden. Tenhle kluk byl z JH a přitáh ho tam Záchwat. Mimochodem, jestli máš ten kontakt na Filipa, docela by se mi hodil. Díky.RedBaron píše:Jo, tu má Filip z ČB, můžu dodat kontakt myslímBlumen_071 píše:mno jedna oranzova to ma, byl s tim nekdo na srazu u Tonyho u CB. zkus prolizt fotky ze srazu....
nakou fotku mam i doma ale nesoustredil jsem se zrovna na ty vyfuky
joj, uz vidim ze me predbeh fido, ja myslel ze je chces tahnou pod prahama...
......Čára není zeď !......
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Je nějakej problé, když se s dvěma laufama dělaj emise ? Myslím, že u emisí je důležitý, aby nebyl vejfuk děravej. To, si myslím, znamená, že chtěj aby 100% plynů šlo k měřící sondě. Takhle půjde cca polovina jinam.
Možná je to totáles blbost, ale jak to teda je? Nebudou kvůli tomu na emisích-STK dělat problémy?
Je o tom zmínka v homologačním listu FIA ?
Dva vejfučky je krásná věc, ale aby nebyly problémy i s bengama.
Možná je to totáles blbost, ale jak to teda je? Nebudou kvůli tomu na emisích-STK dělat problémy?
Je o tom zmínka v homologačním listu FIA ?
Dva vejfučky je krásná věc, ale aby nebyly problémy i s bengama.
BMW The Ultimate Driving Machine
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
2 Matyas: tlumič klasicky vlevo (nebo vpravo, záleží, odkud na to koukáš ), ale odbočka byla těsně před ním. Tudíž ten druhej pár byl bez tlumiče. Docela dobře to znělo, ale výkonu to rozhodně nenapomohlo. Esteticky to ale bylo přesně to, co jsem chtěl.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Vzdyt 325 ma dve trubky z tlumice, takze sondu muze strcit jen do jedny. A tak taky nejde 100% plynu kolem sondy. S tim deravym vejfukem to bude spis kuli prisavani cersvyho vduchu do vyf. plynu a to muze mereni ovlivnit.DAN píše:Je nějakej problé, když se s dvěma laufama dělaj emise ? Myslím, že u emisí je důležitý, aby nebyl vejfuk děravej. To, si myslím, znamená, že chtěj aby 100% plynů šlo k měřící sondě. Takhle půjde cca polovina jinam.
Možná je to totáles blbost, ale jak to teda je? Nebudou kvůli tomu na emisích-STK dělat problémy?
Je o tom zmínka v homologačním listu FIA ?
Dva vejfučky je krásná věc, ale aby nebyly problémy i s bengama.
Pouze uvaha.
Díky, ale já bohužel myslel jinýho Filipa, z Budějc Aby nedošlo k další mýlce, tak toho s oranžovou 18, co dělá v CitruFil píše:viewtopic.php?t=4499Tony píše:To není Filipovo, ten má vejfuk normálka vzadu, jeden. Tenhle kluk byl z JH a přitáh ho tam Záchwat. Mimochodem, jestli máš ten kontakt na Filipa, docela by se mi hodil. Díky.RedBaron píše: Jo, tu má Filip z ČB, můžu dodat kontakt myslím
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Sedliacky rozum mi hovorí, že by to musel byť menší tlmič. Predpokladám, že koncový diel je stavaný na dva vstupy a určité prúdenie plynov cez neho. Toto by asi mal posúdiť odborník na laďáky.Iwan píše:Já bych si to představoval trochu jinak....
druhou vstupní trubku bych uříz v ohybu a nasměřoval ke druhému tlumiči...díru v tlumiči zaslepit=na každé straně jeden tlumič, do kteýho vede jen jedna roura...co vy na to ??? šlo by to???
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220