Hledám radu. Co koupit? BMW samozřejmě.
Hledám radu. Co koupit? BMW samozřejmě.
Potřeboval bych poradit s výběrem bavoráku, mělo by se jednat o trojkovou nebo pětkovou řadu s rozumnou motorizací, potřebujeme závěs pro káru a aby auto zvládlo tahat i opravdu těžké náklady. Dále je podmínkou nezávislé topení (to asi není problém), bydlíme na vesnici tudíš bych se asi vyhnul dieselu (v zimě problémy) líbí se mi benzínovej trojlitr.
Takže mě zajímají zkušenosti, například s pohonem zadních kol (já vím lítá to smykem to právě chci ale rodičům by se to asi moc nezdálo) A hlavně jak je to v zimě? Dá se s tim něco rozumně projet, nebo se vyplatí čtyřkolka? A kolik se pohybuje spotřeba 3,0?Potřeboval bych prostě dobře vypadájící, silné auto pro podmínky venkova.
Budu vděčný za každou radu. Je tu spousta lidí co tomu rozumí. Co byste doporučili?
Takže mě zajímají zkušenosti, například s pohonem zadních kol (já vím lítá to smykem to právě chci ale rodičům by se to asi moc nezdálo) A hlavně jak je to v zimě? Dá se s tim něco rozumně projet, nebo se vyplatí čtyřkolka? A kolik se pohybuje spotřeba 3,0?Potřeboval bych prostě dobře vypadájící, silné auto pro podmínky venkova.
Budu vděčný za každou radu. Je tu spousta lidí co tomu rozumí. Co byste doporučili?
Například vozejk s dvěma koněma, zkus mě přesvědčit o dieselu když nafta stojí skoro stejně (leda že by bylo uplně nízká spotřeba) Jinak preferuji benzín. Cenu do 1,5 mil. DíkyMazety píše:jaká cenová představa?
co je to těžký náklad?
jinak s tím dízlem jsi na omylu, že by špatně chytal v zimě, možná tak vylítanej střep
To jsem si myslel, nespíše kombi (touring že?) Pokud se to bude držet kolem 10litrů bylo by to ok. Nissan Primera 1,8 85kw průměr 8,5 při hoooodně klidné jízdě.marty87 píše:Kup 330IX a seš vysmátej, neboli čtyřkolku. S tím třílitrem se dá jezdit i za osm, když ji naložíš tak 12-15. Průměr 9 - 10l.
K X5 - SUV se chci vyhnout v čem by bylo X5 lepší?
Jo to máš pravdu, taky bych nekupoval nový auto ale rodiče jsou rodiče, padne to na jeden model kterej budeme mít výhledově tak 8-10 let proto nechci udělat chybu. Takžný zařízení je podmínkou ale zase to nebude tahat náklady každej den. Co takhle 530xi? Nebylo by na ten příves lepší? Ale zase vyšší váha což až budu na letišti v kámeně blbnout bokem..........
EDIT: Jak funguje ta čtyřkolka? Standartně běží zadní náhon a v případě potřeby se přidá předek? Doufám že po vypnutí všech serepetiček půjde lítat smykem.
EDIT: Jak funguje ta čtyřkolka? Standartně běží zadní náhon a v případě potřeby se přidá předek? Doufám že po vypnutí všech serepetiček půjde lítat smykem.
-
- Příspěvky: 376
- Registrován: 21. 01. 2007 11:24
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý nápad ... být na jeho místě bych do toho šelales. píše:já myslím, že po tom co píšeš by pro tebe bylo lepší X5 ve všem. ta trojka na nějaký divoký tahaní navěsu moc není. jestli máš prostor tak co varianta discovery na tvrdou praci a BMW na zabavu? do te cenove relace seženeš jak zachovalý disco, tak zachovalou M3 a ještě ti zbude:-)
Semry píše:Jo to máš pravdu, taky bych nekupoval nový auto ale rodiče jsou rodiče, padne to na jeden model kterej budeme mít výhledově tak 8-10 let proto nechci udělat chybu. Takžný zařízení je podmínkou ale zase to nebude tahat náklady každej den. Co takhle 530xi? Nebylo by na ten příves lepší? Ale zase vyšší váha což až budu na letišti v kámeně blbnout bokem..........
EDIT: Jak funguje ta čtyřkolka? Standartně běží zadní náhon a v případě potřeby se přidá předek? Doufám že po vypnutí všech serepetiček půjde lítat smykem.
no na letišti v kámeni blbnout už nebudeš má ho novej majitel a ten už neovolí žádnej marast a myslim že už je to letiště oplocený
šel bych do X5 nebo 530d
já ti nevím čoveče, k tomu tahaní navěsu osobakem sem skeptickej, ne že by to nezvládl, ale bude dostávat šileně naprdel, navíc pokud to budeš mít v automatu, což u aut v te cenove relaci je skoro samozřejmost...nedokážu si představit co a jak často s tím budeš tahat, ale každopádně pokud budeš mít zasebou navěs a pojedeš na sněhu 4kolku potřebuješ určitě(o ničem jiným nepřemýšlej), no a pak na nějaký velký blbnutí na letišty zapomen(snad jen v zimě)...zdá se mi že od toho auta chceš moc, navíc pokud chceš aby ti sloužilo tak dlouho.Semry píše:Jo to máš pravdu, taky bych nekupoval nový auto ale rodiče jsou rodiče, padne to na jeden model kterej budeme mít výhledově tak 8-10 let proto nechci udělat chybu. Takžný zařízení je podmínkou ale zase to nebude tahat náklady každej den. Co takhle 530xi? Nebylo by na ten příves lepší? Ale zase vyšší váha což až budu na letišti v kámeně blbnout bokem..........
EDIT: Jak funguje ta čtyřkolka? Standartně běží zadní náhon a v případě potřeby se přidá předek? Doufám že po vypnutí všech serepetiček půjde lítat smykem.
Letiště má jinej majitel to jo ale jezdit se furt dá přes trávu a seš tam a můžeš si vesele krosit Před dvouma týdnama jsme tam byli s asconou. 530d? Důvod?
2ales: automat rozhodně ne, nejsem žádnej šílenec ale občas bych ten smyk rád zkusil, jak je to s obyčejným pohonem zadních na sněhu projede to vůbec něco nebo je to uplně v háji? Kámošova E30 byla v zimě dost nahraná...............
2ales: automat rozhodně ne, nejsem žádnej šílenec ale občas bych ten smyk rád zkusil, jak je to s obyčejným pohonem zadních na sněhu projede to vůbec něco nebo je to uplně v háji? Kámošova E30 byla v zimě dost nahraná...............
já v zimě s E30 neměl nikdy problem asi to bylo rukama:-)Semry píše:Letiště má jinej majitel to jo ale jezdit se furt dá přes trávu a seš tam a můžeš si vesele krosit Před dvouma týdnama jsme tam byli s asconou. 530d? Důvod?
2ales: automat rozhodně ne, nejsem žádnej šílenec ale občas bych ten smyk rád zkusil, jak je to s obyčejným pohonem zadních na sněhu projede to vůbec něco nebo je to uplně v háji? Kámošova E30 byla v zimě dost nahraná...............
PS: jinak muj nazor je, pokud to auto chcete mít tak dlouho se dieslu vyhnout obloukem. benzín je držák a netrpí docela se prodražujícíma nemocema dieslu.
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha