Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Mirek
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 09. 02. 2004 11:46
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mirek » 27. 02. 2004 15:15
má z vás někdo zkušenosti s vrtanými kotouči?
Funguje to?
-
Geront
- Příspěvky: 316
- Registrován: 08. 12. 2003 10:53
- Bydliště: 30 Km od Berouna
Příspěvek
od Geront » 27. 02. 2004 16:16
Samo, že to funguje, o tom ani tralala.
BMW RULEZZZ !
-
Mirek
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 09. 02. 2004 11:46
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mirek » 27. 02. 2004 16:52
jestli víš něco víc tak se nestyď a napiš to
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 27. 02. 2004 16:58
Řezaný jsou ještě lepší.
-
Geront
- Příspěvky: 316
- Registrován: 08. 12. 2003 10:53
- Bydliště: 30 Km od Berouna
Příspěvek
od Geront » 27. 02. 2004 17:01
Řezaný jsou ještě lepší. to jsem byl já, jen jsem čistil wokna, takže to nemělo cookie. Jen víc špiněj a žerou desky, ale brzdí to kua gut. Zkus Zimmermana.
BMW RULEZZZ !
-
Mirek
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 09. 02. 2004 11:46
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mirek » 27. 02. 2004 17:06
řezaný? myslíš s drážkou?
Zimmermany jsem měl na mysli
-
Geront
- Příspěvky: 316
- Registrován: 08. 12. 2003 10:53
- Bydliště: 30 Km od Berouna
Příspěvek
od Geront » 27. 02. 2004 17:11
Jasně, správná volba, schváleno a potvrzeno. Jen se vyser na ekologii a dej desky s azbestem. Sice špiněj o poznání víc, ALE BRZDĚJ! Jo a vždycky se poutej pásama, jestli to zahamtneš, zlomí Ti to palce a prohodí oknem. Nechat se přejet vlastním autem není to pravý ořechový.
BMW RULEZZZ !
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 27. 02. 2004 17:12
A co k nim za destičky, ptal jsem se na ferodo FDS 2500 a bylo mi řešeno že brzdej až za tepla takže do normálního provozu nevhodné. máte s tím někdo zkušenost?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
BaVomil
- Příspěvky: 259
- Registrován: 12. 02. 2003 00:14
- Bydliště: děčín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od BaVomil » 27. 02. 2004 17:16
s vodlitýma dírama jako dělá porsche sou gut.
vrtaný sou křápy. při pořadným brždění se u děr vytvořej napěťový trhliny. jen drážkový na todle netrpjej.
voboje vohlodávaj destičky rychlejc.
-
speedfred
- Příspěvky: 361
- Registrován: 01. 10. 2003 17:36
- Bydliště: niekde v CSSR
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od speedfred » 27. 02. 2004 17:36
mam doma kotuce ,ktore su vrtane a maju aj drazky,cez vikend ich snad nahodim a potom napisem
vcelku to ujde
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 27. 02. 2004 17:48
No to je fajn a co k nim dáváš za destičky

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
Mirek
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 09. 02. 2004 11:46
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mirek » 27. 02. 2004 17:50
myslím že jsem někde četl, že Ferodo DS 2000 jsou do normálního provozu nevhodné
-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 27. 02. 2004 17:51
ds 2500 by jeste meli byt v pohode....to ze brzdej az po zahrati neznamena ze nebrzdej...jde jen o jejich efektivitu...nedivil bych se kdyby i za studena brzdily trikrat lip nez nakej no name shit za 400 kila...
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 27. 02. 2004 18:05
Mirek píše:myslím že jsem někde četl, že Ferodo DS 2000 jsou do normálního provozu nevhodné
Mě to řekli taky, nejlíp prej brzděj když jsou kotouče červený

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 27. 02. 2004 18:09
Hanis píše: nejlíp prej brzděj když jsou kotouče červený

to je pravda...ale z nas to asi stejne nidky neotestuje...cili ja bych do 2500 sel...resp.chci...
jinak 2000 jsou v pohode...to je skoro serie...
DS 3000 je total race a pak je jeste DS PERFORMANCE a ty by meli byt nakej misung vsech existujicich DS serií...
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 27. 02. 2004 18:36
GeRoX píše:...cili ja bych do 2500 sel...resp.chci...
A kdy to hodláš testnout? Mě by se ty DS 2500 taky zamlouvaly a nechci dát na keci (znáš to jedna paní povídala), chtěl bych slyšet názor od někoho kdo s nima jezdí.

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 27. 02. 2004 20:45
Onehda jsem se cestou z Praglu stavoval v prodejne Ferodo, v Zidnevsi u Mlade Boleslavi, nechat nanytovat spojku. Pri te prilezitosti jsem se ptal na brzdove desky DS2500 a pak DS2000. Ani jedna z techto smesi neni v programu Ferodo pro E30. Hledali hledali a nenasli.
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 27. 02. 2004 20:49
Tak s ferodama už se trápit nemusím, ale co tam dát za destičky, aby něco vydržely?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
poklad
- Příspěvky: 248
- Registrován: 23. 02. 2003 00:47
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od poklad » 27. 02. 2004 22:34
osobne tam budem davat kotuce omp vrtane a z drazkov dosticky ferodo 2500 prisli v stredu a po porovnani su zhodne z originalom aj ked na skatulke je popisane nieco ako saab

-
RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od RedBaron » 28. 02. 2004 01:22
poklad píše:osobne tam budem davat kotuce omp vrtane a z drazkov dosticky ferodo 2500 prisli v stredu a po porovnani su zhodne z originalom aj ked na skatulke je popisane nieco ako saab

magic co lítá s integrálou mluvil o OMP brzdách sakumprásk, kotouče i desky na celý auto. Jsou prej jediný, který nezvlní po pár serpentýnách a jsou na celý auto za 14 tisíc. My jsme na tátovo sedmu nacpali v dobré víře ATE Powerdisky a po pár tisících km už je zase cejtit, jak třepou předkem.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT