E30 vs E36
E30 vs E36
Zdravím všechny baworáky a E30cítkáře zvlášť,
tak jsem koukal na starý videa ze sosnový a byla tam jedna E36 a drifty nic moc, tak mě tak napadlo, jakej je rozdíl v E30 oproti E36 na blbnutí (drifting, burnouty a vůbec ovladatelnost a rychlost v ostrých zatáčkách nebo slalomu...). Nemůžu srovnávat z vlastní zkušenosti v E36 jsem nejel, ale myslím si, že E30 bude se stejným obsahem motoru, přovodovkou a diferákem vždycky rychlejší a obratnější, přece jenom E36 je o dost větší a asi i těžší nebo ne? Jenom by mě zajímalo, jak to ve skutečnosti je.
Díkec.
tak jsem koukal na starý videa ze sosnový a byla tam jedna E36 a drifty nic moc, tak mě tak napadlo, jakej je rozdíl v E30 oproti E36 na blbnutí (drifting, burnouty a vůbec ovladatelnost a rychlost v ostrých zatáčkách nebo slalomu...). Nemůžu srovnávat z vlastní zkušenosti v E36 jsem nejel, ale myslím si, že E30 bude se stejným obsahem motoru, přovodovkou a diferákem vždycky rychlejší a obratnější, přece jenom E36 je o dost větší a asi i těžší nebo ne? Jenom by mě zajímalo, jak to ve skutečnosti je.
Díkec.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Nevim, co znamená výraz "o dost větší" to bude asi tím, že jsi v e36 nejel bezprostředně po e30. Shrnutí z mojí zkušenosti je, že pocitově se e36 origo proti e30 v zatáčkách méně naklání a pocit z jízdy v kabině je v pozitivním smyslu méně intenzivní, z hlediska minimální hlučnosti a přenášených vibrací. Tedy těžko srovnávat auta, která nemají najeto stejný počet km.
Dá se blbnout, ale ty opravy vyjdou jaksi dráž. Dvě auta jsem chvilku taky praktikoval.Flery píše:s E36 se da blbnout taky a dost dobre ver že jo ale už to neni motokara E30 takže furt ti nezbyde nic jinýho než mít dvě auta
V té E30 byl ten dojem, jak zmiňoval melíšek, intezivnější. Třeba v zimě nebyl problém na E30 "utrhnout" prdel, ale ono to většinou nějak potom samo jelo jak chtělo a snadno se to rozkmitalo. Zatím co E36 musíš k tomu utržení prdele donutit víc plynem, takže si to víc řídíš sám, a taky se zpátky líp chytne a rozkmitat se mi ji ještě nepovedlo. E36 ti prostě víc "odpustí" a je jistější - na normální každodenní ježdění je to ideální.
Pokud na to máš a chceš auto na ježdění a auto na blbnutí, tak asi musíš mít opravdu dvě .
Jezdil se v e21, e30 i e36. Tezko porovnat prilis rozdilne modely a stav. konkretne:e21 318i, rv82- ma total v haji pr. tlumaky- e30 to byl trochu basta: 324d v touringu rv88 stav ???- e36 opet 318i rv92 v dobrem stavu. Rozhodne nejnizsi z nich byla e30 - a zadnej snizenej podvozek. Nejrychleji se daj projizdet zatacky e36, ale na blbnuti jsou mozna starsi modely lepsi, minimalne jsou lehci ...
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, 535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
Jinak souhlasim s MeliskemMelisek_076 píše:Nevim, co znamená výraz "o dost větší" to bude asi tím, že jsi v e36 nejel bezprostředně po e30. Shrnutí z mojí zkušenosti je, že pocitově se e36 origo proti e30 v zatáčkách méně naklání a pocit z jízdy v kabině je v pozitivním smyslu méně intenzivní, z hlediska minimální hlučnosti a přenášených vibrací. Tedy těžko srovnávat auta, která nemají najeto stejný počet km.
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, 535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
Myslim ze E36 je lepsi nez E30 stejne tak jako E46 je lepsi nez E36. Vyvoj jde proste dal ale blbnout se da se vsim. I s dieslem
http://test.axonsystems.cz/bmwklub/LukasH_drifts.avi
http://test.axonsystems.cz/bmwklub/LukasH_drifts.avi
Predpokladam, ze jsi mel tu ces jet kotel s obema, kdyz o tom tak zasvecene mluvis...Mirek píše:osobně mám rád auta která za mě nerozhodují viz různé záchranné el.hydraulické systémy, na druhou stranu je pravdu že vývoj zastavit nelze, ale třeba M 3-E36 lepší nebyla, měla sice větší výkon atd. ale neposkytovala takovou zábavu jako M 3 E30
M3 e36 byla a je lepší na každodenní ježdění než M3 e30 to je všeobecně známo, jen opravdoví fajnšmekři tvrdí že M3 E30 je lepší, maj sic pravdu, ale to se týká jen ježdění na okruhu a pod.LOPOLO píše:lituji, ale to je nesmysl. Chapu, ze ty auta mate radi ale jak se zacnou ignorovat fakta ....Flery píše:nechci se nikoho zastávat ale M3 E30 je lepsi na zrychleni jak M3 E36 aspon co kde bylo psano,videa a tak
P.S. prosím nekamenovat...
Já bohužel nejel ani v jedný z těch M3 ale jel jsem v obou 325 a dojem se shodoval s tím co mi řekl člověk který vlastnil obě verze M3 a to je:
E30 je jako motokára a všechno cítíš hodně intenzivně.
U e36 je všechno víc v klidu ale jedeš stejně rychle a v max. rychlostech je mnohem jistější. Prostě co se týče hluku pohodlí vibrací atd. To potom dělá celkově pocit bezpečí spíš u tý E36.
E30 je jako motokára a všechno cítíš hodně intenzivně.
U e36 je všechno víc v klidu ale jedeš stejně rychle a v max. rychlostech je mnohem jistější. Prostě co se týče hluku pohodlí vibrací atd. To potom dělá celkově pocit bezpečí spíš u tý E36.