I E30 muže letět 300km/h a vypadat normalně

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

I E30 muže letět 300km/h a vypadat normalně

Příspěvek od Spooky-0987 » 26. 02. 2004 00:00


Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: I E30 muže letět 300km/h a vypadat normalně

Příspěvek od RedBaron » 26. 02. 2004 00:07

Spooky-0987 píše:Tak takovou bych chtěl, ale ne v M3 boudě.
To je pravda, v chromákovi 316i na plecháčích zatopit novýmu SL55 AMG, to by byla větší frajeřinka :P
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 26. 02. 2004 00:15

:D :D :D něco tak podobnýho.

a nebo tohle by mi libilo.
ale jen 9 ks vyrobeno.
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00377.htm

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 26. 02. 2004 10:03

No me by M3 kastle nvadila, no mit prachy tak by mi vubec M3 nevadila. No tak zcela mimochodem mam stazeny video kde sprintuje preplnovana M3 e30 a pisou u toho ze je to World record - to nevim jestli je pravda, ale Toyotu Supra pojede takovy stylem, ze bych tomu i veril
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26. 02. 2004 15:21

jestli je pravda že těch Alpin bylo jenom 9 ks tak jednu někdo v Čr roztřelil, já jsem zní měl sedačky a kámoš papíry postavil na ně B 6

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26. 02. 2004 15:23

v BMW magazínu jsem někdy četl že někdo měl M 3 na rallyecross, byla to 4x4, turbo asi 600 ps a 0-100 za 2,5 vt.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 26. 02. 2004 18:37

Mirek píše:v BMW magazínu jsem někdy četl že někdo měl M 3 na rallyecross, byla to 4x4, turbo asi 600 ps a 0-100 za 2,5 vt.
...to musim mit 0-100 2,5sec....to je masakr de to vubec??
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26. 02. 2004 18:56

to auto vážilo asi 800 kg, tak máš co dohánět 8)

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 26. 02. 2004 21:01

Mirek píše:v BMW magazínu jsem někdy četl že někdo měl M 3 na rallyecross, byla to 4x4, turbo asi 600 ps a 0-100 za 2,5 vt.
To uz je vic nez 1g!!!! Presne 1,13g. To uz je vostry!!! Kolik ma F1?

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26. 02. 2004 22:00

F 1 má i s pilotem 600 kg

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 26. 02. 2004 22:26

Mirek píše:F 1 má i s pilotem 600 kg
Technical specifications WilliamsF1 BMW FW26

Transmission WilliamsF1 semi-automatic

Clutch AP

Chassis Carbon Aramid epoxy composite, manufactured by WilliamsF1

Suspension WilliamsF1

Steering WilliamsF1

Cooling system Water and oil radiators

Brakes Carbon Industrie carbon discs and pads operated by AP calipers

Lubricants Castrol

Fuel Petrobras

Wheels O.Z: 13 x 12 front, 13 x 13.7 rear

Tyres Michelin

Cockpit instrumentation WilliamsF1 digital data display

Steering wheel WilliamsF1

Driver’s seat Anatomically formed in carbon/epoxy composite material with Alcantara covering

Extinguished systems WilliamsF1/Safety Devices

Front Track Maximum allowance

Rear Track Maximum allowance

Weight 605 kg including driver and camera



dobrý ne
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 27. 02. 2004 09:45

Mirek píše:F 1 má i s pilotem 600 kg
Ja sem myslel zrychleni!!!

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 27. 02. 2004 10:16

Perfektní technické zvládnutí přítlaku hraje velkou roli také na belgickém okruhu Spa-Francorchamps. Jeho vlivem se při průjezdu zatáčkou Eau Rouge rychlostí 280 km/h stává z 600kilogramového monopostu dva a půl tunová raketa na kolech, v níž musí jezdec překonat boční zrychlení 3,6 g.

Největší rychlost: 369 km/h
Akcelerace: 0-200 km/h = 4,5 vteřiny
na 100 to nestojí za řec :twisted:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 27. 02. 2004 13:26

Flery píše:Perfektní technické zvládnutí přítlaku hraje velkou roli také na belgickém okruhu Spa-Francorchamps. Jeho vlivem se při průjezdu zatáčkou Eau Rouge rychlostí 280 km/h stává z 600kilogramového monopostu dva a půl tunová raketa na kolech, v níž musí jezdec překonat boční zrychlení 3,6 g.

Největší rychlost: 369 km/h
Akcelerace: 0-200 km/h = 4,5 vteřiny
na 100 to nestojí za řec :twisted:
0-200 4.5s to je prumerne 1.25g - oproti tomu Bawu (rozdil 200kg) nic moc :D - Tam uz bude nekde limit prenosu momentu na vozovku 0-100 jeste moc nefungujou kridla.

Ta zatacka ma polomer 171m - to neni az tak vostra, ale bude zase dloooouha - a sou tam pripoutany - akorat hlava i s helmou bude mi nejakech 50kg.

To kdyz jede takovej Herman Mayer 120km/h a musi nekde riznout zatacku - dejme tomu o polomeru 50m (na sjezdovce nic neobvyklyho), tak na nej pusobi 2.25g a musi nohama udrzet cca 280kg - 2 minuty v kuse mijivyho zatizeni. To je frajerina. :twisted:

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 27. 02. 2004 14:08

sakra ty si chytrej ULI super dobrý to vědět..tyhle info sou bohužel od Ferrari ale motor PS tají...aby se neztrapnili před BMW...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 27. 02. 2004 18:22

Flery píše:sakra ty si chytrej ULI super dobrý to vědět..tyhle info sou bohužel od Ferrari ale motor PS tají...aby se neztrapnili před BMW...
To neni nic chytryho - to je fyzika pro zakladni skoly.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 02. 2004 18:45

Flery každý deň niečo objavuje... :D
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 28. 02. 2004 01:31

Uli_d píše:
Flery píše:sakra ty si chytrej ULI super dobrý to vědět..tyhle info sou bohužel od Ferrari ale motor PS tají...aby se neztrapnili před BMW...
To neni nic chytryho - to je fyzika pro zakladni skoly.
..hm ale já sem ze zakladky...přes 10 let :all coholic:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 28. 02. 2004 01:36

Pár let zpátky jsem četl o formulích taky zajímavej článek. Jednalo se o Williams Damona Hilla, který zrychloval 0-100 za 2.8 sekundy a 100-200 opět přesně 2.8 sekundy. Bylo to proto, že přesně tohle dovolí pneumatiky, jejich limit motor pokouší až někam ke 220 km/h. Na jedničku jezdí formule i 150, nad 250 kmPh ji začne výrazněji brzdit aerodynamický odpor.

K tomu, co se dá s notnou dávkou štěstí ještě potkat na silnici: Corvette od Lingenfeltera dělá stovku za 1.8 vteřiny a Dodge Viper Hennessey dělá 237 km/h za 8.98 sekundy :o)

Tý rallyecrossový M3 bych opravdu věřil, jsou to hustý bestie a větší se snad staví jen na Pikes Peak.

Moje osobní největší překvápko bylo vidět na VOXu v TV speciál Audi S1 laděnej MTM. Tohle oranžový žihadlo mělo 1010 PS, 760 Nm a 200 km/h dělalo na prachu za osm vteřin za naprosto nepochopitelného ryku pětiválce. :shock:
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 28. 02. 2004 09:28

Njn - dejou se ruzny neuveritelny veci.

Nedavno sem videl porad o tech zavodech na ledu - pro priznivce jizdy dverma napred idealni disciplina. Ale co me zarazilo, ze ty auta maj 400k - nikdy sem v takovejch podminkach nejel, takze nevim - jestli ten vykon je skutecne tak nutnej - jestli by jim to tam nakej sikovnej strejda s iX (treba Francis :D ) nenandal. Voni maj sice hreby v pneumatikach, ale prenest 400k - o momentu nemluve na led asi nebude zadna prdel. I kdyz - oni asi vedej co delaj .... :?:

Odpovědět