Dlouho startuje

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Dlouho startuje

Příspěvek od Paja » 30. 07. 2007 06:13

Chlapi tak mám v autě konečně 6Vál ale je to jak já říkám Fáze 1 zatím 320 z palsta m20. Problém je ale ten že motor když dlouho stojí tak špatně startuje - čím to je? Musím ho točit tak 20sekund než se rozběhne. Zatím jsem nic nezkoumal - byl jsem rád že vůbec jezdím! :D Tak prosím poraďte!

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 30. 07. 2007 08:56

Co baterka?
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 30. 07. 2007 09:00

baterka? :lol: to asi tezko kdyz to toci ne? :)

spis bych pouzil funkci hledat, je to otrele tema pro M20ky 8)
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 30. 07. 2007 09:01

nene ta je ok motorem to točí krásně jen to nechce chytit a tak po 20 sekundách to začne zapalovat a jakmile chytne tak je v poho a potom ho vypnu a chvíli stojím a zas nic. Probíral jsem to s pinkim zkusím zapojit čerpadlo naplno ať tlačí a pokud to taky nepůjde tak to budou vstřiky. Já myslel že to chce nějaký zpětný ventil na benzín - něco jak je na ostřikovačích!

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 30. 07. 2007 09:02

Zave píše:baterka? :lol: to asi tezko kdyz to toci ne? :)

spis bych pouzil funkci hledat, je to otrele tema pro M20ky 8)

Mě to tohle dělalo když mi umírala a pak už nedělala nic :lol:

Je pravda, že nemám M20.
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 30. 07. 2007 09:05

Zave píše:baterka? :lol: to asi tezko kdyz to toci ne? :)

spis bych pouzil funkci hledat, je to otrele tema pro M20ky 8)

Ok jasně zkusím hledat

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 07. 2007 09:59

patrne padá benzín zpet do nadrze. hadicky an privod sou ok? Neprohodil si privod a odvod? regulator tlaku paliva na liste je zapojenej?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 30. 07. 2007 10:05

Maxi já vím že tomu fest rozumíš jen já ne tak pomalu pomalu. :D
Včera jsem to teprve přehodil takže dnes koupím nové palivové hadice, a zkusím to zapojit nachvíli natvrdo to čerpadlo že by tlačilo benzín ještě před nastartováním. Kdyby to pomohlo tak vím že se mi vrací benzín do nádrže a řešil bych to nějakým ventilem - jako ostřikovače asi. Nebo tě napadá něco jiného?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 07. 2007 10:16

Paja píše:Maxi já vím že tomu fest rozumíš jen já ne tak pomalu pomalu. :D
Včera jsem to teprve přehodil takže dnes koupím nové palivové hadice, a zkusím to zapojit nachvíli natvrdo to čerpadlo že by tlačilo benzín ještě před nastartováním. Kdyby to pomohlo tak vím že se mi vrací benzín do nádrže a řešil bych to nějakým ventilem - jako ostřikovače asi. Nebo tě napadá něco jiného?
nene. Otazka: jakej motor tam byl predtim?

Pokud das cerpadlo natvrdo, budes mit jistotu akorat ze slape, pac kdyby neslapalo, motor by si jen pricucaval dle potreby a to by taky mohlo zpusobvat tvuj problem.

Motor je z plastu, takze mel bys mit bud jen jedno hlavni velke cerpadlo v nadrzi ktere se rozbehne az po startu nebo dve - jedno podavaci v nadrzi a jedno tlakove pod prahem - a ty by meli taky startovat az po startu, jelikoz si tam dal Motronic motor z plastu. Motronic manazment nepouziva zadne zpetne ventily, tak mozna mas jen nekde malou netesnost a ta zpusobuje padani. Po natoceni motor jde hezky? Drzi? pri zatezi za jizdy - kopce, plnej kotel a pod. - necuka?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 30. 07. 2007 10:30

Mám plasta a motor z plastu taky. Po nastartování se drží moc nízko a kolísá při přidání plynu na 1200 jede plynule a pak už drží pěkně. v kopci necuká a na rovinkách ani při plném neprotestuje. Ale jak říkám svezl jsem se včera poprvé tak mám asi někde netěsnost. Ale to bych viděl na třeba sací hadici za váhou vzduchu ale to by němělo asi vliv na startování.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 07. 2007 10:35

Paja píše:Mám plasta a motor z plastu taky. Po nastartování se drží moc nízko a kolísá při přidání plynu na 1200 jede plynule a pak už drží pěkně. v kopci necuká a na rovinkách ani při plném neprotestuje. Ale jak říkám svezl jsem se včera poprvé tak mám asi někde netěsnost. Ale to bych viděl na třeba sací hadici za váhou vzduchu ale to by němělo asi vliv na startování.
spis mas netesnost v palivovem okruhu. Poradne projdi vsechny hadicky nebo je rovnou vymen.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 30. 07. 2007 10:37

Dneska je vyměním a hned zkontroluju i celý spodek auta jestli jsem někde nějakou nepřehlédl.

Děkuji zatím za rady.

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 31. 07. 2007 09:47

Tak je to nějaké divné - ráno v 6 včera to nestartovalo musel jsem točit motor tak 15 -20 sekund pak chytil - odpoledne jsem přišel z práce a chytil hned na první otočení - jel jsem na poštu a nechytil, pak na barák - zkontroloval kabely, vyměnil benzínové hadice - ješte tam mám praskou hadici na odvětrání víka ventilů - ale jedno zjištění mám - nové hadice jsou lepší ale stále na volnoběh je motor v moc nízkých ot a celý se třese nevím kolik točí volnoběh chybí mi taková ta taktovací kostička do otáčkoměru ale třese se a vynechává ale když odpojím váhu vzduchu (kabel) tak se motor uklidní a zvýší ot tak o 100 - 150 ot/min. ???????????????????? co s tím je?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 07. 2007 09:59

Paja píše:Tak je to nějaké divné - ráno v 6 včera to nestartovalo musel jsem točit motor tak 15 -20 sekund pak chytil - odpoledne jsem přišel z práce a chytil hned na první otočení - jel jsem na poštu a nechytil, pak na barák - zkontroloval kabely, vyměnil benzínové hadice - ješte tam mám praskou hadici na odvětrání víka ventilů - ale jedno zjištění mám - nové hadice jsou lepší ale stále na volnoběh je motor v moc nízkých ot a celý se třese nevím kolik točí volnoběh chybí mi taková ta taktovací kostička do otáčkoměru ale třese se a vynechává ale když odpojím váhu vzduchu (kabel) tak se motor uklidní a zvýší ot tak o 100 - 150 ot/min. ???????????????????? co s tím je?
neco je s vahou nebo kabelazi
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 31. 07. 2007 10:21

To je možné ale váha to dělá jen na volnoběh jakmile jde motor do otáček tak se chytne ale včera jsem ho poslouchal a jede čistě a sem tam jeden válec jakoby vynechá - nejede uplně čistě! Co se má stát když odpojíš váhu na m20? mám kat i lambdu!

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 07. 2007 11:06

vsechny spinace, uzavery, ventily sou ok? ten tenkej bazmek od uhlikovyho filtru co jde zespoda od uhliku do klapky je zapojenej pres ventil?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 31. 07. 2007 11:10

Tak teď si nejsem jistý jestli chápu který bazmek - před uhlíkovým filtrem je takový ventil a do toho vede kablík ten zkontroluju a jinak tam vedou jen hadičky. Myslíš ten ventil?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 07. 2007 11:30

Paja píše:Tak teď si nejsem jistý jestli chápu který bazmek - před uhlíkovým filtrem je takový ventil a do toho vede kablík ten zkontroluju a jinak tam vedou jen hadičky. Myslíš ten ventil?
no on je mezi uhlikovym filtrem a klapkou, vede do nej konektor, jedna hadicka dovnitr, jedna ven
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 31. 07. 2007 11:35

ok už asi vím co myslíš dneska to kompletně projdu a zkusím i prostříknout kontakty ve všech těchhle konektorech!

Snad to pomůže. A ještě mám jeden dotaz - Mám teď jakoby posunutou kulisu řazení - je to moc vepředu jedničku a trojku tam musím uplně nacpat - mám zkrátit tu tyč řazení co vede do převodovky - jedna je hliníková a druhá je železná se dvěma čepy na konci tak tu že?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 07. 2007 12:16

Paja píše:ok už asi vím co myslíš dneska to kompletně projdu a zkusím i prostříknout kontakty ve všech těchhle konektorech!

Snad to pomůže. A ještě mám jeden dotaz - Mám teď jakoby posunutou kulisu řazení - je to moc vepředu jedničku a trojku tam musím uplně nacpat - mám zkrátit tu tyč řazení co vede do převodovky - jedna je hliníková a druhá je železná se dvěma čepy na konci tak tu že?
no mas posunutou proto, ze skrin na R4 je kratsi a tedy potrebuje delsi tahlo rizeni, to tahlo bud zkrat nebo sezen z 2.0, jsou jich mraky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět