Touring
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Mam 325iX Touring v skoro plne nalozi (klimatizace, el.sibr, el.skla, el.zrcatka, tempomat, vyhrivane sedacky + zrcatka + zamky + ostrikovace, intensivni ostrikovace, roleta a sitka v kufru, odnimatelne tazne, zrcatko s lampickama, ... akumulator 90Ah) a i kdyz je to 4x4 tak rocni prumerna spotreba je 11,13 l/100km vcetne Sosnove a srazu a sprintu a kraveni a tak. Je to dlouhodoby prumer za 30k km. Nejmene 9,3 Pri ceste do Nemecka, nejvice 13 pri zimnim jezdeni po Spindlu a kraveni na letisti.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Doufám, že mě za můj názor majitelé 6ti válců neukamenujou , ale jsem téměř již rok vlastníkem touringa v té nejslabší verzi (tj. 316) a nemůžu si stěžovat. Většinou jezdím po Praze ve dvou, spotřeba 8,5 až 10 podle toho kolik mu dávám. Při plným zatížení ( 4 lidi a plnej kufr až po střechu ) jsem se na dlouhý trati ( Praha - Deštné v Orl.h. ) dostal na cenu 2kč za kilometr ( přepočítáno při ceně 23,90 za litr N95 ) což mě samotnýho překvapilo. Co se zdechlosi týče tak při plným naložení to je o poznání línější, ale pořád to jede líp, než nenaložená felicie v kombiku Samozřejmě že 6 válců má lepší zvuk a o výkonu ani nemluvím, přesto jsem s 4 válcem spokojen. Ale až budu mít na to abych živil 6 válců tak bez zaváhání provedu upgrade
Tak gdyby to bylo v td, tak to je za stejnou litraz akorat v nafte a 2.4td jede urcite lip nez 1.6.mizuh píše:Doufám, že mě za můj názor majitelé 6ti válců neukamenujou , ale jsem téměř již rok vlastníkem touringa v té nejslabší verzi (tj. 316) a nemůžu si stěžovat. Většinou jezdím po Praze ve dvou, spotřeba 8,5 až 10 podle toho kolik mu dávám. Při plným zatížení ( 4 lidi a plnej kufr až po střechu ) jsem se na dlouhý trati ( Praha - Deštné v Orl.h. ) dostal na cenu 2kč za kilometr ( přepočítáno při ceně 23,90 za litr N95 ) což mě samotnýho překvapilo. Co se zdechlosi týče tak při plným naložení to je o poznání línější, ale pořád to jede líp, než nenaložená felicie v kombiku Samozřejmě že 6 válců má lepší zvuk a o výkonu ani nemluvím, přesto jsem s 4 válcem spokojen. Ale až budu mít na to abych živil 6 válců tak bez zaváhání provedu upgrade
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
nafta je hezká ale udržba je draha a pak kdyz se neco posere tak calujes az nevis jak.znamej mel 318i touring a jezdil porad za deset ale nejak ho nesetril..osobne bych ti rek vem radeji 318i nez 324TD a i ta porizovacka,žádný žhavíci svíčky,nižší pojistka a jede to taky pekně..krom toho nafta de furt nahoru!!!
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Mel jsi nekdy TD? Zhavici svicky maji rozhodne delsi zivotnost nez zapalovaci svicky na benzinovy motor. Naklady na udrzbu nejsou tak dramaticky rozdilne, TD pojede rozhodne levneji nez 318i.Flery píše:nafta je hezká ale udržba je draha a pak kdyz se neco posere tak calujes az nevis jak.znamej mel 318i touring a jezdil porad za deset ale nejak ho nesetril..osobne bych ti rek vem radeji 318i nez 324TD a i ta porizovacka,žádný žhavíci svíčky,nižší pojistka a jede to taky pekně..krom toho nafta de furt nahoru!!!
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Nevím jestli to bude vždy tak jednoznačné. Hodně záleží na stavu obou motorů, stylu jízdy vytížení auta, taky i na délce jednotlivých jízd. S 1.8 v dobrém stavu se taky dá jezdit i kolem 6l (vyzkoušeno).Francis píše:TD pojede rozhodne levneji nez 318i.
Pokud bych si ale mohl vybrat mezi dvěma stejnými auty, které budou lišit jenom motorem (1,8 a 2,4td) bral bych TD. Ale na druhou stranu kdybych viděl 1,8 v super výbavě a 2,4td jen v nějakém základu, bral bych 1,8.
Jenomže sehnat opravdu slušného kombíka (1,8 i 2,4td) není nic jednoduchého. A asi bych dával větší šance té 1,8.
Máš zálusk na tu 325 to se tu nabízí co
Čistě můj názor: 325ix bude mít o něco málo vyšší spotřebu než 325i. A rozdíl mezi 325 a 318 bude asi 2 litry ve prospěch 318 při stejném stylu jízdy.
Asi by sis měl hlavně ujasnit co chceš. Jestli ti jde o spotřebu, nebo o výkon a nebo je ti to jedno a sháníš prostě jakéhokoliv pěkného kombíka, protože ho potřebuješ a věci jako výkon a spotřeba pro tebe nejsou to hlavní.
Pokud Ti jde, jak teda píšeš, o spotřebu, tak 318 ji bude mít nižší. 318 je provozně levnější celkově - spotřeba, pojistka, ... taky i svíčky .
Čistě můj názor: 325ix bude mít o něco málo vyšší spotřebu než 325i. A rozdíl mezi 325 a 318 bude asi 2 litry ve prospěch 318 při stejném stylu jízdy.
Asi by sis měl hlavně ujasnit co chceš. Jestli ti jde o spotřebu, nebo o výkon a nebo je ti to jedno a sháníš prostě jakéhokoliv pěkného kombíka, protože ho potřebuješ a věci jako výkon a spotřeba pro tebe nejsou to hlavní.
Pokud Ti jde, jak teda píšeš, o spotřebu, tak 318 ji bude mít nižší. 318 je provozně levnější celkově - spotřeba, pojistka, ... taky i svíčky .
Naposledy upravil(a) Peťas dne 22. 02. 2004 16:14, celkem upraveno 1 x.
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Prosim tě a co je tak strašně drahý? Jak psal Francis, žhavicí svíčka stojí tři kila jedna, to máš 1800,-. Zapalovací svíčka dejme tomu kilo, tj. 600, plus kabely, tj. 1000,- takže asi tak na stejno. Ale ta žhavicí vydrží třikrát tolik. Jinak mě už nic nenapdá na údržbě tak strašně drahýho. A že jde nafta nahoru ? I kdyby stála stejně, furt je to 6-7 nafty proti 9-10 benálu. Ano, pořizovačka je vyšší,ale to auto si zas drží vyšší hodnotu a víc za něj dostaneš, když ho prodáváš. Spíš bych se bál toho, sehnat u nás slušný td - já sháněl skoro rok a vraků jsem viděl x.Flery píše:nafta je hezká ale udržba je draha a pak kdyz se neco posere tak calujes az nevis jak.znamej mel 318i touring a jezdil porad za deset ale nejak ho nesetril..osobne bych ti rek vem radeji 318i nez 324TD a i ta porizovacka,žádný žhavíci svíčky,nižší pojistka a jede to taky pekně..krom toho nafta de furt nahoru!!!