Touring

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Touring

Příspěvek od Feryt » 21. 02. 2004 18:12

Cus, ma cenu jit do touringa s motorem 318i nebo to bude lina zvejka?
Jakej je dle vas nejlepsi? 325i nebo 324td?

Dik.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 21. 02. 2004 18:19

Že váháš 325i nebo M3 ale víc papá.

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 21. 02. 2004 18:21

No na spetrebe mi prave zalezi, pac s tim chci jezdit ven :(, takze asi pudu do dieslu. Dik.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 21. 02. 2004 18:27

No já diesli nemám rád to bych radši tu 318.Vadí mi to klapání a smrad nafty.

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 21. 02. 2004 18:31

No 318ka bude v touringu docela slaba ne? A spotreba bude tak 8 to uz je asi lepsi ta 325tka tam bych odhadl spotrebu 10-11?

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 21. 02. 2004 18:37

Pokud tu 1.8 plně naložíš tak už to bude zdechlejší, ale ještě to ujde.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 21. 02. 2004 18:44

No po měste spíš 12 ale bjeda když mu naložíš :twisted:

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 21. 02. 2004 19:08

No kurna, tak to si jeste promyslim :). Mozna skusim tu 318ku, nebo opravdu zachovalou 324ku :)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 02. 2004 19:29

Mam 325iX Touring v skoro plne nalozi (klimatizace, el.sibr, el.skla, el.zrcatka, tempomat, vyhrivane sedacky + zrcatka + zamky + ostrikovace, intensivni ostrikovace, roleta a sitka v kufru, odnimatelne tazne, zrcatko s lampickama, ... akumulator 90Ah) a i kdyz je to 4x4 tak rocni prumerna spotreba je 11,13 l/100km vcetne Sosnove a srazu a sprintu a kraveni a tak. Je to dlouhodoby prumer za 30k km. Nejmene 9,3 Pri ceste do Nemecka, nejvice 13 pri zimnim jezdeni po Spindlu a kraveni na letisti.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 21. 02. 2004 23:27

Doufám, že mě za můj názor majitelé 6ti válců neukamenujou :D , ale jsem téměř již rok vlastníkem touringa v té nejslabší verzi (tj. 316) a nemůžu si stěžovat. Většinou jezdím po Praze ve dvou, spotřeba 8,5 až 10 podle toho kolik mu dávám. Při plným zatížení ( 4 lidi a plnej kufr až po střechu ) jsem se na dlouhý trati ( Praha - Deštné v Orl.h. ) dostal na cenu 2kč za kilometr ( přepočítáno při ceně 23,90 za litr N95 ) což mě samotnýho překvapilo. Co se zdechlosi týče tak při plným naložení to je o poznání línější, ale pořád to jede líp, než nenaložená felicie v kombiku :lol: Samozřejmě že 6 válců má lepší zvuk a o výkonu ani nemluvím, přesto jsem s 4 válcem spokojen. Ale až budu mít na to abych živil 6 válců tak bez zaváhání provedu upgrade :twisted:

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 22. 02. 2004 00:00

mizuh píše:Doufám, že mě za můj názor majitelé 6ti válců neukamenujou :D , ale jsem téměř již rok vlastníkem touringa v té nejslabší verzi (tj. 316) a nemůžu si stěžovat. Většinou jezdím po Praze ve dvou, spotřeba 8,5 až 10 podle toho kolik mu dávám. Při plným zatížení ( 4 lidi a plnej kufr až po střechu ) jsem se na dlouhý trati ( Praha - Deštné v Orl.h. ) dostal na cenu 2kč za kilometr ( přepočítáno při ceně 23,90 za litr N95 ) což mě samotnýho překvapilo. Co se zdechlosi týče tak při plným naložení to je o poznání línější, ale pořád to jede líp, než nenaložená felicie v kombiku :lol: Samozřejmě že 6 válců má lepší zvuk a o výkonu ani nemluvím, přesto jsem s 4 válcem spokojen. Ale až budu mít na to abych živil 6 válců tak bez zaváhání provedu upgrade :twisted:
Tak gdyby to bylo v td, tak to je za stejnou litraz akorat v nafte a 2.4td jede urcite lip nez 1.6.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 02. 2004 00:10

A za chvíľu sa to zas zvrhne na debatu na tému, ktorý motor je najlepší :lol: To len tak, nech je sranda. 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 22. 02. 2004 11:40

Já měl u td dlouhodobě spotřebu 6 - 7 l/100 km a určitě jak píše Uli to jede líp než benzínovej čtyřvál... Nehledě k tomu, že diesel jede skoro pořád stejně, ať je naloženej nebo ne ...
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 22. 02. 2004 12:02

No jo zas mam ale strach ze dobrej diesel z roku cca 90 uz tezko sezenu :(.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 22. 02. 2004 13:06

nafta je hezká ale udržba je draha a pak kdyz se neco posere tak calujes az nevis jak.znamej mel 318i touring a jezdil porad za deset ale nejak ho nesetril..osobne bych ti rek vem radeji 318i nez 324TD a i ta porizovacka,žádný žhavíci svíčky,nižší pojistka a jede to taky pekně..krom toho nafta de furt nahoru!!!
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 02. 2004 13:12

Flery píše:nafta je hezká ale udržba je draha a pak kdyz se neco posere tak calujes az nevis jak.znamej mel 318i touring a jezdil porad za deset ale nejak ho nesetril..osobne bych ti rek vem radeji 318i nez 324TD a i ta porizovacka,žádný žhavíci svíčky,nižší pojistka a jede to taky pekně..krom toho nafta de furt nahoru!!!
Mel jsi nekdy TD? Zhavici svicky maji rozhodne delsi zivotnost nez zapalovaci svicky na benzinovy motor. Naklady na udrzbu nejsou tak dramaticky rozdilne, TD pojede rozhodne levneji nez 318i.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 13:47

Francis píše:TD pojede rozhodne levneji nez 318i.
Nevím jestli to bude vždy tak jednoznačné. Hodně záleží na stavu obou motorů, stylu jízdy vytížení auta, taky i na délce jednotlivých jízd. S 1.8 v dobrém stavu se taky dá jezdit i kolem 6l (vyzkoušeno).

Pokud bych si ale mohl vybrat mezi dvěma stejnými auty, které budou lišit jenom motorem (1,8 a 2,4td) bral bych TD. Ale na druhou stranu kdybych viděl 1,8 v super výbavě a 2,4td jen v nějakém základu, bral bych 1,8.

Jenomže sehnat opravdu slušného kombíka (1,8 i 2,4td) není nic jednoduchého. A asi bych dával větší šance té 1,8.

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 22. 02. 2004 14:40

Dobre, ja bych taky raci benzim,a le jde mi o levnej provoz. Dle reakci to asi stejne vyjde na stejno, co usetrim na nafte zas nacpu do ND. Takze ted mam apsi dilema jestli 325i, 325ix nebo tu 318ku? Muzete mi napsat jaky kdo mate spotreby u tedlech kar? Jde o kombajny.

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 16:10

Máš zálusk na tu 325 to se tu nabízí co :?: :D

Čistě můj názor: 325ix bude mít o něco málo vyšší spotřebu než 325i. A rozdíl mezi 325 a 318 bude asi 2 litry ve prospěch 318 při stejném stylu jízdy.

Asi by sis měl hlavně ujasnit co chceš. Jestli ti jde o spotřebu, nebo o výkon a nebo je ti to jedno a sháníš prostě jakéhokoliv pěkného kombíka, protože ho potřebuješ a věci jako výkon a spotřeba pro tebe nejsou to hlavní.

Pokud Ti jde, jak teda píšeš, o spotřebu, tak 318 ji bude mít nižší. 318 je provozně levnější celkově - spotřeba, pojistka, ... taky i svíčky :D .
Naposledy upravil(a) Peťas dne 22. 02. 2004 16:14, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 22. 02. 2004 16:13

Flery píše:nafta je hezká ale udržba je draha a pak kdyz se neco posere tak calujes az nevis jak.znamej mel 318i touring a jezdil porad za deset ale nejak ho nesetril..osobne bych ti rek vem radeji 318i nez 324TD a i ta porizovacka,žádný žhavíci svíčky,nižší pojistka a jede to taky pekně..krom toho nafta de furt nahoru!!!
Prosim tě a co je tak strašně drahý? Jak psal Francis, žhavicí svíčka stojí tři kila jedna, to máš 1800,-. Zapalovací svíčka dejme tomu kilo, tj. 600, plus kabely, tj. 1000,- takže asi tak na stejno. Ale ta žhavicí vydrží třikrát tolik. Jinak mě už nic nenapdá na údržbě tak strašně drahýho. A že jde nafta nahoru ? I kdyby stála stejně, furt je to 6-7 nafty proti 9-10 benálu. Ano, pořizovačka je vyšší,ale to auto si zas drží vyšší hodnotu a víc za něj dostaneš, když ho prodáváš. Spíš bych se bál toho, sehnat u nás slušný td - já sháněl skoro rok a vraků jsem viděl x.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Odpovědět