Touring

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 02. 2004 18:45

Flery píše:
Mirek píše:Dvouventil je odspodu lepší než čtyřventil
..no ne vždy třeba E34 525i 170PS a E34 525i E34 190PS 24V tak ten 24 ventil de od spodu líp...
M50TU (s VANOSem) jde "od spodu" lepe nez M20
M50 (bez VANOSu) jde "od spodu" hure nez M20

rozdil je v systemu VANOS, coz je promenlive casovani sacich ventilu, VAriable NOckenwellen Steuerung
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 22. 02. 2004 18:59

...DEJME TOMU....ZMENME TEMA :all coholic:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 22. 02. 2004 19:15

:all coholic: Nafta... :all coholic: benzin patří do zapalovačů :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 22. 02. 2004 19:44

:all coholic: Obrázek :all coholic:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6343
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 02. 2004 20:33

Abych prispel svoji trochou do mlyna :-) Vim, ze je to debata o necem trochu jinem, ale souvisi to se stylem jizdy a stavem auta, ridicem a spotrebou.

Krome BMW jezdim taky microu '99 1,0i 16V, najeto 32k kilometru, prakticky cely rok ma vyhled tak leda na garaz... Otec s tim v lete jezdi tu samou trasu jako ja bez klimy za 7 litru, ja jedu tu samou trasu jako on za 5,9 litru s klimou a pri vyssi prumerne rychlosti.

Neda se tu nic generalizovat - ani objem, ani ruceni, ani nic jineho. Ja muzu rict, ze moje BMW 1,8i, ktere mam po Flerym, umi jet za 7,2 litru, ale taky klidne za parkrat tolik. Zalezi jenom na tom, jak moc se tomu naklada a jak s tim clovek jezdi. Vzhledem k tomu, ze ja jsem odkojeny mnohem modernejsimi a tim padem i tissimi auty (Fabia, Octavia, Impreza, Micra, Focus, Escort, Felicia 1,6 - u te to "modernejsi" a tissi neplati :-), Corsa, Astra a dalsi) a vzhledem k tomu, ze mi je 18 a nemuzu tolik hodnotit, rikam jen tohle - BMW je pozitek, i s tou 318 je spousta psiny... V tomhle konkretnim pripade nekoukam na spotrebu ani na ruceni...

Zkratka s Imprezou je taky psina, ale i kdyz to auto je zivocisny dost (mimochodem taky kombik - ale 260 koni je 260 koni :twisted:), na BMW to nema... A tak rikam Ferytovi - konecne rozhodnuti neni na nas, ale na tobe. Paklize milujes rychlou, dravou a dynamickou jizdu, ber benzin. Pokud ti staci ten nadhernej design E30, tak naftu - ja ten zvuk sice nevydejcham ani u novych aut, ale jsou lidi, kterym to vubec nevadi. Chce to hlavne projet si s tim typem auta hodne dlouhou trasu. To, co nevadi zezacatku, kdyz je clovek nadseny z noveho mazla, to muze zacit vadit pozdeji. A nezmeni na tom nic ani hodne penez za palivo.

Pokud nekoho zajima moje prumerna spotreba, tak:
Yaris 1,0i - 4,8 litru
Micra 1,0i - 5,9 litru s klimou
BMW 318i - 7,5 litru kdyz se mirnim, jinak kolem 14 litru, kdyz si uzivam
Impreza 2,0 GT (Turbo :-) ) kombik - 13 litru, kdyz se mirnim, 28 litru plnej kotel + klima
Octavia 1,6i (74 kW) - do 7,5 litru se vejdu
...a pritom mi vsichni rikaji, ze jezdim moc rychle :?


...a znam spoustu lidi, kteri jezdi za vic i za min... Zkratka nehledejte problem v aute. Kazdy ma z jizdy jine pocity. Pro meho otce je rizeni utrpenim, ja si pri rizeni odpocinu a relaxuju. Kdo chce diesel, at ho bere. Kdo chce benzin, at ho bere. Kazdy ma na auto jine pozadavky a dokud se tu neobjevi presne pozadavky autora threadu, tak muzeme radit jenom podle svych pocitu - a tim v podstate cpeme ostatnim svuj nazor.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 22. 02. 2004 20:49

no kdyz sme u ty spotreby..tak ja mel opel corsa 1,5D když už sme u dieselu a jezdil sem ta 4,5-5,5 litru po městě!!! kolem 4 mimo...ale jednou sem jel s kamosem do KV a každej svim autem..takže honička od cedule PM až do KV no a jel sem za 9!!!!masakr!!!
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6343
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 02. 2004 21:02

Flery píše:no kdyz sme u ty spotreby..tak ja mel opel corsa 1,5D když už sme u dieselu a jezdil sem ta 4,5-5,5 litru po městě!!! kolem 4 mimo...ale jednou sem jel s kamosem do KV a každej svim autem..takže honička od cedule PM až do KV no a jel sem za 9!!!!masakr!!!
No tak ja jel s novou corsou (ani ne rok starou, 8k najeto) dost brutalne (kamos se kazdou chvili chytal zubama palubky :lol: ), a vse se zvladlo za 6,5 na sto.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 22. 02. 2004 21:43

to byla ponekud starsi corsa a najeto tak 400 000 - oo
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 23. 02. 2004 10:49

Feryt píše:Dobre, ja bych taky raci benzim,a le jde mi o levnej provoz. Dle reakci to asi stejne vyjde na stejno, co usetrim na nafte zas nacpu do ND. Takze ted mam apsi dilema jestli 325i, 325ix nebo tu 318ku? Muzete mi napsat jaky kdo mate spotreby u tedlech kar? Jde o kombajny.
¨Možná se pletu ale podle mě budou pořizovací náklady pěknýho touringa 318i/325i/324td někde úplně jinde a to možná v řádu desítek tisíc...chce to spočítat si kolik toho opravdu ročně najezdíš...jinak kamarád má 318i M40 a jede to moc pěkně, vůbec to nejni líný. Podle mýho pěknej touring 318i tě vyjde tak na 70 tis. max, 324td nebo 325i bejvaj pěkný tak od 90 tisíc vejš.
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 23. 02. 2004 17:04

Flery píše:no kdyz sme u ty spotreby..tak ja mel opel corsa 1,5D když už sme u dieselu a jezdil sem ta 4,5-5,5 litru po městě!!! kolem 4 mimo...ale jednou sem jel s kamosem do KV a každej svim autem..takže honička od cedule PM až do KV no a jel sem za 9!!!!masakr!!!
Já sem teda jezdil Praha-Plzen s pegeotem i se sierrou často dost na krev :lol: prostě cihla na plyn :twisted: a s P max za 6 a sierra 8(2,3D) 8)

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 23. 02. 2004 18:53

Ja jezdim s 324d od 6,5l na dalnici, pres 7l po meste v klidu a 8l po meste nakrev az za 9l s E21 na lane - vic si to proste neveme.

Jinak ja na spotrebu taky nekoukam, ale taky mam takovy pravidlo tykajici se poctu valcu a proto bych o 1.8 ani neuvazoval - natoz do kombi.

Tot muj pohled.

Uživatelský avatar
speedfred
Příspěvky: 361
Registrován: 01. 10. 2003 17:36
Bydliště: niekde v CSSR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedfred » 08. 03. 2004 10:42

ja mam kombajna 325i,ale dal som tam difer z ety tak je tam spotreba okolo 8l, a to nejazdim dlhe trate,ale ani nalozeny.predtym to bolo cez 10l
vcelku to ujde

Mitchel
Příspěvky: 28
Registrován: 19. 10. 2003 21:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mitchel » 10. 03. 2004 03:05

Ja mam u 24td touring spotrebu 9 ale jezdim takrka jenom kolony a plnej knedlik. Kdyz se krotim tak se dostanu okolo 7 ale 6 sem s tim este nikdy na plnou nadrz nedal. Mam to auto pul roku a abych rek pravdu tak se este furt ucim radit. A s tou koupi si dej fakt bacha. Kastli mam sice na kitovani ale motor sem chytnul zda se v prekvapive dobrym stavu. Ma natoceno 281000 a ma porad spravnej zvuk a jede. Kdybych si kupoval dalsi E30 tak beru 25ix ale jen proto ze se nedelali v dieslu. Turbo je turbo takze pokud s tim autem chces jezdit za rozumny penize a X vylozene nepotrebujes tak si dej tu praci, objed vsechny ty prolhany majitele radoby zanovnich vraku a sezen motor 24td v peknym stavu chipni si ho a mas pres 140 horsepoweru se spotrebou 6-6,5l. V garáži mi stoji 320i a i kdyz je to sakra rozdil (vytah sem s ni s vetrem v zadech 240km\h coz s td proste nedam) tak bych bral znova zase turbo. Mam rad okresky a s turbickem se krasne predjizdi. :twisted: :twisted: :twisted:
Iwan píše:Já sem teda jezdil Praha-Plzen s pegeotem i se sierrou často dost na krev :lol: prostě cihla na plyn :twisted: a s P max za 6 a sierra 8(2,3D) 8)
Jen tak mimo. 2,3D byli snad nejhorsi moznou motorovou variantou u Sierry jaka se delala. Aspon to mi tvrdi kamik co ma OHCckovyho dvoulitra. Nikdy sem ji ale neridil a moc me zajima jak moc liny to auto je? ...A kdyz sme u ty spotreby tak sme este kdyz tam mel 1,6i dali s tou jeho krabici cestu Praha-Amstr-Pariz-Barcelona-Praha s nakejma 13l na sto. Proste vir v nadrzi...

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 10. 03. 2004 08:28

Mitchel píše:
Iwan píše:Já sem teda jezdil Praha-Plzen s pegeotem i se sierrou často dost na krev :lol: prostě cihla na plyn :twisted: a s P max za 6 a sierra 8(2,3D) 8)
Jen tak mimo. 2,3D byli snad nejhorsi moznou motorovou variantou u Sierry jaka se delala. Aspon to mi tvrdi kamik co ma OHCckovyho dvoulitra. Nikdy sem ji ale neridil a moc me zajima jak moc liny to auto je? ...A kdyz sme u ty spotreby tak sme este kdyz tam mel 1,6i dali s tou jeho krabici cestu Praha-Amstr-Pariz-Barcelona-Praha s nakejma 13l na sto. Proste vir v nadrzi...
ne nejhorší varianta byla 1.8TD ty se sr*ly snad už ve fabrice

Mitchel
Příspěvky: 28
Registrován: 19. 10. 2003 21:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mitchel » 10. 03. 2004 18:54

Ted kdyz si to napsal tak si uvedomuju ze rikal 1,8. Vedel sem ze to byl diesel a neuvedomil sem si ze jich tam montovali vic. Omlouvam se za urazeni 2,3. Sierry sou sice fakt hnusny auta ale klobouk dolu pred tim co vydrzej. Ten kamik ted pomaha davat dohromady Cosswortha co bude mit 230k a po zajeti se bude zvedat na 300k. A az si sedne pri trech stech tak mu chtej nadelit este stovku navic aby se to tak netahlo. 400K!!! Ja si to tam predstavit nedokazu ale prej takovejch Sierr lita dost. No, klobouk dolu.

Uživatelský avatar
Patrik
Příspěvky: 37
Registrován: 09. 10. 2003 22:15

stačí 318

Příspěvek od Patrik » 11. 03. 2004 21:46

Ptej se těch co mají touring s 318i :D Já to mám a jsem spokojený, už jsem seděl na zadku jak byl naložený a v pohodě. Jestli tam máš originál motor s diferákem orig. 1:4 s. ,tak není co řešit.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 11. 03. 2004 22:30

Sierry byly proste nepovedeny auta...at slo o kterýkoli...mimo toho Coswu samo.ale motor 2,3 byl docela slusnej.no teda spíš nesmrtelnej.kdyby se tam nalil fritivaci volej tak to taky pojede..auto sem měl skoro 2 roky.PC14k za dobu vlastnictví investice asi 1500(a to vetšinou do kasle)a zacátkem roku sem jí poslal za 15k a prakticky sem na to nešáh....další majitel s ujel během 14 dní asi 7000km a prodal ji za 2k na vrakáč i s TP
Jinak jízdní vlastnosti = :roll:

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 11. 03. 2004 22:45


Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 26. 03. 2004 10:07

:shock: Vim, že to nejni BMW, ale stejně sem si myslel, že to bude mít větší úspěch :roll:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6343
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 28. 03. 2004 13:53

Jestli to neni treba tim, ze ty linky nefungujou
E39 535i sedan

Odpovědět