Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Uli_d
- Příspěvky: 621
- Registrován: 13. 02. 2003 21:39
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Uli_d » 18. 02. 2004 16:41
Diesl power forever!!!
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 18. 02. 2004 17:04
KAMNA POWER Rulezzz
///M Power
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 18. 02. 2004 18:46
Myslím, že biturbíčko by stačilo
///M Power
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 18. 02. 2004 18:47
Ehm, viděl jsem na netu i Quad turbo...to už musí bejt ale fakt kamikadze. Jo byl to nějakej experimental Ford myslim XC-90 nebo tak nějak se to jmenuje. Škoda, že je to jen Concept car
///M Power
-
Prox
- Příspěvky: 1363
- Registrován: 11. 02. 2003 19:38
- Bydliště: ČSSR
Příspěvek
od Prox » 18. 02. 2004 18:50
Ace píše:Ehm, viděl jsem na netu i Quad turbo...to už musí bejt ale fakt kamikadze. Jo byl to nějakej experimental Ford myslim XC-90 nebo tak nějak se to jmenuje. Škoda, že je to jen Concept car
4 turba ma treba EB110 pokud vim..
5er
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 18. 02. 2004 21:17
Jj, Veyron, to je nářez. Maximálka přes 4 kila
Jenom bych chtěl vidět tu silnici kde by se tak dalo jet
///M Power
-
Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fido » 18. 02. 2004 21:30
EB110 a Veyron je něco poněkud jiného, to jen tak pro pořádek.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 18. 02. 2004 22:16
4 turba pre 16 valec je podľa mňa primerane, teoreticky je to 1 turbo na 4 valce, rad by som videl jedinú turbínu keby mala plniť všetkých 16 valcov, to by asi musel mať Veyron prívesný vozík, niečo na spôsob toho tryskového Twinga
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 19. 02. 2004 08:21
Fido píše:EB110 a Veyron je něco poněkud jiného, to jen tak pro pořádek.
Jsem si spletl tu starší verzi s novou, sorry
Každopádně stejně je to total-brutal
///M Power
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 19. 02. 2004 11:06
Jen tak pro poradek, v tom clanku pisou ze je to DVOUSTUPNOVE, ze TURBA jsou V SERII, tedy za sebou. Pokud je motor biturbo nebo quadturbo, jsou turba PARALELNE, napr. u 16-valce jsou kazde 4 valce svedene do jednoho turba.
-
Uli_d
- Příspěvky: 621
- Registrován: 13. 02. 2003 21:39
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Uli_d » 19. 02. 2004 15:11
Francis píše:Jen tak pro poradek, v tom clanku pisou ze je to DVOUSTUPNOVE, ze TURBA jsou V SERII, tedy za sebou. Pokud je motor biturbo nebo quadturbo, jsou turba PARALELNE, napr. u 16-valce jsou kazde 4 valce svedene do jednoho turba.
Taky sem to tak pochopil ...
-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 19. 02. 2004 15:32
Francis píše:Jen tak pro poradek, v tom clanku pisou ze je to DVOUSTUPNOVE, ze TURBA jsou V SERII, tedy za sebou. Pokud je motor biturbo nebo quadturbo, jsou turba PARALELNE, napr. u 16-valce jsou kazde 4 valce svedene do jednoho turba.
a neni to nahodou twin turbo?
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 19. 02. 2004 20:40
GeRoX píše:Francis píše:Jen tak pro poradek, v tom clanku pisou ze je to DVOUSTUPNOVE, ze TURBA jsou V SERII, tedy za sebou. Pokud je motor biturbo nebo quadturbo, jsou turba PARALELNE, napr. u 16-valce jsou kazde 4 valce svedene do jednoho turba.
a neni to nahodou twin turbo?
Je a NENI. Pokud se rekne twin turbo, skoro kazdy si pod tim predstavi dve turba PARALELNE, polovina valcu svedena do jednoho turba a druha polovina do druheho. Dvoustupnove turbo je novinka.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 02. 2004 21:25
A ako je to s názvom biturbo? Tuším audi to tak označuje. Sú paralelne alebo v sérii?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 19. 02. 2004 21:29
Bi nebo twin nebo dvojite, je to to same jen v jinem jazyce
-
Geront
- Příspěvky: 316
- Registrován: 08. 12. 2003 10:53
- Bydliště: 30 Km od Berouna
Příspěvek
od Geront » 20. 02. 2004 08:33
. . .Dvoustupnove turbo je novinka.
No to teda není, u MB s tím experimentovali někdy ve třicátých letech minulého stolet
BMW RULEZZZ !
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 20. 02. 2004 08:55
Geront píše: . . .Dvoustupnove turbo je novinka.
No to teda není, u MB s tím experimentovali někdy ve třicátých letech minulého stolet
Novinka V SERIOVE VYROBE, experimentovalo se s kdecim.
-
Geront
- Příspěvky: 316
- Registrován: 08. 12. 2003 10:53
- Bydliště: 30 Km od Berouna
Příspěvek
od Geront » 20. 02. 2004 09:11
Hmm, takhle možná ano, teda pro osobák, ale u bagrů, nebo jinejch zemních sajrajtů se to dělá i v serii.
BMW RULEZZZ !