oilservis na M10

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bmw 318i
Příspěvky: 17
Registrován: 25. 06. 2007 23:12
Bydliště: Trutnov

oilservis na M10

Příspěvek od bmw 318i » 26. 06. 2007 11:44

Zdárek,
bohužel jsem někde ztratil víčko na zásuvku a už nevím,jak jsou čísla.
Nemohl by mi někdo nakreslit a očíslovat kontakty?
Už svítím na druhém červeném poli a nechci to zalepovat. :(
V chytré knize to bohužel není :?
Moc dííííííííík :lol:
Jsem starší, ale můj pán o mě pečuje

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: oilservis na M10

Příspěvek od Venca » 26. 06. 2007 12:10

bmw 318i píše:Zdárek,
bohužel jsem někde ztratil víčko na zásuvku a už nevím,jak jsou čísla.
Nemohl by mi někdo nakreslit a očíslovat kontakty?
Už svítím na druhém červeném poli a nechci to zalepovat. :(
V chytré knize to bohužel není :?
Moc dííííííííík :lol:
Víčko lze nahadit jakoukoli plastovou zátkou vhodného rozměru.

Čísla zjistíš snadno - e30.cz - sekce Technika a servis, je tam dvoustránkový dokument.
Pozor - u obrázku je poznámka "zrkadlová schéma", takže jde o pohled ze strany přívodů.

Že ti svítí druhý červený pole, nemá s funkcí OILSERVICE co dělat, ty LED mají vazbu jen na INSPECTION (jde o přístrojovku do r.v. 1986).

Uživatelský avatar
bmw 318i
Příspěvky: 17
Registrován: 25. 06. 2007 23:12
Bydliště: Trutnov

inspection

Příspěvek od bmw 318i » 26. 06. 2007 12:16

díky za návod :lol:
Jsem starší, ale můj pán o mě pečuje

Uživatelský avatar
bmw 318i
Příspěvky: 17
Registrován: 25. 06. 2007 23:12
Bydliště: Trutnov

oilreset

Příspěvek od bmw 318i » 26. 06. 2007 12:36

Bohužel to v mém PC není k přečtení a mám pocit, že jsem našel jen M20
Asi je to trapný,ale jsem tu teprve od včera večer a tak se tu moc neorientuji. :oops:
Nešlo by mi poslat odkaz? :cry:
Jsem starší, ale můj pán o mě pečuje

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: oilreset

Příspěvek od Venca » 26. 06. 2007 13:42

bmw 318i píše:Bohužel to v mém PC není k přečtení a mám pocit, že jsem našel jen M20
Asi je to trapný,ale jsem tu teprve od včera večer a tak se tu moc neorientuji. :oops:
Nešlo by mi poslat odkaz? :cry:
Tohle je na 318i M10.

www.e30.cz/technika/oil_service/oilreset1.jpg

Ulož si to na disk, otevři v nějakým prohlížeči obrázků.

Uživatelský avatar
Stenlie
Příspěvky: 418
Registrován: 05. 05. 2007 20:52
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Stenlie » 19. 07. 2007 14:34

když jsme u té inspekce mám taky motor M10 ale 318 karbec a tak nějak tam ten check kontrol ... ta zásuvka vypaá uplně jinak hlavně jich tam je tech spínaču jen 9

Uživatelský avatar
Stenlie
Příspěvky: 418
Registrován: 05. 05. 2007 20:52
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Stenlie » 19. 07. 2007 14:35

:roll:

Uživatelský avatar
bmw 318i
Příspěvky: 17
Registrován: 25. 06. 2007 23:12
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od bmw 318i » 19. 07. 2007 14:38

Stenlie píše:když jsme u té inspekce mám taky motor M10 ale 318 karbec a tak nějak tam ten check kontrol ... ta zásuvka vypaá uplně jinak hlavně jich tam je tech spínaču jen 9
Ano 9, protože ostatní jsou prázdné, ale díry tam jsou.
Když počkáš,tak ti nafotím,kde to v motoru je a večer pošlu, bohužel ted auto nemám u sebe.
Jsem starší, ale můj pán o mě pečuje

Uživatelský avatar
Stenlie
Příspěvky: 418
Registrován: 05. 05. 2007 20:52
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Stenlie » 22. 07. 2007 10:30

jj jasný díky moc :)

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 22. 07. 2007 10:59

1 = kostra
2 = neobsazeno
3 = neobsazeno
4 = signál teploty vody pro ukazatel
5 = pin 22 ŘJ, FUEL RATE (?) - nejde o okruh vstřiků, ty jsou na pin 12 ŘJ
6 = ?, černobílý vodič
7 = reset SI
8 = neobsazeno
9 = neobsazeno
10 = neobsazeno
11 = + při poloze klíčku START
12 = svorka D alternátoru
13 = svorka 1 zapalovací cívky
14 = + od baterie
15 = + při poloze klíčku ZAPALOVÁNÍ ZAPNUTO

Odpovědět