
po koupi -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b016.jpg
po prvním umytí a zbavení několikaletých nánosů špíny a v některých místech i písku -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b015.jpg
a teď -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b009.jpg
Jetronic (K, L, LU, LE) ma rozdelovac na boku, Motronic ma rozdelovac vpredu na hlave. 325i a 325e jsem videl jen Motronic, 320i oboje, 323i jen Jetronic.Max-Max píše:Moc hezkýMimochodom 325i chromák má rozdeľovač na hlave alebo sa mi marí alebo je to bastl?
dik,tak ted už sem pořádně v obrazeFrancis píše:Jetronic (K, L, LU, LE) ma rozdelovac na boku, Motronic ma rozdelovac vpredu na hlave. 325i a 325e jsem videl jen Motronic, 320i oboje, 323i jen Jetronic.Max-Max píše:Moc hezkýMimochodom 325i chromák má rozdeľovač na hlave alebo sa mi marí alebo je to bastl?
takovýdle pitominky si dělam sám - Jirka325 může potvrdit-říkal něco o bláznech a s očima v sloup odcházelMao píše:to je moc pěkná práce, hlavně ten ventildeklto sis dělal sám, nebo máš někoho šikovnýho???
Jirka325 píše:Jo a muzu este jednu rejpavou ? : jaky je ucel prevleku na hadici ? Me napada namatkou treba takovy, ze se pak hadice velmi dobre kontroluje na pripadnou zpuchrelost, kdy pri takove vizualni kontrole muzu odhalit hadici, ktera brzo bude znamenat treba problem a predejit tak pripadne zavade, ze uz ji budu mit pripravenou, pripadne preventivne vymenenou a nebudu nikde u krajnice s trojuhelnikem a chladici kapalinou na silnici
Ty woe, taková suť v motoruDC píše:taxem se teď přehraboval v fotkách a dal jsem dohromady zajímavou fotodokumentaci
po koupi -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b016.jpg
po prvním umytí a zbavení několikaletých nánosů špíny a v některých místech i písku -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b015.jpg
a teď -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b009.jpg
Cerne saci potrubi se mi libi vic nez lestene, jen bych nedaval na manzetu radicky logo "Type R". Mame vlastni ///M nebo tak neco.