typ motoru
typ motoru
jaký typ motoru má být posprávnosti napsán ve velkém TP pro 325i r.v. 86 ?
resp jaký tam máte Vy?
resp jaký tam máte Vy?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Melo by tam byt to co je na bloku. Cokoli jineho je ulehcovani prace nasimi linymi uredniky a pak jsou z toho problemy na STK.
Nevim jak jine motory, u me M20B25 je na bloku vyrazeno 256K1.
25 = zdvihovy objem
6 = pocet valcu
K = kat
1 = ???
Ve velkem TP mam napsano BMW D, takze si tam muzu dat jakykoli nemecky BMW motor, treba S70/2 (V12 635PS z McLaren F1
)
Drzeli-li se u BMW tohoto kodovaciho schematu, tak na 320i by mohlo byt 206xx (xx bude podle emisi a kdovicehojeste)
Nevim jak jine motory, u me M20B25 je na bloku vyrazeno 256K1.
25 = zdvihovy objem
6 = pocet valcu
K = kat
1 = ???
Ve velkem TP mam napsano BMW D, takze si tam muzu dat jakykoli nemecky BMW motor, treba S70/2 (V12 635PS z McLaren F1

Drzeli-li se u BMW tohoto kodovaciho schematu, tak na 320i by mohlo byt 206xx (xx bude podle emisi a kdovicehojeste)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Je to proto, ze hned po padu zelezne opony se E30 jeste vyrabela a pri dovozu normalne dostala CZ doklady. Protoze nasi urednici jsou lini a leckdy ani nevedi kde typ motoru hledat, napisou tam co je napadne. V Nemecku to mozna nebude lepsi, nebot v nemeckem TP mam typ motoru OTTO, tedy zazehovy a zdvihovy objem, nic vic.DC píše:jo díky za reakce - na blok jsem zatím nekoukal
u červenýho mam napsáno BMW 325
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: na ete
Byly dva podtypy: 276KA a 276KB, mozna to souvisi s existenci dvou vykonovych verzi - 122PS a 129PSFlery píše:na ETE 525E sem mel 276 KA 1 nechapu to A? Automat ? - nemam!
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
oo
no jak sem to videl postoural sem se v papirech..jo mel sem 276 KB..ale u 325i mam 256 KA a tam to a by melo bejt co jako nevite? mam dojem že 2,5 se delala jen jedna v 12V
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: oo
Ja mám tiež 206 KA .. Teda, pokiaľ to niekto predo mnou nepreklepol.Flery píše:no jak sem to videl postoural sem se v papirech..jo mel sem 276 KB..ale u 325i mam 256 KA a tam to a by melo bejt co jako nevite? mam dojem že 2,5 se delala jen jedna v 12V
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
258 je nesmysl protože 2,5 litr osmivál nebyl ve výrobě
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition