525i M50 z E34 vs 528i M52 z E39

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lupinek
Příspěvky: 50
Registrován: 12. 01. 2007 12:28
Bydliště: J.Hradec

525i M50 z E34 vs 528i M52 z E39

Příspěvek od Lupinek » 07. 06. 2007 09:37

Nevíte někdo jestli 2.5i M50 má stejnej blok jako M52 2.8i? myslim co se všech držáků tíče na altík na servo na klima atd..?
zrozen pro BMW

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 07. 06. 2007 11:45

myslím, že nemý, ale nejsem si jistej na 100%
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 07. 06. 2007 11:55

dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Lupinek
Příspěvky: 50
Registrován: 12. 01. 2007 12:28
Bydliště: J.Hradec

.

Příspěvek od Lupinek » 07. 06. 2007 13:49

Jak moc bude složitá zástavba motoru M52 mám vanos i bi vanos 2.8i do E34? máte někdo nějaké zkušenosti? ocením každou radu
zrozen pro BMW

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 07. 06. 2007 16:44

Rozdíl bude už jen v tom, že M52 má blok hliníkovej a M50 má litinu.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Lupinek
Příspěvky: 50
Registrován: 12. 01. 2007 12:28
Bydliště: J.Hradec

.

Příspěvek od Lupinek » 07. 06. 2007 17:45

což ten blok nejni až tak problem to už jsem jakž takž pořešil..
horší je elektrika
zrozen pro BMW

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 07. 06. 2007 19:53

Ted sem delal takovou vec na mojim aute. Mam m52 dvoulitra a pri utahovani hlavy se sthnuly vsechny zavity v hlinikovim bloku, tak sem mel blok M50 2,5 litina s pistama a na ten holej blok sem preskladal vsechno z M52ky a vsechno tam pasuje, az teda na drzaky sani ale to se necha pouzit ten co je na M50. Zakze bloky sou celkem totozny, az na materilal :wink:
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 07. 06. 2007 21:56

Bohhy píše:Ted sem delal takovou vec na mojim aute. Mam m52 dvoulitra a pri utahovani hlavy se sthnuly vsechny zavity v hlinikovim bloku, tak sem mel blok M50 2,5 litina s pistama a na ten holej blok sem preskladal vsechno z M52ky a vsechno tam pasuje, az teda na drzaky sani ale to se necha pouzit ten co je na M50. Zakze bloky sou celkem totozny, az na materilal :wink:
Hloubka závitu je v hlinikovým bloku samozřejmě větší = delší šrouby. Pokud jsi měl šrouby z M50, tak je to jasný.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Lupinek
Příspěvky: 50
Registrován: 12. 01. 2007 12:28
Bydliště: J.Hradec

Příspěvek od Lupinek » 08. 06. 2007 06:17

Tak to je v pohodě... :D
ted ještě pořešit elektrickou část.. jak odstranit imobilizer atd...
zrozen pro BMW

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 08. 06. 2007 19:39

DAN píše:
Bohhy píše:Ted sem delal takovou vec na mojim aute. Mam m52 dvoulitra a pri utahovani hlavy se sthnuly vsechny zavity v hlinikovim bloku, tak sem mel blok M50 2,5 litina s pistama a na ten holej blok sem preskladal vsechno z M52ky a vsechno tam pasuje, az teda na drzaky sani ale to se necha pouzit ten co je na M50. Zakze bloky sou celkem totozny, az na materilal :wink:
Hloubka závitu je v hlinikovým bloku samozřejmě větší = delší šrouby. Pokud jsi měl šrouby z M50, tak je to jasný.
Nene o to nejde, bylo mi to receno nez sem sundal hlavu ze to na hlinikovej blok zpet nedostanu a je to pravda, ten hlinikovej blok to proste nevydrzi 35N 90stupnu a 90stupnu a pri druhym pravym uhlu rup.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Odpovědět