S38 motor do e30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

S38 motor do e30

Příspěvek od Radek_750iA » 08. 05. 2007 21:10

Za kolik se necha cca. sehnat motor(vcetne elektriky,jednotky, prevodovky) S38 B36? A jaky je rozdil v zastavbe oproti M30? Co vse se musi jeste predelat? Drzaky motoru, prevodovky, kardan by se asi predelavat nemusely, nebo? Diky Radek
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 08. 05. 2007 21:48

myslím že blok by měl být stejný, jako M30 , ale jsou to jen doměnky, to ti asi nepomůže :lol:
E30 325i

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 08. 05. 2007 22:02

nikdy sem to vážně neřešil, jen tak konzultoval s borcem co je skládá a prý se nechá sehnat za 50.000,- což mi nepříjde až tak drastické, ale aby ti vydržel(na nákup s tím asi jezdit nebudeš) sypneš do GO ještě jednou tolik, minimálně...
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 09. 05. 2007 07:47

Blok by měl být údajně stejny s M30, bavil jsem se s "psena" a ten opravoval S38 B36 a tvrdil, že tam jde použít spodek z M30, že hlava by na to měla sedět, tak nevím, jo a motor S38 má pan Savka z Klecánek, měl ten motor dokonce myslím ostré vačky a přeprogramovanou jednotku, říkal něco o 360-380 koních, ale nejsem si jistý, byli jsme tam na podzim :roll:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 09. 05. 2007 10:54

ta hlava bude podstaně větší než obyč M30, třeba já bych při výměně musel předělat držáky motoru, mám teď hlavu narvanou v prostoru kde je normálně plechová stěna :lol: kterou jsem zaklepal pod topení
E30 325i

Negr
Příspěvky: 156
Registrován: 22. 07. 2005 10:06
Bydliště: Praha-chodov

Příspěvek od Negr » 09. 05. 2007 12:56

Klakson píše:ta hlava bude podstaně větší než obyč M30, třeba já bych při výměně musel předělat držáky motoru, mám teď hlavu narvanou v prostoru kde je normálně plechová stěna :lol: kterou jsem zaklepal pod topení

ty tam máš s38b36??

Knedlik
Příspěvky: 20
Registrován: 09. 12. 2004 11:17
Bydliště: praha

Příspěvek od Knedlik » 09. 05. 2007 13:01

Jinak asi tak pul roku prace a tak kilo na kapse plus nejaka E30,pokud si to splacaš doma sam jinak tak 150 na kapse :wink: budeš mit tak auto za 230 a pojede ....viz letošní mimon kategorie 3500-4000 třetí místo Baura....a to byla serie spojka takže bez meziplynu a spolovičním klouznutím :x
tel.606347543

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 05. 2007 14:16

No kde asi jinde by tak o tom mohli něco vědět. :lol:
http://www.e30.de/m335i.htm
Obrázek
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 09. 05. 2007 14:22

BOOST píše:No kde asi jinde by tak o tom mohli něco vědět. :lol:
http://www.e30.de/m335i.htm
Obrázek
toz tam uz jsem samozrejme koukal, ale moje nemcina je katastrofalni :oops:
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 09. 05. 2007 14:27

Knedlik píše:A timto bych teké rád nejak apeloval na ADMINY.....proč tu neni nejaka sekce(zastavby) myslim že už i u nás to pár lidí udělalo a nekteří by se i rádi podělili,např stimto motorem....fotek mam spoustu,řešení taky ale nejsem žádnej pisálek,takle by to taky mohlo fungovat i zde když je to tak sponzorované..NE??????????????
Jinak jsou ijiné zajímavé zástvby např různé 2,5 24v M3 e36 3,0-3,2 atd atd
Nenavštěvuješ náhodou občas P.Savku???
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Negr
Příspěvky: 156
Registrován: 22. 07. 2005 10:06
Bydliště: Praha-chodov

Příspěvek od Negr » 09. 05. 2007 14:31

Nenavštěvuješ náhodou občas P.Savku???[/quote]

Jo jo taky se občas zajedem podívat na Jiříka :D

Knedlik
Příspěvky: 20
Registrován: 09. 12. 2004 11:17
Bydliště: praha

Příspěvek od Knedlik » 09. 05. 2007 15:12

Exclusive píše:
Knedlik píše:A timto bych teké rád nejak apeloval na ADMINY.....proč tu neni nejaka sekce(zastavby) myslim že už i u nás to pár lidí udělalo a nekteří by se i rádi podělili,např stimto motorem....fotek mam spoustu,řešení taky ale nejsem žádnej pisálek,takle by to taky mohlo fungovat i zde když je to tak sponzorované..NE??????????????
Jinak jsou ijiné zajímavé zástvby např různé 2,5 24v M3 e36 3,0-3,2 atd atd
Nenavštěvuješ náhodou občas P.Savku???
Když řeknu uplnou pravdu tak u P. Savky jsem byl přesne dvakrat,jednou jsme tam jeli pro motor V8 a jednou pro spojku. Proč se ptáš?
tel.606347543

Knedlik
Příspěvky: 20
Registrován: 09. 12. 2004 11:17
Bydliště: praha

Příspěvek od Knedlik » 09. 05. 2007 15:16

Radek_750iA píše:
BOOST píše:No kde asi jinde by tak o tom mohli něco vědět. :lol:
http://www.e30.de/m335i.htm
Obrázek
toz tam uz jsem samozrejme koukal, ale moje nemcina je katastrofalni :oops:
A proto se ještě jednou opakuji.... proč tu neni nejaký prostor? Když poptávka bude bude i nabídka!
tel.606347543

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 09. 05. 2007 15:45

Knedlik píše:
Exclusive píše:
Knedlik píše:A timto bych teké rád nejak apeloval na ADMINY.....proč tu neni nejaka sekce(zastavby) myslim že už i u nás to pár lidí udělalo a nekteří by se i rádi podělili,např stimto motorem....fotek mam spoustu,řešení taky ale nejsem žádnej pisálek,takle by to taky mohlo fungovat i zde když je to tak sponzorované..NE??????????????
Jinak jsou ijiné zajímavé zástvby např různé 2,5 24v M3 e36 3,0-3,2 atd atd
Nenavštěvuješ náhodou občas P.Savku???
Když řeknu uplnou pravdu tak u P. Savky jsem byl přesne dvakrat,jednou jsme tam jeli pro motor V8 a jednou pro spojku. Proč se ptáš?
Protože pana Savku taky znám, už jsme za ním byly a viděl jsem tam ty jeho přestavby
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 09. 05. 2007 16:00

Negr píše:
Klakson píše:ta hlava bude podstaně větší než obyč M30, třeba já bych při výměně musel předělat držáky motoru, mám teď hlavu narvanou v prostoru kde je normálně plechová stěna :lol: kterou jsem zaklepal pod topení

ty tam máš s38b36??
ne, podle čeho usuzuješ?
E30 325i

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 09. 05. 2007 16:25

jedinej problem bude nechat si udelat nejakej chladic do cela na miru, pac uz se tam nevejde zadna varianta chladice..
jinak to budou stejny problemy jako s jakoukoliv jinou zastavbou...drzaky motoru, chlazeni, brzdy, vejfuk, kardan, elektrika...
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 09. 05. 2007 20:34

Iwan píše:jedinej problem bude nechat si udelat nejakej chladic do cela na miru, pac uz se tam nevejde zadna varianta chladice..
jinak to budou stejny problemy jako s jakoukoliv jinou zastavbou...drzaky motoru, chlazeni, brzdy, vejfuk, kardan, elektrika...
chladič dáš před čelo...
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Knedlik
Příspěvky: 20
Registrován: 09. 12. 2004 11:17
Bydliště: praha

Příspěvek od Knedlik » 10. 05. 2007 00:02

Iwan píše:jedinej problem bude nechat si udelat nejakej chladic do cela na miru, pac uz se tam nevejde zadna varianta chladice..
jinak to budou stejny problemy jako s jakoukoliv jinou zastavbou...drzaky motoru, chlazeni, brzdy, vejfuk, kardan, elektrika...
DObře ty! máš pravdu uplne ve všem,ten chladič je jedna z nákladnějších vjecí,potom ješte nápravnice,alespon nekdo rozumnej z Břevnova :-)
tel.606347543

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 17. 05. 2007 14:40

Knedlik píše:
Iwan píše:jedinej problem bude nechat si udelat nejakej chladic do cela na miru, pac uz se tam nevejde zadna varianta chladice..
jinak to budou stejny problemy jako s jakoukoliv jinou zastavbou...drzaky motoru, chlazeni, brzdy, vejfuk, kardan, elektrika...
DObře ty! máš pravdu uplne ve všem,ten chladič je jedna z nákladnějších vjecí,potom ješte nápravnice,alespon nekdo rozumnej z Břevnova :-)
Napravnivi bych asi extra neresil..nevim kolik vazi, ale podle me to nebude zadny peklo..oproti m30..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 17. 05. 2007 15:07

Iwan píše:
Knedlik píše:
Iwan píše:jedinej problem bude nechat si udelat nejakej chladic do cela na miru, pac uz se tam nevejde zadna varianta chladice..
jinak to budou stejny problemy jako s jakoukoliv jinou zastavbou...drzaky motoru, chlazeni, brzdy, vejfuk, kardan, elektrika...
DObře ty! máš pravdu uplne ve všem,ten chladič je jedna z nákladnějších vjecí,potom ješte nápravnice,alespon nekdo rozumnej z Břevnova :-)
Napravnivi bych asi extra neresil..nevim kolik vazi, ale podle me to nebude zadny peklo..oproti m30..
hmm, akorat tu nejde o vahu :)

Odpovědět