325i na papírach s 2litra
325i na papírach s 2litra
Cau chtel sem se zeptat mam možnost koupit pěknou 325i na papírech z 2litra má stím někdo skušenosti a jak je to s evidenčkou když to má papity origo švicarské .díky za odpověd
4 blázen
Promiň že reaguji, ale co takhle si to nejdříve přečíst ?? Máme tak krásný mateřský jazyk a ty klidně napíšes s 2 litra ( z koho čeho je z), dále skušenost je zkušenost, nebo Švícarsko je y a ne i atd. Ještě jednou promiň za reakci, ale to je fakt síla. Takhle píšou školáci ve 3. třídě na základce
Promiň že reaguji, ale co takhle si to nejdříve přečíst ?? Máme tak krásný mateřský jazyk a ty klidně napíšes s 2 litra ( z koho čeho je z), dále skušenost je zkušenost, nebo Švícarsko je y a ne i atd. Ještě jednou promiň za reakci, ale to je fakt síla. Takhle píšou školáci ve 3. třídě na základce

Na to se tady už dávno nehrajespeedy1 píše:4 blázen
Promiň že reaguji, ale co takhle si to nejdříve přečíst ?? Máme tak krásný mateřský jazyk a ty klidně napíšes s 2 litra ( z koho čeho je z), dále skušenost je zkušenost, nebo Švícarsko je y a ne i atd. Ještě jednou promiň za reakci, ale to je fakt síla. Takhle píšou školáci ve 3. třídě na základce


Sry za OT
No smoke, no fun...


- olda barta
- Příspěvky: 435
- Registrován: 22. 09. 2004 19:11
- Bydliště: Leeds, West Yorkshire, UK
jj Míša má pravdu...Míšánek píše:Na to se tady už dávno nehrajespeedy1 píše:4 blázen
Promiň že reaguji, ale co takhle si to nejdříve přečíst ?? Máme tak krásný mateřský jazyk a ty klidně napíšes s 2 litra ( z koho čeho je z), dále skušenost je zkušenost, nebo Švícarsko je y a ne i atd. Ještě jednou promiň za reakci, ale to je fakt síla. Takhle píšou školáci ve 3. třídě na základceToto je jenom slabý odvar, pročti si historii, to Tě asi trefí
![]()
Sry za OT


e36 323i coupe............
Re: 325i na papírach s 2litra
Auto ze Švýcarska lze normálně přihlásit, jen se na rozdíl od aut z EU musí navíc ještě proclít... Pak dovozová STK(včetně evidenčky), zaplatit ručení a hurá na úřad přihlásit...V6 blázen píše:Cau chtel sem se zeptat mam možnost koupit pěknou 325i na papírech z 2litra má stím někdo skušenosti a jak je to s evidenčkou když to má papity origo švicarské .díky za odpověd
dalsi "jezdec" do partymišabmw píše:ja mam v papirech 1,8 4-valec a mam 2,0 6-valec a jezdim legalne,dej im na technickej na kávu a všetko je O.K.

az nekomu zboris noveho MB S a zacne ti kolem auta skakat pojistovak tak budes 20 let delat zadarmo ... jj to je kavicka

prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
chyba urednika? jak to myslis? kdyz on nevi ze sis ten motor sam vymenil treba za 2.0 6tival a urednik se ti na motor divat nebude.No jestli si myslis ze tohle je idelani reseni jezdit na papirech 1.8 tak si to tak mysli , ale ja bych to proste neriskoval a kor kdyz nemas na tu pojistku tak si nekupuj takovy auto s takovym "obsahem" a hodne stesti aby se to nezjistiloaula píše:Pak to je snad chyba úředníka ne? Nemůžu za to, že to blbě napsal.T613 píše:az nekomu zboris noveho MB S a zacne ti kolem auta skakat pojistovak tak budes 20 let delat zadarmo ... jj to je kavicka




Cus měl jsem 2,5 na papírech z 2litra, nevim jak je to s přihlášenim, ale já žádný problémy neměl, a to jsem i boural. dokonce jsem prošel i legálně technickou, jedinej problém byl na emisích, protože 2litr má trochu jiný údaje než 2,5 tak zapli všechnu elektriku aby se snížil výkon a jen taktak jsem se do toho vešel:-)
Hmm, to velmi rad pocujem, ze si s tym nemal problem, ja mam 325i na papieroch 318i, ale uz som to tak kupil, radsej by som to mal na 325i papieroch. Inac, to ze by M20B25 splnil emisny limit M40B18 je asi bez sance, ze?
Tak to budem musiet nejak vyriesit, ked budem na jesen robit STK, mozny iny program do ECU...

E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no len tak mimochodom: na emisiach to funguje mierne inak, je dost mozne ze nabuduce uz urobite konsky prd, pretoze sa robia online a dokonca uz je poziadavka na kamerove systemy.. poznam aj kopec policajtov ktori poznaju rozdiel medzi 4valcami a 6timi... a davat na kavu pri kazdej kontrole? hm...... ked by bola otazka 320 a 325 tak to uz je diskutabilne pretoze predsa len su skoro zhodne... ale v dnesnej dobe ked policajt a STK su drbany za kazdu hovadinu je uz skoro odvaha jazdit na papieroch 318 a mat tam 6 rur do sania..ano da, sa to, otazka je ze dokedy
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Hej, to by som mozno zvladol este aj sam otuzit, len potom si zohnat niekoho, kto mi tie spravne VIN cisla vyrazi... Mne vobec nejde o ziadnu nizssiu poistku, radsej budem kludny a v pohode so spravnymi papiermi a vyssou poistkou... Len som uz fest dlho zhanal 325i a tu svoju som zohnal za dobru cenu s nehrdzavou kasnou, nevyje*anym podvozkom a v pohode motorom, tak som to zobral aj s tym, ze som vedel, ze je to na 1.8 papieroch... Asi moja chyba
.
Kazdopadne dalsiu STK mam o pol roka, kedze je uz povinna aj emisna, tak aj EK, tak predtym budem musiet kupit 325i papiere a otuzit VIN cisla.
To s tou kontrolou ale snad nemyslis vazne,tebe snad niekedy policajti kontrolovali, ci motor pod kapotou co tam mas skutocne sedi s tym co mas v papieroch? O tom som jakziv nepocul.

Kazdopadne dalsiu STK mam o pol roka, kedze je uz povinna aj emisna, tak aj EK, tak predtym budem musiet kupit 325i papiere a otuzit VIN cisla.
To s tou kontrolou ale snad nemyslis vazne,tebe snad niekedy policajti kontrolovali, ci motor pod kapotou co tam mas skutocne sedi s tym co mas v papieroch? O tom som jakziv nepocul.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no motor pozerali uz neraz... papiere zhanaj aj s cislami a a stitkami a mas pokojHelldiver píše:Hej, to by som mozno zvladol este aj sam otuzit, len potom si zohnat niekoho, kto mi tie spravne VIN cisla vyrazi... Mne vobec nejde o ziadnu nizssiu poistku, radsej budem kludny a v pohode so spravnymi papiermi a vyssou poistkou... Len som uz fest dlho zhanal 325i a tu svoju som zohnal za dobru cenu s nehrdzavou kasnou, nevyje*anym podvozkom a v pohode motorom, tak som to zobral aj s tym, ze som vedel, ze je to na 1.8 papieroch... Asi moja chyba.
Kazdopadne dalsiu STK mam o pol roka, kedze je uz povinna aj emisna, tak aj EK, tak predtym budem musiet kupit 325i papiere a otuzit VIN cisla.
To s tou kontrolou ale snad nemyslis vazne,tebe snad niekedy policajti kontrolovali, ci motor pod kapotou co tam mas skutocne sedi s tym co mas v papieroch? O tom som jakziv nepocul.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220