Bastl

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Martin Dobrodinec
Příspěvky: 361
Registrován: 04. 04. 2006 11:22
Bydliště: valmez

Bastl

Příspěvek od Martin Dobrodinec » 01. 03. 2007 13:29

Ahojte, potřebuju radu, zjistil jsem že na sve e30 2,3i mám hlavu z ETY. Sání nevím jaké mám a ani vstřiky, prostě bastl rok 82 a mám tam kat :shock:
Počítám že to pojede horší než kdyby tam byla origo hlava 2,3, je to tak?
Jinak, co by jste mi poradili kdybych to chtel dat do puvodního stavu. Vím že ty 2,3 moc nejsou a tak mě zajímá jestli můžu použít hlavu z 2,0i? A popřípadě jakou váhu vzuchu ze sáním mám k tomu použít?
Díky za jakékoliv rady a komentáře.

Uživatelský avatar
Ghost82
Příspěvky: 373
Registrován: 05. 08. 2005 10:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ghost82 » 01. 03. 2007 14:14

Byt na tvem miste, tak koupim kompletni motor 2.5i m20 a dam ho tam. Bude to bez nejakeho badani a vykon bude urcite lepsi, nez co tam mas ted. Na blok vyrazit kod motoru co je v technicaku a je hotovo.
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 03. 2007 14:42

Hlava na 2,3 a 2,0 je totožná. :wink: Mám na svém 2,0 hlavu z 2,3
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 01. 03. 2007 16:14

V tom pripade ti to pojede daleko lip - budes mit lepsi kompresi nez ted s etovou hlavou. A dvoulitru se vsude vali dost...

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 03. 03. 2007 10:24

mno to ja mam ted taky prozatimni bastl, 320 a na tom hlavu z ety, ale s vačicí z 320, no zatim to jede, ale uz mam pripravenou tu co tam patri, ale pocasi a volno mi nepreje
e30/320i rv 88

Odpovědět