Koupě E30 ano nebo ne

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Ati
Příspěvky: 75
Registrován: 27. 08. 2006 11:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Koupě E30 ano nebo ne

Příspěvek od Ati » 25. 02. 2007 10:53

Zdravím možná je to blbý ale chtěl bych se zeptat .Můj "sen" ( sileně se mi líbí celkovej vzhled E30 r88,r89) je mít E30 ne niak extra na tuningovanou jak některé jsou a aby jezlila a i peníze bych měl ale bydlím s rodiči a momentalně si teď pučuju od otca stare subaru legacy kombi 2.0(91) a obcas i to nove Subaru outback kombi2.5 (02) jenomze problem je ze to nove mam tak jednou za půl roku a to stare má spotřebu benzínu jak tank (kolem 14l) ale jezdí uplně dokonale subaru je subaru za celou tu dobu co máme to stare subaru a to sme ho koupily z nemecka ojete po opravě když na misto řidiče tak decentne spadl strom se nevyskytli zádně opravy krom těch co sou způsobeny najetýma km (oleje řemeny desky koutouče teď boužel jedno ložisko....)tak se chci zeptat má smysl si koupit neakou E30 třeba bych sehnal něakou vcelku zachovalou a udělat si na ní pár malých úprav (na to se tešim protoze na otcovim autě se mě nic nechce dělat :) ) chtěl bych to do města a na obcasnou jizdu do školy cca 30 km tam a 30 zpatky přemyšlel sem nad 318 abych platil menší ručeni atd . ale pokud mě někdo přesvedčí že 320 nebude žrat omoc vic než ta 318 a rozdil v ceně ručení a spol nebude tak velkej tak bych eventualně šel i do te 320 :) ale teď jde hlavně oto jestli si něak pomůžu že? :-) díky za pomoc či rady
8) BMW&SUBARU rulezz 8)

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 25. 02. 2007 11:54

dám radu jako prase - přečti si forum na strankach http://forum.e30.cz - klikej na ty sekce, pis neco do toho policka hledat a najdes tam takovou otazku uz asi 50x a asi 100x odpovezenou. jen si to tu proste precti.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Ati
Příspěvky: 75
Registrován: 27. 08. 2006 11:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ati » 25. 02. 2007 12:07

tak forum mám přečtené vcelku hodně hlavně bazar ale jde mi spše oto jestli E30 jako student uživim lip zež to stare subaru spotřeba bude určitě nižší ale třeba jak moc se kazí E30 při běžnym ježdění když člověk nejezdí na tuningové srazy a negumuje stím na parkovisti ale zase je tady věk auta něakých 18 let je taky dost alezase za tu cenu nic lepšího a zezčího nejspíš neseženu nebo by me taky zajímalo jak je to s pruměrnou s cenou dílů které standartně odcházejí ...všude se řeší konkrétní díly ale chtěl bych to ospíš obecně nebo jsem z Brna tak když stím autem něco bude tak kam stim aby to nebylo brutalne drahy a relativne dobre udelany .....do autorizovany servisu bmw asi težko nebo jo? nejlepší by bylo kdyby my někdo kdo má nebo měl E30 jako první auto napsal svoje počáteční poznatky a investice (orientačně)

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 25. 02. 2007 12:13

Ati píše:tak forum mám přečtené vcelku hodně
Asi nemáš.
Opakuješ dotaz na věci, které jsou tu popsány X-krát.

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 25. 02. 2007 12:14

Všechno, na co se ptáš se tu opravdu řešilo milionkrát. Nekoukej jen do bazaru, projdi si techniku, pokec o bmw, pokud použiješ hledání, máš co číst do večera :wink:

Nápověda pro hledání: Zkus třeba slova - servis, student, náhradní díly, atd ... :P
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
olda barta
Příspěvky: 435
Registrován: 22. 09. 2004 19:11
Bydliště: Leeds, West Yorkshire, UK

Příspěvek od olda barta » 25. 02. 2007 12:14

Ati píše:tak forum mám přečtené vcelku hodně hlavně bazar ale jde mi spše oto jestli E30 jako student uživim lip zež to stare subaru spotřeba bude určitě nižší ale třeba jak moc se kazí E30 při běžnym ježdění když člověk nejezdí na tuningové srazy a negumuje stím na parkovisti ale zase je tady věk auta něakých 18 let je taky dost alezase za tu cenu nic lepšího a zezčího nejspíš neseženu nebo by me taky zajímalo jak je to s pruměrnou s cenou dílů které standartně odcházejí ...všude se řeší konkrétní díly ale chtěl bych to ospíš obecně nebo jsem z Brna tak když stím autem něco bude tak kam stim aby to nebylo brutalne drahy a relativne dobre udelany .....do autorizovany servisu bmw asi težko nebo jo? nejlepší by bylo kdyby my někdo kdo má nebo měl E30 jako první auto napsal svoje počáteční poznatky a investice (orientačně)
jestli to chceš obecně, tak klikni tady www.e30.cz potom na odkaz "technika" je to vlevo od "forum bazar" a tam uvidíš tabulku, kde máš nádherně popsanou " kuchařku o nákupu e30" a dokonce 2. díly..
sorry, ale mnoho lidí tady už je opravdu unavených opakováním stále stejných věcí... :lol:
chce to je trochu snahy a trpělivosti...
e36 323i coupe............

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 25. 02. 2007 12:20

Píšeš, že bys chtěl tzv. "plasťáka" ( rok výroby 88 a výš).
Jestli ti jde o spotřebu, tak 2,0i je nesmysl, protože chlastá stejně jako 2,5i a ještě k tomu to nejede.
Doporučil bych budto 1,8IS , nebo 2,5i ....
Iso je podle mě dobrej kompromis, máš levnější pojistku, má relativně silnej motor (výkonově to je konkurenceschopné auto k 325i) , spotřeba bude určitě nižší než u šestihrnků.
2,5i je zase klasika, zvuk šestivále je nádhernej, motor táhne velice dobře, atd atd atd........

je to jen na tobě, každopádně jestli si můžeš vybrat, pak doporučuju tyhle dva typy :wink:
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring :-)

Uživatelský avatar
Ati
Příspěvky: 75
Registrován: 27. 08. 2006 11:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ati » 25. 02. 2007 13:38

super konečně ....jinak kuchařku na nákup sem si četl uplně supr věc . jinak to je dobrej postřeh stou spotřebou u te 318is ....jinak 325 je moc ta 318is bude idealní.

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 25. 02. 2007 14:07

A nebo kup etu - dneska to jde pojistit podle výkonu, čili ručení budeš platit jak na 1,8 , budeš mít šestiválec a budeš jezdit za osm litrů v pohodě. Kromě toho ji seženeš levně, páč to nikdo nechce, protože se bojí ručení.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 25. 02. 2007 14:18

Pokud můžu doporučit tak se spíš dívej po 325i teď ji mám v touringu a nemůžu si stěžovat nevím jakým stylem jezdíš ty, ale při moji běžné jízdě se dostvám se spotřebou lehce pod 10. S cenama dílů by sem řekl, že to není tak hrozný oproti subaru by sem řekl že to bude za pusu a na M20 seženeš úplně všechno řekl by sem bez problému. Ale počítej s tím, že něco to stát bude přecejenom je to auto, který si většinou koupíš pro zábavu a že k tomu máš nějáký vztah.

Takže celkově by sem to zhrnul v žádným případě nepočítej, že budeš jezdit za 7 litrů. Ze začátku se asi občas stane, že někde zůstaneš viset to se stát může a nemusí záleží na konkrétním autě v jakým je stavu. Potom sem tam řeším nějákou blbost, že to nesvítí a podobně většinou elektrika. Ale prostě je to báwo buď tě to auto chytne a předšlí tři věci neřešíš a nebo to bereš jenom jako spotřební věc a v tom případě moc o tříce nepřemíšlej.

Uživatelský avatar
Ati
Příspěvky: 75
Registrován: 27. 08. 2006 11:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ati » 25. 02. 2007 14:19

Dan td píše:A nebo kup etu - dneska to jde pojistit podle výkonu, čili ručení budeš platit jak na 1,8 , budeš mít šestiválec a budeš jezdit za osm litrů v pohodě. Kromě toho ji seženeš levně, páč to nikdo nechce, protože se bojí ručení.
Nojo ta "eta" to sou hrozný stihačky :D našel jsem na prodej s motorama 2,7 a 2,5 ale vsechno za cenu do 30 000 to ty cenu jsou vážně tak nízké kvůky ručení ne ty auta sou uplne v H.... U?no ale pokud by byl 2,5 a zraloby to neakych tech 9 a ruceni bylo jak na 1,8is tak to by se me líbílo :twisted: :) jdde ale taaky o stav auta věětšínou kdo si koupí 2,7 tak stim jezdí jak prase a delá stím kraviny = horší technickej stav ......takk nevim

Uživatelský avatar
Ati
Příspěvky: 75
Registrován: 27. 08. 2006 11:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ati » 25. 02. 2007 14:24

Bawor píše:Ze začátku se asi občas stane, že někde zůstaneš viset to se stát může a nemusí záleží na konkrétním autě v jakým je stavu..
´

nojo jasně že to bude mít něaký ty mouchy ale víš jak ... abych pokaždé trnul kdy a kde zdechnu a otec me dělal odtahovku tak to teda moc nemusim .... i kdyz otec se tady v tom obcas vyžívá :D občas jede radsi posranym autem nez funkčním se slovy to jeste vydrzi a pak vola kamaradovi az prijede s lanem . jinak nemám obavu že by me E30 nechytla a neudělal si tam pár maličkostí na to su hračička .... :) nebojim se toho jenom to chce neaky zkusenosti

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 25. 02. 2007 14:34

eta je 2,7 vždy a ma sniženy vykon něco kolem vykonu 2l, koukni se do "kuhařky" nebo i tady na foru se to řešilo pravě ja jsem si to zjišťoval před půlrokem je tu někde thread o etě :)

tady to je viewtopic,p,259563,highlight,etu.html#259563
Obrázek

Uživatelský avatar
Ati
Příspěvky: 75
Registrován: 27. 08. 2006 11:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ati » 25. 02. 2007 14:44

ARMAN píše:eta je 2,7 vždy a ma sniženy vykon něco kolem vykonu 2l, koukni se do "kuhařky" nebo i tady na foru se to řešilo pravě ja jsem si to zjišťoval před půlrokem je tu někde thread o etě :)

tady to je viewtopic,p,259563,highlight,etu.html#259563
Mhh tak to vypadá moc mňamoloidně :) no takže říkáte za ručení se muze taky kategorizovat dle vykonu a ne dle objemu motoru ? jenom jak sem pochopil z výsledku vyhledávání tak se asi neda moc sehnat co?a něaký zápory tady ten 2,7 motor má .....protože to zní až moc dobře velkej koutak a malá spotreba a ten zvuk.....

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 25. 02. 2007 14:56

zkus to tady prohledat na webu pořadně ;) vyhledavej slova "eta" "etu" a pod. v sekcich Pokec o BMW a Servis Standartni

"nevyhoda" je že ho nemužeš točit jak normalni motor ale to jako disel max 4000RPM(?) když tam daš průchozi vyfuk tak je zvuk jako baseň Foreet mi jednu ukazoval když jsem hledal auto a znělo to božsky :twisted: bohužel neměl jsem a nemam misto kde bych se v ni šťoural bylo třeba na ni zapracovat ale za 17000... :)
Obrázek

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 25. 02. 2007 14:58

Dan td píše:A nebo kup etu - dneska to jde pojistit podle výkonu, čili ručení budeš platit jak na 1,8 , budeš mít šestiválec a budeš jezdit za osm litrů v pohodě. Kromě toho ji seženeš levně, páč to nikdo nechce, protože se bojí ručení.
to fakt jde jo? :shock: u jake pojistovny? asi jsem tedy spatne informovan schanim tedy 325e cupe :D :lol:
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
Ati
Příspěvky: 75
Registrován: 27. 08. 2006 11:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ati » 25. 02. 2007 15:00

nojo ale když je to diesel tak to bude děs ne ? kdyt naftáky ...to je hrozne naa houby jak se tam neco posere tak oprava stoji vic než nový auto .......vstrikovani atd.....vsude sou obrovsky tlaky a po 18 letech to musi byt sileny ne? radsi bych sel do benzinu.....kdyz uz stoji stejne jak nafta a je kolem toho min starosti

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 25. 02. 2007 15:34

Ati píše:nojo ale když je to diesel tak to bude děs ne ? kdyt naftáky ...to je hrozne naa houby jak se tam neco posere tak oprava stoji vic než nový auto .......vstrikovani atd.....vsude sou obrovsky tlaky a po 18 letech to musi byt sileny ne? radsi bych sel do benzinu.....kdyz uz stoji stejne jak nafta a je kolem toho min starosti
Ale ne je to benzín ale má omezovač nekde okolo 4800 to přesně nevím a zátah má už odspodu kámoš ji měl a byl víc než spokojenej jedinej problém je sehnat solidní kus.

Uživatelský avatar
Ati
Příspěvky: 75
Registrován: 27. 08. 2006 11:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ati » 25. 02. 2007 15:40

aha tak to pokud je to benzit tak pak bych dotoho sel ale proc to ma omezovac ? a nevi nekdo o neakym solidnim kousku? asi ne co, toby tobylo moc jednoduchy :)

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 25. 02. 2007 16:03

...motor dostal přirovnání benzínovej diesel, má jinou charakteristiku a průběh kroutícího momentu...nižší otáčky-->nižší spotřeba--takové jako základní pravidlo v konstrukci tohodle motoru...jinak se mrkni třeba tajik na todle :wink: ,mnó musíš prostě hledat...

http://www.tipcar.cz/karta/BMW/11724156 ... 930176.htm
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Odpovědět