e30 & e36
e30 & e36
kluci, nevíte nekdo co se dávaly za motory do 30 a 36? (jen 318)
....takhle jakej typ motoru měly společnej.....m40, m42
...chtěl bych do auta dát novej motor, tak mě napadlo, že by tam měl padnout z 36, jen nevímjestli to 100% jde! Nechtel bych, až bych s tím jel na technickou aby mě neposlali ať si zase tam dám původní motor....
....takhle jakej typ motoru měly společnej.....m40, m42
...chtěl bych do auta dát novej motor, tak mě napadlo, že by tam měl padnout z 36, jen nevímjestli to 100% jde! Nechtel bych, až bych s tím jel na technickou aby mě neposlali ať si zase tam dám původní motor....
Musí se prohodit vana (e30 ji má před nápravou a e36 za), komplet motorová elekrika a ty držáky motoru.
Nebo spíš elektrika je stejná, ale konektor k pojistkovce je jinej, takže se musí prohodit komlet el. aby to pasovalo a myslím že jsme to měnili i se vstřikama.
Nebo spíš elektrika je stejná, ale konektor k pojistkovce je jinej, takže se musí prohodit komlet el. aby to pasovalo a myslím že jsme to měnili i se vstřikama.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
Myslim ze je jeste jine olejove cerpadlo, jine je lozisko v klice pod setrvacnikem, nedostanes do nej hridel z prevodovky, tusim, ze jsem menil remenici na klice nebo snimac, ted uz nevim ... Viko ventilu je jine.
Je tam toho celkem dost, ale da se to. Daval jsem do e36 motor z e30.
Je tam toho celkem dost, ale da se to. Daval jsem do e36 motor z e30.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Dával jsem kdysi m40 z E36 do E30. Jiné jsou držáky motoru a olejová vana. Čerpadlo oleje je stejný, ale je třeba vyměnit sací koš. Všechno jde bez úprav vyměnit. Víko ventilů má jenom plnicí otvor oleje na opačný straně, může zůstat.
Dál pokud si pamatuju, tak byl nějaký problém ohledně řemenic vpředu - někde něco překáželo nebo bylo posunutý - matně si vzpomínám že to bylo kvůli vodní pumpě, kterou jsem dával původní z E30, řemenice byla moc vzadu proti ostatním. Řemenice na klikovce a ozubený kolo pro hallův snímač nejsou zaměnitelné.
Taky jsem na ten motor montoval sací koleno (zdá se mi že horní půlka stačila) z E30 abych mohl nechat původní motorovou elektriku (jiná pozice některýho konektoru). U spojky/ převodovky si nevzpomínám, jestli bylo něco jinak.
Pokud máš oba motory, tak to není problém, jen přehazuješ věci, není třeba cokoliv upravovat.
Dál pokud si pamatuju, tak byl nějaký problém ohledně řemenic vpředu - někde něco překáželo nebo bylo posunutý - matně si vzpomínám že to bylo kvůli vodní pumpě, kterou jsem dával původní z E30, řemenice byla moc vzadu proti ostatním. Řemenice na klikovce a ozubený kolo pro hallův snímač nejsou zaměnitelné.
Taky jsem na ten motor montoval sací koleno (zdá se mi že horní půlka stačila) z E30 abych mohl nechat původní motorovou elektriku (jiná pozice některýho konektoru). U spojky/ převodovky si nevzpomínám, jestli bylo něco jinak.
Pokud máš oba motory, tak to není problém, jen přehazuješ věci, není třeba cokoliv upravovat.
A co, jak to jede.....je to o něco znát, že jede líp?Splaš píše:Dával jsem kdysi m40 z E36 do E30. Jiné jsou držáky motoru a olejová vana. Čerpadlo oleje je stejný, ale je třeba vyměnit sací koš. Všechno jde bez úprav vyměnit. Víko ventilů má jenom plnicí otvor oleje na opačný straně, může zůstat.
Dál pokud si pamatuju, tak byl nějaký problém ohledně řemenic vpředu - někde něco překáželo nebo bylo posunutý - matně si vzpomínám že to bylo kvůli vodní pumpě, kterou jsem dával původní z E30, řemenice byla moc vzadu proti ostatním. Řemenice na klikovce a ozubený kolo pro hallův snímač nejsou zaměnitelné.
Taky jsem na ten motor montoval sací koleno (zdá se mi že horní půlka stačila) z E30 abych mohl nechat původní motorovou elektriku (jiná pozice některýho konektoru). U spojky/ převodovky si nevzpomínám, jestli bylo něco jinak.
Pokud máš oba motory, tak to není problém, jen přehazuješ věci, není třeba cokoliv upravovat.
A poruchovost???------klapání ventilů........??
Proc by to melo jet lepe, kdyz je to jeden a ten samy motor?llega píše:A co, jak to jede.....je to o něco znát, že jede líp?Splaš píše:Dával jsem kdysi m40 z E36 do E30. Jiné jsou držáky motoru a olejová vana. Čerpadlo oleje je stejný, ale je třeba vyměnit sací koš. Všechno jde bez úprav vyměnit. Víko ventilů má jenom plnicí otvor oleje na opačný straně, může zůstat.
Dál pokud si pamatuju, tak byl nějaký problém ohledně řemenic vpředu - někde něco překáželo nebo bylo posunutý - matně si vzpomínám že to bylo kvůli vodní pumpě, kterou jsem dával původní z E30, řemenice byla moc vzadu proti ostatním. Řemenice na klikovce a ozubený kolo pro hallův snímač nejsou zaměnitelné.
Taky jsem na ten motor montoval sací koleno (zdá se mi že horní půlka stačila) z E30 abych mohl nechat původní motorovou elektriku (jiná pozice některýho konektoru). U spojky/ převodovky si nevzpomínám, jestli bylo něco jinak.
Pokud máš oba motory, tak to není problém, jen přehazuješ věci, není třeba cokoliv upravovat.
A poruchovost???------klapání ventilů........??
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
jen se ptám!!!Záchvat píše:Proc by to melo jet lepe, kdyz je to jeden a ten samy motor?llega píše:A co, jak to jede.....je to o něco znát, že jede líp?Splaš píše:Dával jsem kdysi m40 z E36 do E30. Jiné jsou držáky motoru a olejová vana. Čerpadlo oleje je stejný, ale je třeba vyměnit sací koš. Všechno jde bez úprav vyměnit. Víko ventilů má jenom plnicí otvor oleje na opačný straně, může zůstat.
Dál pokud si pamatuju, tak byl nějaký problém ohledně řemenic vpředu - někde něco překáželo nebo bylo posunutý - matně si vzpomínám že to bylo kvůli vodní pumpě, kterou jsem dával původní z E30, řemenice byla moc vzadu proti ostatním. Řemenice na klikovce a ozubený kolo pro hallův snímač nejsou zaměnitelné.
Taky jsem na ten motor montoval sací koleno (zdá se mi že horní půlka stačila) z E30 abych mohl nechat původní motorovou elektriku (jiná pozice některýho konektoru). U spojky/ převodovky si nevzpomínám, jestli bylo něco jinak.
Pokud máš oba motory, tak to není problém, jen přehazuješ věci, není třeba cokoliv upravovat.
A poruchovost???------klapání ventilů........??A ventily? To same .....
...je to přece jen novější motor....měl by být o něco modernizován.....
Ty motory jsou úplně stejný, modernizovaný byl až M43 z pozdějších E36. No ale vzhledem k tomu, že jsem to měnil kvůli poruše pův. motoru, tak to potom opravdu bylo o mnoho lepší
Spolehlivost bude taky stejná, jak je na tom teď nevím protože jsem to před pěti lety prodal.
Motor M40 mě něco naučil: už jenom šestiválec
Spolehlivost bude taky stejná, jak je na tom teď nevím protože jsem to před pěti lety prodal.
Motor M40 mě něco naučil: už jenom šestiválec
