výdrž hydroštelů

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
charlei
Příspěvky: 20
Registrován: 27. 12. 2005 22:01

výdrž hydroštelů

Příspěvek od charlei » 14. 01. 2007 22:56

Zdravim,koupil jsem si před čtyřmi měsíci nové hydroštely, ostatní díly jsem nechal,ten co mi to měnil,říkal že vačka už byla měněná a byla jako nová a vahadla byly taky vpohodě. Po výměně se to hodně stišilo, a hlavně přestalo cvakat, a po třech měsících mě to začalo zničeho nic zase cvakat :evil: a fakt nevim proč.Nevíte někdo čím by to mohlo být?Cvaká to dokonce ještě víc než jsem je vyměnil.
Myslel jsem že se dostal nějakej bordel z oleje do té dirky jak se dostává olej do hydroštelu a že to špatně mazalo,ale všechny byli vpohodě.Měnil jsem olej před dvouma rokama,jestli to neni třeba ono.

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Re: výdrž hydroštelů

Příspěvek od paveld » 14. 01. 2007 23:46

charlei píše:Měnil jsem olej před dvouma rokama,jestli to neni třeba ono.
:D To bude asi tim :lol: :twisted:
BMW 323i E36

charlei
Příspěvky: 20
Registrován: 27. 12. 2005 22:01

Příspěvek od charlei » 15. 01. 2007 00:09

To je opravdu tak choulostivý na olej?Neříkám že dva roky je málá doba,ale najel jsem s tím max 4000km.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 15. 01. 2007 00:31

charlei píše:To je opravdu tak choulostivý na olej?Neříkám že dva roky je málá doba,ale najel jsem s tím max 4000km.
Jenže olej se kazí, i když nejezdí. Dva roky by mělo bejt naprostý maximum, výměna je předepsaná na kilometry nebo rok, podle toho, co nastane dříve.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 15. 01. 2007 10:32

charlei píše:To je opravdu tak choulostivý na olej?Neříkám že dva roky je málá doba,ale najel jsem s tím max 4000km.
Tenhle motor je hodne choulostivy na olej, davej taky pozor co do nej budes pri vymene lejt.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
bazz
člen E30.cz
Příspěvky: 793
Registrován: 15. 06. 2004 12:08
Bydliště: Uherske Hradiste

re

Příspěvek od bazz » 15. 01. 2007 12:09

Samo sebou je to na beton olejem, bylo to tu napsano jiz tisickrat. Stačí si to najít. Vše podléhá opotrebení a satáří. A je jedno jestly. je tam olej 4 nebo 8 tisíc, ale pokud virobce dá interval nebo časovou lhutu na výměnu je dobré to dodržovat. Nic se na tom neuštěříš spíš naopak. U staršíh motoru to občas někteří neřeší výměnou hydroštělu, ale vyměnou za hustejší olej třeba z 10W40 na 15W40, ale take to není to nejlepší řešení. Každý podle možností. Věřím že po výměně to bude jako nové. Tak hodně zdaru. 8)
BMW 318 IS that IS fun

charlei
Příspěvky: 20
Registrován: 27. 12. 2005 22:01

Příspěvek od charlei » 15. 01. 2007 15:17

Tak jo diky,pujdu teda vyměnit olej.Minule jsem tam nalil polosyntetiku,je lepší tam dát spíš minerál,když říkáš hustčí?Nebo zas tu polosyntetiku.

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 15. 01. 2007 15:37

když už jednou naučíš jezdit motor na určitý olej tak to není moc dobré mněnit... myslím tím polosyntetiku, syntetiku, minerál...
Obrázek

Uživatelský avatar
bazz
člen E30.cz
Příspěvky: 793
Registrován: 15. 06. 2004 12:08
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od bazz » 16. 01. 2007 09:44

Kubajz von Odry píše:když už jednou naučíš jezdit motor na určitý olej tak to není moc dobré mněnit... myslím tím polosyntetiku, syntetiku, minerál...
Souhlasím, je hloupost pokud jsi na tom oleji najel 4tis a před tím měnil hydroštely, aby jsi teď dával horší olej usetřil bys asi 200,- Nevím samo sebou jakej olej tam byl, ale podle toho jak jsi psal, tak bych řekl 10W40 polosintetika. Ta se dá sehnat kolem 140kč za litr. Nejlepší je dodržovat i značku oleje, ale je to zase o názoru. Nemyslím si, že by nějak extra vadilo dát tam jinou jde přesce o viskozitu. Vyměn olej, filtr a věřím, že to bude dobré. Většínou se jde s lepšího oleje na horší, když už ten motor za moc nestojí a třeba i bere olej. Nebo hydroštěly už moc mlatěj a majitely se nechce je měnit. Snad ti to pomohlo. 8)
BMW 318 IS that IS fun

yardaspit
Příspěvky: 87
Registrován: 06. 01. 2006 14:21

Příspěvek od yardaspit » 16. 01. 2007 21:35

taky by mě to docela zajímalo jak to je...Co jsem se bavil s klukama, tak kdysi tady někdo měl M40ku. Hydra mu cvakaly jak sviň. Udělal si komplet GO hlavy, všechno nový. Za pů roku mu ten motor cvakal uplně stejně...Jinak s těma olejema-samozřejmě je jasný, že přechod na jinej typ oleje neni pro motor asi výborná věc, když skoro 20 let jezdil na jeden typ. Ale když vezmu v úvahu jaká byla kvalita olejů v době, když naše auta, o kterejch se nám v týhle době mohlo jenom zdát, mně ani to ne páč mi je málo:), vyjížděly jako funglovky z fabriky. Tak si myslim, že olej Paramo za 400,-kč/5l je stejně kvalitní jak v tý době olej, co se do e30tek lil, když to byly funglovky...

Uživatelský avatar
Dieter Bonrath
Příspěvky: 352
Registrován: 02. 05. 2006 17:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dieter Bonrath » 16. 01. 2007 22:32

Já jsem se o tom bavil s Ivem E21 a on říkal, že u M40 je ostřikovací lišta v palici a ta by se taky měla měnit s filtrem. Nevím co je na tom pravdy, ale pokuď se vše vymění, dá se tam i nový olej a máte to za půl roku zpátky, tak asi nebude vše jak má být. Jinak jsem to hledal ve všech svých příručkách k BMW a nikde jsem to nenašel, tak nevím, ale zkusil bych to.... :)

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 16. 01. 2007 22:38

ono taky vetsina lidi dela GO hlavy ze vymeni vacku vahadla a hydra a necha tam posrany sprchovani ktery je ve vetsina pripadu pricinou toho proc to cvaka...ona se ta vacka nevydre jen tak
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 18. 01. 2007 14:23

to sprchovani musi stacit profouknout/vyčistit..neni tam co se posrat..bud dava , nebo je ucpany..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

charlei
Příspěvky: 20
Registrován: 27. 12. 2005 22:01

Příspěvek od charlei » 31. 01. 2007 18:54

Píšu až ted protože jsem se na net nedostal,tak jsem vyměnil olej v motoru a cvaká to furt,kdybych ty hydra neměnil před pár měsíci,tak bych řekl že to budou ony,ale už fakt nevim.

Odpovědět