tech info 325i E30 ?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

tech info 325i E30 ?

Příspěvek od Kubajz von Odry » 11. 01. 2007 22:51

Zdravím rád bych co nejvíce tech infa o tomto autě. myslím tím zrychlení 0-100, typy motorů (pokud tam byli nějaké změny) váhu auta, různé specialitky co by se mohli hodit, prostě co vás napadne, je tu toho celkem dost v té tabulce, ale par věcí tam taky chybí tak pokud by se to někomu chtělo tady vypsat tož budu rád....
Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 11. 01. 2007 23:06

inspirace? -> http://bmw.zpevak.net/drfte30.htm

bez špéry a podvozku je to sotva poloviční svezení...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 01. 2007 23:14

DC píše:inspirace? -> http://bmw.zpevak.net/drfte30.htm

bez špéry a podvozku je to sotva poloviční svezení...
to je tvuj subjektivni dojem
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 11. 01. 2007 23:16

nejen můj :-)

nebo myslíš, že je na drift dobrý auto, který se naklání jak kachna a kterýmu se v zatáčce protočí jen kolo na vnitřní straně zatáčky?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Charvy
Příspěvky: 18
Registrován: 10. 12. 2006 00:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Charvy » 11. 01. 2007 23:31

DC píše:nejen můj :-)

nebo myslíš, že je na drift dobrý auto, který se naklání jak kachna a kterýmu se v zatáčce protočí jen kolo na vnitřní straně zatáčky?
Ne každý má e30 na drift :wink:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 01. 2007 23:31

DC píše:nejen můj :-)

nebo myslíš, že je na drift dobrý auto, který se naklání jak kachna a kterýmu se v zatáčce protočí jen kolo na vnitřní straně zatáčky?
clovece, DC, on se pta na technicke veci ne na drift.... pokud by se ptal na drift v seriozni podobe, tak s tebou souhlasim
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 11. 01. 2007 23:53

pro úplnost DC asi reaguje zárovň na moje téma v pokecu. tož do toho zatáhl aj ty drifty... ja teď myslel ale spíš věci okolo 325ky ať vím estli ji mužutahat na vozíku s mojim řidičákem, jaké to má úskalí technická, jestli to má řetěz v rozvidech a tak... jinak začínám s 325kou a tak nevím co odo toho čekat...
Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 12. 01. 2007 08:27

tak tak, bral sem to celistvě i s tim druhym tématem

325tka je myslim celkem fajn na kravení při dobrý udržbě
rozvody jsou řešené řemenem - doporučuje se vyměnit při koupi, jinak se vystavuješ riziku potkání motoru při rupnutí starýho

motor samotnej vydrží celkem dost, pokud má dobře seřízený ventilový vůle, neprojetou vačku a koníky, který v opačnym případě rádi rupaj při zátěži

jako u všech motorů - nevytáčet zastudena - dlouhá 6-válcová hlava nemá ráda prudký teplotní změny - pokud jí to párkrát uděláš, může rupnout nebo třeba těsnění pod ní

při normálním provozu je ideální jezdit na 10W40 ze zkušenosti, při náloži 10W60 abys neusmažil spodek motoru
pokud tomu budeš chtít dávat nálož pořiď si budík teploty oleje, může ti ušetřit nějaký peníze
výhodou konkrétně 325tky je, že má v základu chladič oleje, který dost pomáhá

ptej se co by tě ještě zajímalo...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 12. 01. 2007 12:09

super DC přesně teba ten olej je to co mě zajímalo a řemen a tak. jak můžu poznat že je vačka a kníky ok při koupi vozu? to musim asi sundat víko že... nejde to jenom odposlechnout? a další věci při koupi, kde třeba tyto auta rády korodujou?
Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 12. 01. 2007 12:22

odposlechnout se to do určitý míry dá, ale většina bude cvakat - ať už vstřiky (normální), nebo ty ventily - chce to trénovaný ucho a sundání víka samozřejmě pomůže

rádo to hnije všude :-)

blatníky, lemy, pod baterkou, u předních i zadních persnů, prahy, hlavně v místech kde se auto zvedá, podlaha u zátek a plynovýho pedálu, vzadu pod tažnym okem u plasťáků...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Torque-iS
Příspěvky: 161
Registrován: 29. 01. 2006 16:34
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Torque-iS » 14. 01. 2007 19:53

DC píše:odposlechnout se to do určitý míry dá, ale většina bude cvakat - ať už vstřiky (normální), nebo ty ventily - chce to trénovaný ucho a sundání víka samozřejmě pomůže

rádo to hnije všude :-)

blatníky, lemy, pod baterkou, u předních i zadních , prahy, hlavně v místech kde se auto zvedá, podlaha u zátek a plynovýho pedálu, vzadu pod tažnym okem u plasťáků...
E30 ma vzadu phersny? :roll:
Obrázek
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 14. 01. 2007 20:20

pardon, vzadu ne - sem se špatně vyjádřil :wink:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 15. 01. 2007 14:08

no a teď jeden takovej dotaz.... jak vlastně poznám že je to 325i? že to není třeba 323i nebo 325e nebo 320... mněl jsem E28 525e a ten motor mi příjde na pohled stejný jak 325i... akorát ty výkony jsou jinde....
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 01. 2007 17:00

Kubajz von Odry píše:no a teď jeden takovej dotaz.... jak vlastně poznám že je to 325i? že to není třeba 323i nebo 325e nebo 320... mněl jsem E28 525e a ten motor mi příjde na pohled stejný jak 325i... akorát ty výkony jsou jinde....
najdes si zde fotky, byly tu nejmen 20x a je tam krasne videt rozdil na sani. Dale pouzijes ETK a skontrolujes cislo vahy vzduchu. Pokud to nekdo prebastlil, tak jedine na hlave je odlitek myslim nad 5 valcem s cislem 2.5.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 15. 01. 2007 19:57

mezi 2-3 svíčkou počítáno od rozdělovače na strané výfuků
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 15. 01. 2007 21:45

Obrázek
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 15. 01. 2007 21:57

Super díky!
proto chci taky E30 stačí napat a je hned pr lidí ti ochotno poradit a pomoct...
Obrázek

Odpovědět