přestavba 635csi na..... 2.VIDEO
přestavba 635csi na..... 2.VIDEO
Tak se před pár měsíci za námi na dílne stavil kamarád, že chce do svého krásného červeného coupé E24 635csi dát větší motor, měl tam 3,4 Turbo ze 745i, ale motor lehl, a že chce větší, a volba padla 5,0 V12 Viděl to u pana Savky v Klecánkách a že to chce taky. A tak jsme se daly do práce, dnes jsme zhruba ve dvou třetinách práce a tak nás napadlo, že bychom se mohly podělit s ostatníma jak nám to jde. Přikládám pár fotek.
Tak tohle je poslední finálová verze uspořádání motorového prostoru u řidiče, mimochodem je to třetí, třikrát jsme tak motor daly a zase vydělali, než jsme došli na to jak to tam dát, abychom se tam se vším vlezli
Po té, co jsme tam ten motor konečně napasovali a nic tam do sebe nenaráželo, jsme se pustily do spojení motoru a převodovky, tady vyvstalo menší dilema, motor byl zakoupen se 4HP autometem, a majitel si přál manuál, ale z důvodu nemalích investic do zakoupení 6HP manuálu na V12 jsme se rozhodly ponechat v autě původní převodovku k motoru M30 3,5. Z automatu jsme odmontovaly přírubu a namontovaly ji na M30 převodovku místo její příruby a to vám byla prácička
Byla to fuška, ale vše se zdárně povedlo a vše chodí tak jak má
Ale čakalo na nás nemilé překvapení po namontování do auta, zvon byl na tunel moc velký, tak vystěhovat interiér, kladivo do ruky musely jsme zvětšit tunel o 2cm po obvodu
Po konečné mamotování motoru i s převodouvkou, přišly na řadu výfuky a elektro instalace. Výfuky jsme museli převařit hrdla k parohům, měli jiný úhel než jsme potřebovali a pro velmi velký nedostatek místa jsme byli nuceni je místy sploštit nebo přiohnout(jejich nasazení je opravdu peklo )
A elektroinstalace to bylo taky děs, jelikož majitel prohlásil, že klima je k ničemu, tak jsme všechno(3 jednotky a asi 5 relátek a chuml drátů) nastěhovali do místa pod palubku kde puvodně byl výměník a ventilátor od klimi, Topení a všechny jeho funkce zůstali zachovány!!!!!
Abylo nutné horkovzdušnou pistolí poupravit topení, aby pod ním ten svazek prošel
To by bylo zatím tak všechno, na autě se téměř děnně něco dělá, ale je toho pořád dost před náma, takže jak bude čas, tak zkusím vždy přihodit nějakou tu novou fotku, jak pokračujem. Ještě přihazuju pár fotek, jak to vlastně vypadá s motorem
Místa je opravdu málo a k něčemu se dostat, je opravdu síla, ale nejmíň je jako vždy trpělivosti
Nepopisoval jsem zde všechno co jsme museli dělat na utě, protože je na to forum malé, ale když se budete chtít na něco zeptat, rád odpovím, také si rád vyslechnu vaše názory a konstruktivní krityku, ale jestli nechce někdo rýpat a pomlouvat, tak at si to radši nechá pro sebe, díky za pochopení, jak bude něco nového, dám to sem.
PS: "dobrá myšlenka se má podporovat"
Tak tohle je poslední finálová verze uspořádání motorového prostoru u řidiče, mimochodem je to třetí, třikrát jsme tak motor daly a zase vydělali, než jsme došli na to jak to tam dát, abychom se tam se vším vlezli
Po té, co jsme tam ten motor konečně napasovali a nic tam do sebe nenaráželo, jsme se pustily do spojení motoru a převodovky, tady vyvstalo menší dilema, motor byl zakoupen se 4HP autometem, a majitel si přál manuál, ale z důvodu nemalích investic do zakoupení 6HP manuálu na V12 jsme se rozhodly ponechat v autě původní převodovku k motoru M30 3,5. Z automatu jsme odmontovaly přírubu a namontovaly ji na M30 převodovku místo její příruby a to vám byla prácička
Byla to fuška, ale vše se zdárně povedlo a vše chodí tak jak má
Ale čakalo na nás nemilé překvapení po namontování do auta, zvon byl na tunel moc velký, tak vystěhovat interiér, kladivo do ruky musely jsme zvětšit tunel o 2cm po obvodu
Po konečné mamotování motoru i s převodouvkou, přišly na řadu výfuky a elektro instalace. Výfuky jsme museli převařit hrdla k parohům, měli jiný úhel než jsme potřebovali a pro velmi velký nedostatek místa jsme byli nuceni je místy sploštit nebo přiohnout(jejich nasazení je opravdu peklo )
A elektroinstalace to bylo taky děs, jelikož majitel prohlásil, že klima je k ničemu, tak jsme všechno(3 jednotky a asi 5 relátek a chuml drátů) nastěhovali do místa pod palubku kde puvodně byl výměník a ventilátor od klimi, Topení a všechny jeho funkce zůstali zachovány!!!!!
Abylo nutné horkovzdušnou pistolí poupravit topení, aby pod ním ten svazek prošel
To by bylo zatím tak všechno, na autě se téměř děnně něco dělá, ale je toho pořád dost před náma, takže jak bude čas, tak zkusím vždy přihodit nějakou tu novou fotku, jak pokračujem. Ještě přihazuju pár fotek, jak to vlastně vypadá s motorem
Místa je opravdu málo a k něčemu se dostat, je opravdu síla, ale nejmíň je jako vždy trpělivosti
Nepopisoval jsem zde všechno co jsme museli dělat na utě, protože je na to forum malé, ale když se budete chtít na něco zeptat, rád odpovím, také si rád vyslechnu vaše názory a konstruktivní krityku, ale jestli nechce někdo rýpat a pomlouvat, tak at si to radši nechá pro sebe, díky za pochopení, jak bude něco nového, dám to sem.
PS: "dobrá myšlenka se má podporovat"
Naposledy upravil(a) Exclusive dne 14. 04. 2007 21:02, celkem upraveno 3 x.
tajkovej kšeft to je lahoda...to Vám přeju, já už jednu šestku za sebou mám ale ne takový zvěrstvo...jen přeju ať majitelovi nedojde chuť a peněženka, protože to se stalo mě a doted jsem z toho akorát smutnej, šestky od tý doby nesnášim.
držim palce, jste borci!!!
držim palce, jste borci!!!
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Zajímavá práce a hlavně to propojení převodovky a motoru vypadá velmi hezky - poměrně čisté řešení.
A životnosti převodovky bych se nebál. Jestli nemá najeto milion a ten mezikus je opravdu rovně a bude v ní ten správný olej tak není důvod proč by neměla vydržet.
Držím palce ať je na tom co nejméně dodělávek po dodělání (Jakože budou)
A životnosti převodovky bych se nebál. Jestli nemá najeto milion a ten mezikus je opravdu rovně a bude v ní ten správný olej tak není důvod proč by neměla vydržet.
Držím palce ať je na tom co nejméně dodělávek po dodělání (Jakože budou)
Ondra ex.M-Fahrer
Tak jsme dnes opět trochu výrazněj pokročily, podařilo se nám složit koberce a topení i s hadicema a povím vám, byl to takový malí porod co trval asi 2,5 hodiny. Dostat tam těleso topení přes ten svazek drátu, dalo dost velkou práci, byli jsme na to dva(celý projekt děláme dva) a to jsme se u toho pěkně zapotily, a ty nervy . Ale povedlo se, všechny hadice se nám podařilo nasadit,všechny táhla fungují a vzduch fučí tam kam má potom jsme popřichytali koberec po stranách a už stačí složit jen tu prostřední konzolu a sedačky a interie je v kupě, ale nejdřív ten motor nastratujem a dáme do rychtiku elektroistalaci.
A pak jsme taky musely vymontovat nádrž, jelikož motor V12 má zdvojenou palivovou soustavu, dva výstupy=2čerpadla a jeden vstup a jiné hrdlo měřáku. Šlo by to předělat, ale vzhledem k tomu, že jsme zjistily, že je nádrž ve vrchní části u odvzdušnění prorezlá a taky je dost veliká a zavazí plánovaným 4 výfukům, tak jsme se rozhodly si nechat vyrobit novou na míru. Na tom prevděpodobně pár týdnů stvrdnem
Taky jsme pod autem natáhly trubku na nový přepad, jelikož ten starý se stal novým druhým vstupem(No jo V12 toho sežere )
Zítra by mohly být fotky motorového prostoru, jak vypadá hotový na 95
%
Tak zatím a zachovejte přízeň bílomodré Vrtulce
A pak jsme taky musely vymontovat nádrž, jelikož motor V12 má zdvojenou palivovou soustavu, dva výstupy=2čerpadla a jeden vstup a jiné hrdlo měřáku. Šlo by to předělat, ale vzhledem k tomu, že jsme zjistily, že je nádrž ve vrchní části u odvzdušnění prorezlá a taky je dost veliká a zavazí plánovaným 4 výfukům, tak jsme se rozhodly si nechat vyrobit novou na míru. Na tom prevděpodobně pár týdnů stvrdnem
Taky jsme pod autem natáhly trubku na nový přepad, jelikož ten starý se stal novým druhým vstupem(No jo V12 toho sežere )
Zítra by mohly být fotky motorového prostoru, jak vypadá hotový na 95
%
Tak zatím a zachovejte přízeň bílomodré Vrtulce
Naposledy upravil(a) Exclusive dne 28. 02. 2007 00:41, celkem upraveno 1 x.
Dneska jsme vrhly po hlavě do elektriky, a je to pěkný chaoz.Ale dostala se nám do rukou skvělá kniha ve které jsou všechny schémata pro BMW. Poděkování patří panu Savkovy z Klecánek(taková 4kg bible)
Taky se chci pochlubit jek jsme vyzrály na olejový filtr, které nebylo kam dát . a taky si račte všimnout, kolik ten motor zabere místa, od spodu není kam dát byť jen obyčejný klíč natoč ruku
Taky se chci pochlubit jek jsme vyzrály na olejový filtr, které nebylo kam dát . a taky si račte všimnout, kolik ten motor zabere místa, od spodu není kam dát byť jen obyčejný klíč natoč ruku
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
Tak jseme včera sklidily první úspěch, podařilo se nám probudit k životu tu bestii běžela na všechny válce, pěkně si předla, jen ten kravál byl na hraně únosnosti, když výfuky končily pod převodovkou. Chvíli nám trvalo rozchodit palivové pumpy a elektrický plyn nám nejde, ale to jsou ty dodělávky, kterým se člověk nevyhne
S tou elektrikou se ještě nějaký ten pátek budeme hrát než všechno pošlape jak má(v pozadí je možnost si povšimnout, jak budou umístěny ŘJ)
S tou elektrikou se ještě nějaký ten pátek budeme hrát než všechno pošlape jak má(v pozadí je možnost si povšimnout, jak budou umístěny ŘJ)