Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
green01
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 04. 2005 21:21
Příspěvek
od green01 » 11. 11. 2006 19:15
Zdravím vespolek,chtel by se zeptat menil sem chladicí kapalinu daval sem pomer 1-1 na -36stupnu.o trochu více kapaliny nes destilky.
A ted se mi auto nedokaze zehrít na optimalni teplotu 90stupnu coz je ručička v stredu.Mám ji stale tak v stvrtce
Nemá to za nasledek trochu vicej kapaliny nez vody? že je jí tam nejak moc?
Prosím poradte mi..
A když je topení vypnuto zehreje sa max na75-80stupnu
Zatím Díki
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 11. 11. 2006 19:45
ne, špatně jsi to odvzdušnil...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 11. 11. 2006 20:16
90 stupnu neni pracovni teplota
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
green01
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 04. 2005 21:21
Příspěvek
od green01 » 11. 11. 2006 21:19
a múže mi nekdo pordit jak to spravne ovzdušnit?aby to bylo ok.
Diki moc
-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 11. 11. 2006 22:06
--já myslím,že by se to mělo odvzdušnit samo -no s tou tvou teplotou-topí ti to dobře?-esi ti nezůstává otevřenej termostat...nebo se to zahřeje dobře,ale
máš mylné info na budíku-(bych skusil sledovat visku na volnoběh esi sepne)
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 11. 11. 2006 22:15
samodvzdušnění se odehrává u motorů který maj hladinu vody v okruhu výše položenou než jí dosahuje v motoru...
z toho se dá i logicky odvodit u kterejch motoru se to udělá samo a u kterejch ne...
pro všechny případy je tu funkce HLEDAT, která nalezne určitě minimálně tři thready s přesným popisem v případě že motor se sám odvzdušnit neumí...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
green01
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 04. 2005 21:21
Příspěvek
od green01 » 12. 11. 2006 09:29
topi to na jedničku.len se nezohríva tak poradne jak predtím na pul budika

((
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 12. 11. 2006 12:19
Hladina v nádobce je na svém místě? Neubývá tekutina někudy?
Lil jsi do motoru kapalinu za chodu motoru? Ani při tom se neohřál do provozní teploty?
Je tedy možný že se Ti sekl ten termostat jak psal Martin...nechápu však ale souvislost s výměnou náplně...poměr vody vůči směsi takovou věc ovlivnit nemůže, běžně se tam toho leje i více
Co máš za motor? a jaký auto...plast nebo chrom?
nemáš náhodou nějakej typ letního termostatu a je jen shoda náhod že se zrovna ochladilo?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
green01
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 04. 2005 21:21
Příspěvek
od green01 » 12. 11. 2006 22:01
No abych to upresnil,
Na volnobehu se zehreje tak jak ma rucicka v strede.
Pri jízde a zapnutem potení a fukarú hlavne pri zaradene 5kvaltu teplota klesa na cca 50stupnu kousek za modrým.Predtým mi to nerobilo az po vymene zmiesi

Ide o BMW e36 316i,97,75kW.
Má tento model i nejaký ventilek na ovzdušnení?
Podle mne je zavzdušnený okruh.
Ale co stým?
Prosím poradte.
Dekuji
-
Miguel
- Příspěvky: 941
- Registrován: 19. 03. 2003 11:07
- Bydliště: Pro-sex
Příspěvek
od Miguel » 13. 11. 2006 10:57
A podle mě je to jasnej termostat

-
Koby
- Příspěvky: 183
- Registrován: 17. 04. 2006 12:08
Příspěvek
od Koby » 13. 11. 2006 14:45
green: nevim jak tvuj motor, ale měl bys mít na hladiči nalevo od expansky umělohnotnej šroub na křižák. To je ten odzvušnovák

Ale nevim postup přitom odvzdušnění.
-
green01
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 04. 2005 21:21
Příspěvek
od green01 » 16. 11. 2006 15:52
Ne kdyby to byl termostat tak by nešlo toponí podle mne.
No ten šroub tam mam na ovzdušnení ale jaky postup?kolik krat?

Tak to nevím ani ja...
Zatím Ďekuji za pomoc
-
Lukas325e
- Příspěvky: 611
- Registrován: 21. 09. 2005 21:29
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Lukas325e » 16. 11. 2006 21:47
zahřát motor otevřít ten ovzdušňovák plus opatrně expancku a lejt do expancky kapalinu případně zvýšit trochu volnoběch aby byla jistota dělám to tak vždy a dobrý.
STOP DREAMING START DRIFTING!!!
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 16. 11. 2006 23:20
green01 píše:Ne kdyby to byl termostat tak by nešlo toponí podle mne.
No ten šroub tam mam na ovzdušnení ale jaky postup?kolik krat?

Tak to nevím ani ja...
Zatím Ďekuji za pomoc
jak kolikrát, snad dokud nevyleze vzduch ne?
termostat poští vodu do chladiče, nikoli do topení...to je nesmyslná uvaha
pročetl jsi si ty návody na postup? je jich tu víc
až to uděláš tak to musíš zvládnout, jestli jsi je četl a furt to nechápeš tak to radši nech někoho at to udělá nebo zkontroluje

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
james1991
- Příspěvky: 465
- Registrován: 26. 12. 2011 15:32
Příspěvek
od james1991 » 21. 10. 2012 21:24
Jakou doporučujete chladicí kapalinu pro motor B18 M40? Byl bych rád za něco kavlitnějšího i když je to dnes většinou vše stejné.. Díky
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 21. 10. 2012 22:24
samozrejme G11 od kohokoliv.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
samiq
- Akademik
- Příspěvky: 500
- Registrován: 27. 02. 2003 20:31
- Bydliště: obcas Praha
Příspěvek
od samiq » 22. 10. 2012 05:02
A nebo koupit v BMW origo. Cena dobra.