Chladíci kapalina u BMW

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

Chladíci kapalina u BMW

Příspěvek od green01 » 11. 11. 2006 19:15

Zdravím vespolek,chtel by se zeptat menil sem chladicí kapalinu daval sem pomer 1-1 na -36stupnu.o trochu více kapaliny nes destilky.
A ted se mi auto nedokaze zehrít na optimalni teplotu 90stupnu coz je ručička v stredu.Mám ji stale tak v stvrtce
Nemá to za nasledek trochu vicej kapaliny nez vody? že je jí tam nejak moc?
Prosím poradte mi..
A když je topení vypnuto zehreje sa max na75-80stupnu :(

Zatím Díki

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 11. 11. 2006 19:45

ne, špatně jsi to odvzdušnil...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 11. 2006 20:16

90 stupnu neni pracovni teplota
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

Příspěvek od green01 » 11. 11. 2006 21:19

a múže mi nekdo pordit jak to spravne ovzdušnit?aby to bylo ok.
Diki moc

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 11. 11. 2006 22:06

--já myslím,že by se to mělo odvzdušnit samo -no s tou tvou teplotou-topí ti to dobře?-esi ti nezůstává otevřenej termostat...nebo se to zahřeje dobře,ale
máš mylné info na budíku-(bych skusil sledovat visku na volnoběh esi sepne)
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 11. 11. 2006 22:15

samodvzdušnění se odehrává u motorů který maj hladinu vody v okruhu výše položenou než jí dosahuje v motoru...

z toho se dá i logicky odvodit u kterejch motoru se to udělá samo a u kterejch ne...

pro všechny případy je tu funkce HLEDAT, která nalezne určitě minimálně tři thready s přesným popisem v případě že motor se sám odvzdušnit neumí...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

Příspěvek od green01 » 12. 11. 2006 09:29

topi to na jedničku.len se nezohríva tak poradne jak predtím na pul budika :(((

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 12. 11. 2006 12:19

Hladina v nádobce je na svém místě? Neubývá tekutina někudy?

Lil jsi do motoru kapalinu za chodu motoru? Ani při tom se neohřál do provozní teploty?

Je tedy možný že se Ti sekl ten termostat jak psal Martin...nechápu však ale souvislost s výměnou náplně...poměr vody vůči směsi takovou věc ovlivnit nemůže, běžně se tam toho leje i více

Co máš za motor? a jaký auto...plast nebo chrom?

nemáš náhodou nějakej typ letního termostatu a je jen shoda náhod že se zrovna ochladilo?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

Příspěvek od green01 » 12. 11. 2006 22:01

No abych to upresnil,
Na volnobehu se zehreje tak jak ma rucicka v strede.
Pri jízde a zapnutem potení a fukarú hlavne pri zaradene 5kvaltu teplota klesa na cca 50stupnu kousek za modrým.Predtým mi to nerobilo az po vymene zmiesi :(
Ide o BMW e36 316i,97,75kW.
Má tento model i nejaký ventilek na ovzdušnení?
Podle mne je zavzdušnený okruh.
Ale co stým?
Prosím poradte.
Dekuji

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 13. 11. 2006 10:57

A podle mě je to jasnej termostat 8)

Uživatelský avatar
Koby
Příspěvky: 183
Registrován: 17. 04. 2006 12:08

Příspěvek od Koby » 13. 11. 2006 14:45

green: nevim jak tvuj motor, ale měl bys mít na hladiči nalevo od expansky umělohnotnej šroub na křižák. To je ten odzvušnovák :)
Ale nevim postup přitom odvzdušnění.

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

Příspěvek od green01 » 16. 11. 2006 15:52

Ne kdyby to byl termostat tak by nešlo toponí podle mne.
No ten šroub tam mam na ovzdušnení ale jaky postup?kolik krat? :(
Tak to nevím ani ja...


Zatím Ďekuji za pomoc

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 16. 11. 2006 21:47

zahřát motor otevřít ten ovzdušňovák plus opatrně expancku a lejt do expancky kapalinu případně zvýšit trochu volnoběch aby byla jistota dělám to tak vždy a dobrý.
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 16. 11. 2006 23:20

green01 píše:Ne kdyby to byl termostat tak by nešlo toponí podle mne.
No ten šroub tam mam na ovzdušnení ale jaky postup?kolik krat? :(
Tak to nevím ani ja...


Zatím Ďekuji za pomoc
jak kolikrát, snad dokud nevyleze vzduch ne?
termostat poští vodu do chladiče, nikoli do topení...to je nesmyslná uvaha

pročetl jsi si ty návody na postup? je jich tu víc

až to uděláš tak to musíš zvládnout, jestli jsi je četl a furt to nechápeš tak to radši nech někoho at to udělá nebo zkontroluje :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 21. 10. 2012 21:24

Jakou doporučujete chladicí kapalinu pro motor B18 M40? Byl bych rád za něco kavlitnějšího i když je to dnes většinou vše stejné.. Díky

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 10. 2012 22:24

samozrejme G11 od kohokoliv.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 22. 10. 2012 05:02

A nebo koupit v BMW origo. Cena dobra.

Odpovědět